Svíčka
Moderátor: j-z
Re: Svíčka
Opět další prodejce mě upozorňoval že 19tka je studená svíčka!!!to si člověk připadá jak za vola...
Re: Svíčka
Není třeba si připadat za vola, ale vědět jak věci doopravdy jsou. Pak to jít jen koupit . . .
http://www.jawa-50.cz/clanek/prevodni-t ... vicek.html
http://www.jawa-50.cz/clanek/prevodni-t ... vicek.html
Re: Svíčka
No tak samozřejmě že je teplá.No ale proč a do jakého motoru?Jako prodejce
bys to měl těm lidem odborně vysvětlit.Stejně jako J-Z .Jenom opráskněte WEB.
Takže proč a do jakého motoru.To na WEBU nenajdete.Musíte přemýšlet.Stejně
tak jak svíčka pálí pod tlakem.Tor.
Re: Svíčka
Prodat jo, ale snad by měl i vědět jaká svíčka je teplá a jaká studená?
Jasně že je jednodušší dát sem odkaz na web. Ty jsi toho tady o svíčkách už napsal až dost viz vaše výměna s j-z.
Jasně že je jednodušší dát sem odkaz na web. Ty jsi toho tady o svíčkách už napsal až dost viz vaše výměna s j-z.
Re: Svíčka
No dobře,dobře.Bohužel na tom WEBU jsou i chyby a někdo to je schopný
okopírovat i s chybama.No ale k věci.
Představ si, že Ti přijde zákazník a zeptá se Tě, proč tam někdo strká N14až N15
někdo N17 až N19.Takže je z toho Magor a vlastně nikdo neví proč . Všichni
jsou spokokojený.Každýmu to nějak jede, ale vlastně neví jak a proč.Svíčka má
cihlovou barvu ,tak je všechno v pořádku.To je samozřejmě Koko..na!Tak co
bys mu řekl?Tor.
okopírovat i s chybama.No ale k věci.
Představ si, že Ti přijde zákazník a zeptá se Tě, proč tam někdo strká N14až N15
někdo N17 až N19.Takže je z toho Magor a vlastně nikdo neví proč . Všichni
jsou spokokojený.Každýmu to nějak jede, ale vlastně neví jak a proč.Svíčka má
cihlovou barvu ,tak je všechno v pořádku.To je samozřejmě Koko..na!Tak co
bys mu řekl?Tor.
Re: Svíčka
Chyby mohou být na webu i v literatuře kterou zmiňuješ. Beru v potaz, že na web si každý může psát co chce, ve vytištěných knihách se to hůře opravuje.
Proto, když to takto stavíš, bych větší důležitost kladl na Tvoje ověřené zkušenosti a držel se nadále principů. Značení zapalovacích svíček různých výrobců odpovídá pochopitelně nejen jejich tepelné hodnotě. Používají se odlišné typy svíček, a to podle jejich konstrukce. Pro každý motor dle doporučení výrobce. V našem konkrétním případě tedy pro dvoudobý spalovací motor.
Značení obsahuje informace o délkách závitu, rozměrech závitu, třeba i tvar, nebo naprostou absenci podložky, použité materiály atd. Tepelnou hodnotu zapalovací svíčky udává jeden z podstatných aspektů její konstrukce.
Zapalovací svíčka s nižší tepelnou vodivotí - teplá "špička dlouhá"
Zapalovací svíčka s vyšší tepelnou vodivostí - studená "špička krátká"
Konstrukce zapalovací svíčky musí odpovídat tak jak se chová v závislosti na pracovní teplotě motoru pro který je určená.
Během provozu se na části svíčky ve spalovacím prostoru vždy usazují nečistoty vznikající ze spalování. Je tedy důležité jak dokonalé spalování probíhá, protože ideálním stavem je proces samočistící, který probíhá vlivem těchto teplot. Určitým vodítkem jsou potom barvy usazenin, jako třeba ta cihlová. A pak se dostáváme tam kde vše souvisí se vším. Bohatá směs, chudá směs, samozápaly, "jak svíčka pálí pod tlakem".
U teplých zapalovacích svíček např. "19" dochází rychleji k prohřátí na teplotu samočištění.
Chtěl bych znát ale někoho komu motor funguje přesně dle jeho představ a protože nemá jeho zapalovací svíčka správnou cihlovou barvu brečí doma v komoře.
