Uchycení motoru

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

Odpovědět
Carpath
Příspěvky: 7
Registrován: sob 19. srp 2017 18:37:39

Uchycení motoru

Příspěvek od Carpath »

prosím o radu mam kolo sunway chopper a předělal sem tam motor skyhawk gt5 super rat 70ccm koliky na uchycení motoru sem uřezal a namontoval misto toho kolíbku na uchyceni toho motoru měsíc sem si jezdil bez problému a zajížděl jenže pak začlo dělat problemy zadní část uchycení motoru zalomené štifty v motoru tak sem převrtaval udělal vše znova a pro jistotu sem to ještě podložil silně kovovými destičkami opět bylo vše v poho až po tydnu ježděni se zalomil pravy šteft opět v motoru už opravdu nevím jak to uchycení vymyslet:) předek bezproblemu drži jen ta zadni čast děla problemy prosim o pomoc,pro větší představu vše nafotím jak vše je složeno

kolebka (redukce pro upevnění) http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... pper-.html
IMG_20170820_151335.jpg
IMG_20170820_151316.jpg
IMG_20170820_151252.jpg
IMG_20170820_151231.jpg
motoru)


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od Tor158 »

Je to uchycené na dva body,takže řetěz při záběru, rve motor doleva,
ven.Až to praskne.Motor musí být chycen za tři body.Třeba ještě za
výfuk na páku.Ale už jsem tady o tom psal.Ty šrouby se kroutí a střihnou se.
Tím, že to kolo je těžké, tak jsou ty síly na motor velké.Každý opravdový
motokolař šetří s každým gramem.Tor.


Návštěvník

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od Návštěvník »

Carpath píše: sob 23. zář 2017 15:36:22 prosím o radu mam kolo sunway chopper a předělal sem tam motor skyhawk gt5 super rat 70ccm koliky na uchycení motoru sem uřezal a namontoval misto toho kolíbku na uchyceni toho motoru měsíc sem si jezdil bez problému a zajížděl jenže pak začlo dělat problemy zadní část uchycení motoru zalomené štifty v motoru tak sem převrtaval udělal vše znova a pro jistotu sem to ještě podložil silně kovovými destičkami opět bylo vše v poho až po tydnu ježděni se zalomil pravy šteft opět v motoru už opravdu nevím jak to uchycení vymyslet:) předek bezproblemu drži jen ta zadni čast děla problemy prosim o pomoc,pro větší představu vše nafotím jak vše je složeno

kolebka (redukce pro upevnění) http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... pper-.html
IMG_20170820_151335.jpg
IMG_20170820_151316.jpg
IMG_20170820_151252.jpg
IMG_20170820_151231.jpg
motoru)
zdravím mám taky specifické kolo,a s touhle redukcí mi u Skyhawka praskl blok motoru na pravé straně a tak jsem sehnal nový blok a do měsíce se to stalo znova i zadní šroub u teto redukce praskl a tak jsem to vyřešil redukcí na kterou je motor dělaný
na plotnu jsem si nábodoval trubky podle průměru ,aby to sedlo na objímky,nechal jsem si to pořádně svařit a od té doby mám pokoj od motorunic nepraská
vice řekne tento obrázek: http://www.jnmotorsbikes.com/product_p/jnm1239.htm
mám to na tento způsob, dá se to vyrobit a není to třeba kupovat
uřezat ty kolíky byla chyba úrčítě byly pevnější než táhle redukce
kuttil


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od j-z »

Vibrace jsou prevít. Taky bych viděl problém v pevnosti​ toho řešení, pohledově to vypadá dost gumově.
Uchycení vejfuku propaguji furt, ale o něm se nezmiňuješ.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
wip
Příspěvky: 221
Registrován: ned 25. led 2015 10:01:03

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od wip »

Já mám tuto kolébku na uchycení motoru také ale mám ji přidělanou ke kolu na držáku který není napevno k rámu kola ale mám kolem rámu obložení ze zahradní hadice což rapidně odbouralo vibrace a to toto provedení nemá takže je to napevno.Ještě jsem vibrace odboural přidáním Boost Bottle který mě absolutně překvapil svou funkčností.Mám na toto provedení najeto přes 900km a super.


