Motor 80
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Motor 80
Při jaké rychlosti a s jakou rozetou? http://m.autoblock.webnode.cz/opravaren ... i-motoru-/
Re: Motor 80
Rozeta je základního kitu a je to v jakékoli rychlosti hraju si ted s jehlou v karburatoru
Re: Motor 80
Jo,dělá mi to to samé u 60ky.Je to jako by zapálil každý druhý zdvih,nebo když jde dvouválec na jeden.Jakmile to jde do tahu,tak se vše zklidní a začne krásně bzučet.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Motor 80
Kolik má najeto? Syrový motor prvních 100 km chrastí a nejede.
Do kopce se musí udržovat rychlost nad 15-20 km/h, jinak dochází k detonačnímu hoření.
...
Musíš popsat, natočit. Takhle na dálku bez informací je každá rada drahá.
Do kopce se musí udržovat rychlost nad 15-20 km/h, jinak dochází k detonačnímu hoření.
...
Musíš popsat, natočit. Takhle na dálku bez informací je každá rada drahá.
Re: Motor 80
Detonační hoření, nebo taky jednodušeji samovznícení mlhoviny směsi paliva se vzduchem jinde a jindy než by mělo být, se projevuje docela rázně ostrým až kovovým zvukem vycházejícím z motoru /výfuku. Klidně i jako rány kladivem do kovadliny. Projev může být ale opravdu různý a když se snažíme dopátrat u 2T co že se to vlastně děje, není zcela nutné mít na válci namontovaný výfuk. Tím že tlumič odmontujeme se také může všechno radikálně změnit. Zlepšit, nebo ještě zhoršit
V čem může být problém?
1)Svíčka a vše co na ní může být špatně
2)Karbonové nánosy na vnitřku spalovacího prostoru který si vesele "blafne" jak dostane přísun vzduchu (kolik máš na motoru najeto?).
3) Nevhodné palivo resp. olej v palivu (nepočítám že by někdo používal něco jiného než 95ku). Množství oleje v palivu mění klidně oktanové číslo, tak že kdo maže ten jede není vůbec to pravé co by mělo fungovat. Směs bude totiž detonovat jindy než by měla. Pokud nemažeme vhodným olejem jsme zpět u bodu č.2. Plnná syntetika ovšem není až zas takový základ pro tvorbu nežádoucího karbonu jako jsou např. minerální složky v olejích a proto je vhodnější.
4) Přisávání falešného vzduchu dokáže taky zázraky.
V čem může být problém?
1)Svíčka a vše co na ní může být špatně
2)Karbonové nánosy na vnitřku spalovacího prostoru který si vesele "blafne" jak dostane přísun vzduchu (kolik máš na motoru najeto?).
3) Nevhodné palivo resp. olej v palivu (nepočítám že by někdo používal něco jiného než 95ku). Množství oleje v palivu mění klidně oktanové číslo, tak že kdo maže ten jede není vůbec to pravé co by mělo fungovat. Směs bude totiž detonovat jindy než by měla. Pokud nemažeme vhodným olejem jsme zpět u bodu č.2. Plnná syntetika ovšem není až zas takový základ pro tvorbu nežádoucího karbonu jako jsou např. minerální složky v olejích a proto je vhodnější.
4) Přisávání falešného vzduchu dokáže taky zázraky.
Re: Motor 80
Ahoj, mam ten samy problem nebo je to vlastnost? Kdyz jde motor polehku, tak kokta, v kopci v tahu pravidelny chod, startuje dobre, jinak zadne problemy. Najeto 2000 km, redim olej 1:33, jehla v karburatoru na posledni drazce nahore. Jo a taky mam pocit, ze to nic nezere, porad bych dolival benzin, ale je porad dost. Jezdim denne asi 8 km. Skyhawk 80 ccm