Dobrý den všem!
Tak jsem se přidal mezi vás, motokolaře.
Včera jsem si s nadšením zprovoznil kit Sunway 2T 80ccm,
ale vznikly mi problémy:
Po chvilce jízdy když přidávám tak se mi zasekne plyn, tento problém spravím pouze tím že z karburátoru povolím ten vršek jak jim jde to lanko a ten váleček s tou drážkou a znova ho usadím.
Dále mi jde strašně ztuha spojka, která, když jí nechám viset na tom čudlíku aby byla rozpojená,
tak spojku úplně nerozpojím. co s tím? víc napnout lanko?
Děkuji všem za rady!!
Zasekávání plynu + tuhá spojka
Re: Zasekávání plynu + tuhá spojka
Spojku určitě došponovat, ale bacha aby neprokluzovala. Plyn je záhada. Seká se v rukojeti nebo u karburátoru? Máš šoupátko správně? Povolený volnoběžný šroub? Jinak bovdeny nemají moc rády ohyby, pak v nich lanka jezdí z tuha a sekají se...
Re: Zasekávání plynu + tuhá spojka
Došponovat? to je tu tyčinku trošku víc napnout?
Plyn jak je na konci ten váleček v karburátoru tak ten jezdi na te pružince a on jakoby vyskočí z toho vymezování a to ovládání rukojetí je pak volné.
Z toho důvodu si myslím že ten váleček v karburátoru jak je v něm to lanko,
vyskočí, někde se tam sekne a už nezajede dolů.
o čem mluvím jako jezdící váleček je toto
https://youtu.be/bW8nAvOSntM?t=6m49s
taky mi to tak chodí, ale pak se sekne nahoře a až povolení té "čepičky" na závit a pootočením zajede zpátky..
Omlouvám se, neznám přesné názvy.
Plyn jak je na konci ten váleček v karburátoru tak ten jezdi na te pružince a on jakoby vyskočí z toho vymezování a to ovládání rukojetí je pak volné.
Z toho důvodu si myslím že ten váleček v karburátoru jak je v něm to lanko,
vyskočí, někde se tam sekne a už nezajede dolů.
o čem mluvím jako jezdící váleček je toto
https://youtu.be/bW8nAvOSntM?t=6m49s
taky mi to tak chodí, ale pak se sekne nahoře a až povolení té "čepičky" na závit a pootočením zajede zpátky..
Omlouvám se, neznám přesné názvy.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Zasekávání plynu + tuhá spojka
Spojka se šteluje primárně lankem.
K zasekávání na dálku neporadím, snad jen jestli tam máš zalisovaný ten čípek, který vymezuje chod šoupěte (zkrátka jestli se Ti neprotáčí).
Dej fotku.
K zasekávání na dálku neporadím, snad jen jestli tam máš zalisovaný ten čípek, který vymezuje chod šoupěte (zkrátka jestli se Ti neprotáčí).
Dej fotku.
Re: Zasekávání plynu + tuhá spojka
V bowdenu lanka bývá nornálně teflonová vložka ve které by mělo lanko lehce "klouzat". Když ale vezmu v patrnost že ty lanka u motorů jdou normálně pájet cínem, protože nejsou nerezový, potom uděláš-li na lanku ostrý ohyb, ba dokonce lom již jej nenarovnáš. Do vnitřku bowdenu můžeš stříknout tím brčkem co je na spreji nějaký hodně vzlínavý a "vlezlý" mazivo. Teflon, nebo silikon to pomůže definitivně ve snížení tření uvnitř lana o stěny bowdenu, ale jestli je problém ve vodícím kolíčku karburátoru, nebo někde v rukojeti plynu tak to tím pochopitelně nevyřešíš.
Madhu
Madhu
Re: Zasekávání plynu + tuhá spojka
tak chtělo to poštelovat celé, asi po hodince už nevyskakoval.
Spojka už jde hodne lehce, chyba byla v zohlém lanku
Ale děkuji všem!
Spojka už jde hodne lehce, chyba byla v zohlém lanku
Ale děkuji všem!