Uživatelský avatar
nulrum
Příspěvky: 109
Registrován: ned 23. říj 2016 0:51:51

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od nulrum »

Wipe a ten "Boost Bottle" jsi dělal sám a nebo jsi jej kupoval. Dost o něm přemýšlím ale nechce se mi dávat docela dost peněz za něco co můžu udělat sám. Jen nevím jak velkou lahev na skyhawk 70.


wip
Příspěvky: 221
Registrován: ned 25. led 2015 10:01:03

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od wip »

já mám tento https://www.skutry-levne.cz/nahradni-di ... 03523.html je to přímo na 70ccm


bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od bo-to »

nulrum píše: pon 25. zář 2017 1:25:39 Wipe a ten "Boost Bottle" jsi dělal sám a nebo jsi jej kupoval. Dost o něm přemýšlím ale nechce se mi dávat docela dost peněz za něco co můžu udělat sám. Jen nevím jak velkou lahev na skyhawk 70.
,,,Já použil lahev z deodorantu Fa ...........a slouží BOHOVSKY ....jde to poznat na výkonu !!!!!!!!!!!


Carpath
Příspěvky: 7
Registrován: sob 19. srp 2017 18:37:39

Re: Uchycení motoru

Příspěvek od Carpath »

Host píše: ned 24. zář 2017 1:52:28
Carpath píše: sob 23. zář 2017 15:36:22 prosím o radu mam kolo sunway chopper a předělal sem tam motor skyhawk gt5 super rat 70ccm koliky na uchycení motoru sem uřezal a namontoval misto toho kolíbku na uchyceni toho motoru měsíc sem si jezdil bez problému a zajížděl jenže pak začlo dělat problemy zadní část uchycení motoru zalomené štifty v motoru tak sem převrtaval udělal vše znova a pro jistotu sem to ještě podložil silně kovovými destičkami opět bylo vše v poho až po tydnu ježděni se zalomil pravy šteft opět v motoru už opravdu nevím jak to uchycení vymyslet:) předek bezproblemu drži jen ta zadni čast děla problemy prosim o pomoc,pro větší představu vše nafotím jak vše je složeno

kolebka (redukce pro upevnění) http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... 151231.jpg motoru)
zdravím mám taky specifické kolo,a s touhle redukcí mi u Skyhawka praskl blok motoru na pravé straně a tak jsem sehnal nový blok a do měsíce se to stalo znova i zadní šroub u teto redukce praskl a tak jsem to vyřešil redukcí na kterou je motor dělaný
na plotnu jsem si nábodoval trubky podle průměru ,aby to sedlo na objímky,nechal jsem si to pořádně svařit a od té doby mám pokoj od motorunic nepraská
vice řekne tento obrázek: http://www.jnmotorsbikes.com/product_p/jnm1239.htm
mám to na tento způsob, dá se to vyrobit a není to třeba kupovat
uřezat ty kolíky byla chyba úrčítě byly pevnější než táhle redukce
kuttil
Taky si to tedkom řikam že to byla blbost ikdyž to přes ty kolíky vybrovalo až do sedadka při vyššich otačkach u te kolebky pravě vubec ale to byl tenkrat nápad meho kutila otce který skladal pyoniry tak se samožřejmě cela prace neobešla bez kecu jak to sestavily atd:) :lol: podle něho ta kolebka ten motor dostava do lepši pozice jak by puvodně ten motor měl byt a ne v naproste rovině jako u těch koliku ale předchozí motor sunway co tam byl na těch kolikach dělal problemy jen s tou vibraci jinak to bylo pojizdné i když se s tim dalo jet jen 32km nejvíc i malou 36 rozetou aspon teda nejmenši co sem sehnal. Chci se pokusit o vracení těch koliku zpět jenže to mi tam zase do te konstrukce nevejde karbec od skyhawk ale ten kulaty od sunway ale to by snad aj bylo jedno když bude plnit svou ulohu jak ma...


Odpovědět