Madhu
Proto, když to takto stavíš, bych větší důležitost kladl na Tvoje ověřené zkušenosti a držel se nadále principů. Značení zapalovacích svíček různých výrobců odpovídá pochopitelně nejen jejich tepelné hodnotě. Používají se odlišné typy svíček, a to podle jejich konstrukce. Pro každý motor dle doporučení výrobce. V našem konkrétním případě tedy pro dvoudobý spalovací motor.
Značení obsahuje informace o délkách závitu, rozměrech závitu, třeba i tvar, nebo naprostou absenci podložky, použité materiály atd. Tepelnou hodnotu zapalovací svíčky udává jeden z podstatných aspektů její konstrukce.
Zapalovací svíčka s nižší tepelnou vodivotí - teplá "špička dlouhá"
Zapalovací svíčka s vyšší tepelnou vodivostí - studená "špička krátká"
Konstrukce zapalovací svíčky musí odpovídat tak jak se chová v závislosti na pracovní teplotě motoru pro který je určená.
Během provozu se na části svíčky ve spalovacím prostoru vždy usazují nečistoty vznikající ze spalování. Je tedy důležité jak dokonalé spalování probíhá, protože ideálním stavem je proces samočistící, který probíhá vlivem těchto teplot. Určitým vodítkem jsou potom barvy usazenin, jako třeba ta cihlová. A pak se dostáváme tam kde vše souvisí se vším. Bohatá směs, chudá směs, samozápaly, "jak svíčka pálí pod tlakem".
U teplých zapalovacích svíček např. "19" dochází rychleji k prohřátí na teplotu samočištění.
Chtěl bych znát ale někoho komu motor funguje přesně dle jeho představ a protože nemá jeho zapalovací svíčka správnou cihlovou barvu brečí doma v komoře.
Madhu
Re: Svíčka
Tak dobře.Teoreticky je to dobře napsáno.No ale k věci.
Jakou tedy svíčku do Vašich motorů,čím je to dáno a proč.Tor.
Jakou tedy svíčku do Vašich motorů,čím je to dáno a proč.Tor.
Re: Svíčka
Co se zapalovacích svíček týká?
Teplá svíčka někdy nedokáže dostatečně odvádět teplo. To potom vede k samovolnému zápalu "mimo". Popisováno často i jako rány kladivem v motoru.
Studená hlavně v hranici nízkých otáček zase nedá dostatečnou teplotu pro samočisticí účinek svíčky. Zapalovací svíčka tedy potom klidně i vynechává a to je dost častý problém v kombinaci se "špatnou" nasávanou směsí (směs platí i u teplé svíčky).
Pracovní část izolátoru a elektroda svíčky může být černá popelavá, nebo i kombinovaně zaolejovaná a je to popisováno stejně . . .
Moc tedy nechápu tu 15 celoročně. Do těchto dvoutaktních motorů 17,19, ale záleží " chudá, bohatá směs, stav magnetozapalování (o tom jsi tady toho napsal už hodně) klidně i čistota vzduchového filtru" atd.
Potom se dá laborovat, ale musí být alespoň základní chápání principu a sounáležitostí práce motoru.
Madhu
Teplá svíčka někdy nedokáže dostatečně odvádět teplo. To potom vede k samovolnému zápalu "mimo". Popisováno často i jako rány kladivem v motoru.
Studená hlavně v hranici nízkých otáček zase nedá dostatečnou teplotu pro samočisticí účinek svíčky. Zapalovací svíčka tedy potom klidně i vynechává a to je dost častý problém v kombinaci se "špatnou" nasávanou směsí (směs platí i u teplé svíčky).
Pracovní část izolátoru a elektroda svíčky může být černá popelavá, nebo i kombinovaně zaolejovaná a je to popisováno stejně . . .
Moc tedy nechápu tu 15 celoročně. Do těchto dvoutaktních motorů 17,19, ale záleží " chudá, bohatá směs, stav magnetozapalování (o tom jsi tady toho napsal už hodně) klidně i čistota vzduchového filtru" atd.
Potom se dá laborovat, ale musí být alespoň základní chápání principu a sounáležitostí práce motoru.
Madhu
Re: Svíčka
No,tak opravdu dobře.Dobře nastudováno a celkem bez chyby.Jenom mi tam chybí
to zdůvodnění. PROČ teplé svíčky do Vašich motorů?Jaký je důvod?Už je to uplně jednoduché.
