Vojtova mašina

Poslat odpověď


Tato otázka má za úkol zabránit spamovacím (ro)botům v automatickém vyplňování formulářů.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBKódy jsou ZAPNUTY
MŮŽEŠ použít [img]
NEMŮŽEŠ použít [flash]
[url] jsou ZAPNUTY
Smajlíci jsou ZAPNUTI

Náhled tématu
   

Rozbalit zobrazení Náhled tématu: Vojtova mašina

Re: Vojtova mašina

od j-z » Čt 12. Zář 2019 21:16:55

Super!

Vojtova mašina

od stunik » Ne 08. Zář 2019 12:39:41

Zdar chlapi, musím se pochlubit výrobou mašiny pro syna. Na ebay jsem koupil kit za 2600Kč z italského obchodu, takže jsem neplatil clo. V té době jsem ještě neznal stránky e-darky. Je to 48ccm. Montoval jsem ho na staré horské kolo Olpran Spider. Dal jsem českou svíčku Brisk N17C, japonskou odrušenou fajfku NGK, český řetěz ČZ zakoupený za 160Kč v Pardubicích v obchodě ČZ. Z E-darku jsem koupil novou páčku s aretací na spojku , náhradní těsnění, a dvě koncovky na hadičky pro výrobu boosteru. U staré páčky synovi při jízdě vystřelil kolík s aretací. Tak jsem ji použil jako páčku brzdy. Motokolo má nyní projety asi 4x 1,5 L nádrže, takže ještě není zajeté. Spotřeba je rozhodně vyšší než 1,5 L/100km. Míchám 1:25 s olejem Castrol. Svíčka je černá i když jsem dal zářez na poslední, resp. první zářez jehly od vrchu. Molitan ze vzduchového filtru jsem vyhodil. Připisuji to většímu množství oleje v benzínu. Na kolíky unašeče spojky jsem nasadil kousky hadičky, aby se ty díry tak nevydíraly a výrazně se snížila hlučnost motoru, takové to cinkání. Jaká bude životnost těch kousků průhledných benzínových hadiček teprve testuji. Moc to nedrželo otáčky volnoběhu, přesto, že byl šroubek s pružinko utáhlý. Po prostudování tohoto webu jsem se pustl do výroby boosteru.
Dle BO-TO jsem vzal prázdný sprej Fa, 9mm vrtákem jsem vyvrtal díru do výstupu ze spreje a vyklepal všechen obsah (hadičky, plasty ) ven. Zašrouboval jsem koncovku na hadičku a obpájel cínem dokola. Stříknul černým sprejem. Vyndal jsem kolínko sání od karburátoru, předvrtal menším vrtákem a potom 9mm a obcínoval druhou koncovku na hadičku.. Vyrobil nové těsnění karburátoru ze čtvrtky a oleje. Elektriářskou páskou přidělal na konec nosiče směrem k rámu kola. Spojil 5mm benzínovou hadičkou (cca 25cm). Musel jsem mírně nahřát konce zapalovačem, ale zase to lépe těsní. Po vyzkoušení se zvýšily otáčky motoru na volnoběh, upraveno šroubkem na karburátoru. Motor má pravidelnější chod, lépe jde do otáček a lépe táhne do kopce. Max. rychlost zatím 37km/hod. Uvidíme až se moto zajede a chci ještě zkusit 100 oktanový benzín v poměru 1:30. Rozeta originál 44 zubů.
Foto ještě bez boosteru. 289

Booster 293

292

Nahoru