Je to jedna věta!Tak to zkus.Nebo ostatní můžou vyjádřit také svůj názor.Tor.
to zdůvodnění. PROČ teplé svíčky do Vašich motorů?Jaký je důvod?Už je to uplně jednoduché.
Je to jedna věta!Tak to zkus.Nebo ostatní můžou vyjádřit také svůj názor.Tor.
Re: Svíčka
Moje studium pochází hlavně ze zkušeností. Ono tohle nemá moc cenu, protože to tady zapadne v čase.
Chybí tady obecný slovník pojmů co je vlastně vůbec jaká svíčka a proč je taková.
Pak se plete tepelná vodivost se značením teploty svíčky, někdo ani třeba neví co je vlastně chudá a co je bohatá směs etc.
Těch pojmů je ale mraky a když to někdo hledá nic nenajde a založí zase další to samé stejné téma.
Ty všechno píšeš jak pro inženýrskou komoru strojírenskou. Bohužel někdo vůbec neví o čem píšeš.
Když vysvětluji někomu jak ředit a spočítat kolik oleje do 5l benzínu (protože se na to spousta lidí ptá), vysměješ mě jestli tam nechci ještě nějaký kvadratický výpočet, nebo nelineární rovnicí,s odmocninou a zlomek. Tak to tady chodí, musíš zvolit množství a způsob dávkování informací.
Já nyní odcházím od tabule, došla křída.
Napiš Ty závěr, jsi moderátor a máš rozhodně co napsat jak ze zkušeností tak z principu.
Chybí tady obecný slovník pojmů co je vlastně vůbec jaká svíčka a proč je taková.
Pak se plete tepelná vodivost se značením teploty svíčky, někdo ani třeba neví co je vlastně chudá a co je bohatá směs etc.
Těch pojmů je ale mraky a když to někdo hledá nic nenajde a založí zase další to samé stejné téma.
Ty všechno píšeš jak pro inženýrskou komoru strojírenskou. Bohužel někdo vůbec neví o čem píšeš.
Když vysvětluji někomu jak ředit a spočítat kolik oleje do 5l benzínu (protože se na to spousta lidí ptá), vysměješ mě jestli tam nechci ještě nějaký kvadratický výpočet, nebo nelineární rovnicí,s odmocninou a zlomek. Tak to tady chodí, musíš zvolit množství a způsob dávkování informací.
Já nyní odcházím od tabule, došla křída.
Napiš Ty závěr, jsi moderátor a máš rozhodně co napsat jak ze zkušeností tak z principu.
Re: Svíčka
Tak jsi to zatáhl diplomaticky do nějaké obecné roviny, která nic nikomu neřekne.To jsem
samozřejmě čekal.Důvod je prostý.Neznáte obecné fyzikální principy. Tak to je.Horší je
že to naší Facebookovou/Instagramovou veřejnost vůbec nenapadne.A proč??Protože to
na WEBU nejde efektivně vygooglovat.Nic totiž jiného neumějí a jsou proto zajatci svých systémů
a aplikací.Je to také podíl České Montovny.Podívej se,pokud někdo nedovede spočítat kolik je
oleje na 5l při 1:20 tak patří do blázince nebo na 1 stupeň ZŠ.Třetí možnost je, že zavolá Hodnému pánovi
v EU dárkách a ten poradí každému Idiotovi, bez rozdílu.Co si Hodný Pán myslí nikoho už nezajímá.
Ale k Věci.
Tak jak to je.
Teplé svíčky se Hoši používají tam, kde se jako palivo používá SMĚS!!!
Kde se používá čisté palivo tak se používají střední nebo studené svíčky.(automobilové motory)
Není to tedy v dvoutaktech nebo čtyřtaktech.Dvoutakt muže být taky jenom na čisté palivo
Primárně je důležitý druh paliva od kterého se odvíjí teplota ve spalovacím prostoru a možnost
jeho zážehu.Určitě budete souhlasit že 120 oktanový benzín bude hořet lépe a výhřevněji než Směs.
Bude tam kurňa Teplo a pujde to dobře zapálit.Tak tam budete muset dát studenější svíčku,jinak ji roztavíte.
No a co směs_
Ta hoří nejhůř z těch paliv.Musíte tam dát Teplou svíčku, aby si udržela svoji zápalnou teplotu,-
okamžitě (neni tam tak horko) a dosáhla okamžitě samočistící teploty.Proč??No to je jednoduché!!
Aby se ten olej a to svinstvo okamžitě na ní spálilo.Jinak ji ulejete a je s Váma konec.To jsou Ti
kteří šlapou kolem baráku a jenom jim to občas blafne.Zároveň se hůře ta směs zapaluje a tak potřebujete
okamžitě ohřátou a čistou svíčku pro další zápal.Myslím že Vám to je jasné.!!
No takže používání N15 nemá žádnou logiku.Z4C je na tom ještě hůř.Je pro naše EU normované
palivo( BA95) příliš studená.Holt Číňani mají jiné palivo .
Teplota motoru jako taková na to nemá zcela vliv.Je to sekundární záležitost stejně jako konstrukce
motoru.Takže vidíte ,že je to zcela jednoduché a netřeba v tom hledat žádnou vědu.
Takže Hoši- Primárně- PALIVO!!
Tor
samozřejmě čekal.Důvod je prostý.Neznáte obecné fyzikální principy. Tak to je.Horší je
že to naší Facebookovou/Instagramovou veřejnost vůbec nenapadne.A proč??Protože to
na WEBU nejde efektivně vygooglovat.Nic totiž jiného neumějí a jsou proto zajatci svých systémů
a aplikací.Je to také podíl České Montovny.Podívej se,pokud někdo nedovede spočítat kolik je
oleje na 5l při 1:20 tak patří do blázince nebo na 1 stupeň ZŠ.Třetí možnost je, že zavolá Hodnému pánovi
v EU dárkách a ten poradí každému Idiotovi, bez rozdílu.Co si Hodný Pán myslí nikoho už nezajímá.
Ale k Věci.
Tak jak to je.
Teplé svíčky se Hoši používají tam, kde se jako palivo používá SMĚS!!!
Kde se používá čisté palivo tak se používají střední nebo studené svíčky.(automobilové motory)
Není to tedy v dvoutaktech nebo čtyřtaktech.Dvoutakt muže být taky jenom na čisté palivo
Primárně je důležitý druh paliva od kterého se odvíjí teplota ve spalovacím prostoru a možnost
jeho zážehu.Určitě budete souhlasit že 120 oktanový benzín bude hořet lépe a výhřevněji než Směs.
Bude tam kurňa Teplo a pujde to dobře zapálit.Tak tam budete muset dát studenější svíčku,jinak ji roztavíte.
No a co směs_
Ta hoří nejhůř z těch paliv.Musíte tam dát Teplou svíčku, aby si udržela svoji zápalnou teplotu,-
okamžitě (neni tam tak horko) a dosáhla okamžitě samočistící teploty.Proč??No to je jednoduché!!
Aby se ten olej a to svinstvo okamžitě na ní spálilo.Jinak ji ulejete a je s Váma konec.To jsou Ti
kteří šlapou kolem baráku a jenom jim to občas blafne.Zároveň se hůře ta směs zapaluje a tak potřebujete
okamžitě ohřátou a čistou svíčku pro další zápal.Myslím že Vám to je jasné.!!
No takže používání N15 nemá žádnou logiku.Z4C je na tom ještě hůř.Je pro naše EU normované
palivo( BA95) příliš studená.Holt Číňani mají jiné palivo .
Teplota motoru jako taková na to nemá zcela vliv.Je to sekundární záležitost stejně jako konstrukce
motoru.Takže vidíte ,že je to zcela jednoduché a netřeba v tom hledat žádnou vědu.
Takže Hoši- Primárně- PALIVO!!
Tor
Re: Svíčka
Ty jsi střelec
Já nemůžu nikomu přece říct "pane jděte si zopakovat základní školu". Někdy odpovídám i lidem co na mě mluví pozadu.
Ten tvůj rozbor je super srozumitelný, jenže za nějakou dobu se na to samé, trochu jinak, bude ptát někdo znova.
Madhu
Já nemůžu nikomu přece říct "pane jděte si zopakovat základní školu". Někdy odpovídám i lidem co na mě mluví pozadu.
Ten tvůj rozbor je super srozumitelný, jenže za nějakou dobu se na to samé, trochu jinak, bude ptát někdo znova.
Madhu
Re: Svíčka
Tak já chápu, že to z hlediska obchodního musíš prezentovat jak pro blbce.
No a jestli to zapadne.Hm.To by si měl Admin v tom udělat pořádek a témata
nějak sloučit a administrovat.Tady si někdo založí téma a ptá se na věci které
jsou uč dávno publikovány.Prostě Bordel.Tor.
No a jestli to zapadne.Hm.To by si měl Admin v tom udělat pořádek a témata
nějak sloučit a administrovat.Tady si někdo založí téma a ptá se na věci které
jsou uč dávno publikovány.Prostě Bordel.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Svíčka
Na to si má najít čas moderátor, admin není chobotnice.Tor158 píše: ↑úte 20. bře 2018 21:09:54 Tak já chápu, že to z hlediska obchodního musíš prezentovat jak pro blbce.
No a jestli to zapadne.Hm.To by si měl Admin v tom udělat pořádek a témata
nějak sloučit a administrovat.Tady si někdo založí téma a ptá se na věci které
jsou uč dávno publikovány.Prostě Bordel.Tor.
Re: Svíčka
Tak já jsem s 15ctkou spokojen..Motor jede super a svíčka je čistá není teda cihlová je jaksi mezi něco světle černou až hnědou...
Re: Svíčka
Nic jsi nepochopil!Dříve nebo později to zadřeš.Jako ostatní.
Madhu měl pravdu,vše zapadne a nikdo nic nepochopí!Tor
Madhu měl pravdu,vše zapadne a nikdo nic nepochopí!Tor
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčka
Já nevím jezdím na 15 už 4 roky vypálená je nádherně a žádný problém ......prdnul jsem tam 17 a výkon šel dolů ............tak nevím ....samé kecy kolem toho každý chytrý ........jen se těmi kecy bavím ...........
Re: Svíčka
Konečně někdo rozumný No když tak zavzpomínám tak jsem nikdy nic nezadřel ať to byl fichtl a různé lepeňáky co jsem měl vše bylo v pohodě.
Re: Svíčka
Je to uplně zbytečné.Vůbec ničemu nerozumíte.Hlavně nenadávejte na prodejce
že Vám prodal nekvalitní motor.Nemá cenu se s Vámi vůbec zabývat.Konečně
BO-TO.Ty jsi to taky zadřel!!Tak si popovídejte ve své rovině.Tor.
že Vám prodal nekvalitní motor.Nemá cenu se s Vámi vůbec zabývat.Konečně
BO-TO.Ty jsi to taky zadřel!!Tak si popovídejte ve své rovině.Tor.
Re: Svíčka
Tak jsem to dneska tak nějak řešil v práci a každý nějak souhlasil proč by se měl motor s jinou svíčkou zadřít.Možná se udělá jenom pecka no leda nerozumíme motorům z Číny
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Svíčka
Hele ,J-Z přečti si to znovu co napsal Madhu.To je nastudovaná pravda.!
Já jsem dal rozhřešení.Pokud Vás nenapadne opatření,tak máte smůlu a nehodlám
se s Vámi zabývat.Tor.
Já jsem dal rozhřešení.Pokud Vás nenapadne opatření,tak máte smůlu a nehodlám
se s Vámi zabývat.Tor.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčka
ano ano ano ano ZADŘEL !!!!!!! ........Ale proč!!! přetočil jsem motor (zkouška co vůbec vydrží ) a rozlítlo se jehlové ložisko ....to je nejslabší článek motorů .....ale né!!!!! svíčka !!!!! od té doby používám kluzné pouzdro a motor jede v pohodě a najezdím toho hodně ...........a nikdo nenadává na prodejce .....a už dávno jsme si všimli že jsme všichni blbci ale jen ty jsi ten nej nej nej.
Re: Svíčka
No tak .Ty jsi to vytočil jenom proto aby jsi si něco vyzkoušel.To ložisko už bylo načnutý
od teploty a špatně seřízeného motoru.No a Vys..l jsi se na to a tak se Ti to rozpadlo.
Blbec není nikdo!Blbec je ten který nedovede na základě faktů vyvodit pro svůj motor
jasné závěry.Tor.
od teploty a špatně seřízeného motoru.No a Vys..l jsi se na to a tak se Ti to rozpadlo.
Blbec není nikdo!Blbec je ten který nedovede na základě faktů vyvodit pro svůj motor
jasné závěry.Tor.
Re: Svíčka
Viděl jsem zapalovací svíčky, kde je roztavená kostra na stř. elektrodě. To je následek vysoké teploty, kdy se zapalovací svíčka zničí. Může dojít klidně i k propálení, nebo natavení pístu, vyhřátí zajišťovacích kroužků, zničení klece ložiska. O tom píše Tor. Příčina bývá často špatně zvolená tepelná hodnota zapalovací svíčky. Takhle to mám nějak nastudovaný . . .
Motor se ovšem "tavil" i když si kluci sundávali výfuk z Pionýra. Za to pak mohla chudá směs. I když to možná zní divně, hodně vzduchu udělá svoje a motor se vůbec nedusí, naopak horký hoří velice dobře.
Madhu
Motor se ovšem "tavil" i když si kluci sundávali výfuk z Pionýra. Za to pak mohla chudá směs. I když to možná zní divně, hodně vzduchu udělá svoje a motor se vůbec nedusí, naopak horký hoří velice dobře.
Madhu
Re: Svíčka
Madhu píše: ↑úte 13. bře 2018 13:45:42 Chyby mohou být na webu i v literatuře kterou zmiňuješ. Beru v potaz, že na web si každý může psát co chce, ve vytištěných knihách se to hůře opravuje.
Proto, když to takto stavíš, bych větší důležitost kladl na Tvoje ověřené zkušenosti a držel se nadále principů. Značení zapalovacích svíček různých výrobců odpovídá pochopitelně nejen jejich tepelné hodnotě. Používají se odlišné typy svíček, a to podle jejich konstrukce. Pro každý motor dle doporučení výrobce. V našem konkrétním případě tedy pro dvoudobý spalovací motor.
Značení obsahuje informace o délkách závitu, rozměrech závitu, třeba i tvar, nebo naprostou absenci podložky, použité materiály atd. Tepelnou hodnotu zapalovací svíčky udává jeden z podstatných aspektů její konstrukce.
Zapalovací svíčka s nižší tepelnou vodivotí - teplá "špička dlouhá"
Zapalovací svíčka s vyšší tepelnou vodivostí - studená "špička krátká"
Konstrukce zapalovací svíčky musí odpovídat tak jak se chová v závislosti na pracovní teplotě motoru pro který je určená.
Během provozu se na části svíčky ve spalovacím prostoru vždy usazují nečistoty vznikající ze spalování. Je tedy důležité jak dokonalé spalování probíhá, protože ideálním stavem je proces samočistící, který probíhá vlivem těchto teplot. Určitým vodítkem jsou potom barvy usazenin, jako třeba ta cihlová. A pak se dostáváme tam kde vše souvisí se vším. Bohatá směs, chudá směs, samozápaly, "jak svíčka pálí pod tlakem".
U teplých zapalovacích svíček např. "19" dochází rychleji k prohřátí na teplotu samočištění.
Chtěl bych znát ale někoho komu motor funguje přesně dle jeho představ a protože nemá jeho zapalovací svíčka správnou cihlovou barvu brečí doma v komoře.
Madhu
Re: Svíčka
Dobrý den,prosím mám kit sunway 80cc se svíčkou z4c. Koupil jsem včera svíčku N17c.Všiml jsem si že je u závitu delší.Nechci zničit motor ( nevím přesně do,jaké úrovně se dostane píst, abych ho nezničil..
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: sob 30. kvě 2020 13:52:38
Re: Svíčka
Kde sezenu kluzne pouzdro (lozisko) pro pistni cep?bo-to píše: ↑pát 23. bře 2018 22:34:23 ano ano ano ano ZADŘEL !!!!!!! ........Ale proč!!! přetočil jsem motor (zkouška co vůbec vydrží ) a rozlítlo se jehlové ložisko ....to je nejslabší článek motorů .....ale né!!!!! svíčka !!!!! od té doby používám kluzné pouzdro a motor jede v pohodě a najezdím toho hodně ...........a nikdo nenadává na prodejce .....a už dávno jsme si všimli že jsme všichni blbci ale jen ty jsi ten nej nej nej.
Re: Svíčka
hoj koupil jsem si hliníkovou hlavu válce ale hned mám problém
Čínská svíčka tam pasuje skvělé ale n17C vůbec nejde dotáhnout
Máte to někdo taky tak ? Stačí to takhle ?
Čínská svíčka tam pasuje skvělé ale n17C vůbec nejde dotáhnout
Máte to někdo taky tak ? Stačí to takhle ?
Re: Svíčka
bohužel N15C se dává do Jawy 250 350 nebo pionyru takže pro motokolo nejlepší n17c je pro motokolo moc teplá do dvoutaktu se dává podle motoru tady platí n15c