Dobrý den,poraďte prosím!!!!
Po cca hodině provozu Motokola my Svíčka přestane úplně házet Jiskru, protože je celá špinavá od Benzínu s Olejem po utření opět kolo funguje.
Motor se vrátil před týdnem z reklamace :A je to: s tím, že byl Motor cca půl hoďky v provozu a vůbec do Svíčky nezatékalo. Vrátily my proto Motor z :A je to: nazpět s tím, že je vše v pořádku a jen motor vyčistily.
Můžete my někdo poradit co mohu v Garáži udělat aby my do Svíčky nezatékalo? Děkuji za jakoukoliv radu k funkčnosti kola.
Zatékání do Svíčky.
Re: Zatékání do Svíčky.
Ahoj mám podobný problém. Najeto 1700 km. Od začatku nespokojen s tahem do kopce a s poklesem výkonu při zátěži. Různe experimenty a testy zap. výčky od brisk stříbrné 11(u ní to mimochodem jezdilo asi nejlíp) až 15,17,19. Oddělaní koncovky z výfuku. Výměna všech šroubů co jsou s toho čínského bláta. Dvakrát měněné těsnění na hlavě, válec, výfuk, příruba karbecu. Až po poslední experiment přetěsnění opět hlava, válec, výfuk červeným tmelem na motory. Konečně motor měl pravidelný tah jak do kopce tak na rovince velké zlepšení. Bohužel po 25 km se udělala trhlina v karteru motoru jak je závit od jednoho šroubu od válce. Kde začala profukovat a odtékat palivová směs z palivových kanalků. Provizorní oprava odmaštění vybroušení a zalepení opět červeným tmelem na motor. A teď k te svíčce motor jede i s výkonem (prasklina prosakuje jen miniaturní kapičky skoro nic.) jen zas po asi 5-10 km zdechne odšroubuji svíčku a je celá mokrá ale uplně čistá jen mírně do hněda. Mažu 1:40 až 33 záleží jak to trefím. Jehlu mám nastavenou na chudou směs první zářez od vrchu a plovák je přesně podle výrobce 21 mim od vaničky. Nějaké návrhy. Mazaním mi to moc nepříjde před tím jsem poctivě mazal těch 1:16 a 20 a nědělalo to.
Fotokoláž posledniho přetěsnění.
Fotokoláž posledniho přetěsnění.
Re: Zatékání do Svíčky.
Ahoj, mám přesně stejný červený patlal na motory jako vy. Dnes jsem se byl projet na novém motoru který zajíždím. Mam najeto cca 20km. Celou dobu jezdil a táhl opravdu pěkně ale dnes jel o poznání méně. Ze začátku úplně v pořádku ale po cca 20-30 minutách už netáhl tak jak ze začátku. Je možné že to bylo tou dobou kterou to jelo ale po jízdě jsem sundal hlavu a zjistil že mám svíčku černou jak bota. Asi budu muset postelovat směs. Každopádně uvažuji o stejném pretesneni. A s tím čínským blátem máte naprostou pravdu dnes jsem dotahoval výfuk a ten šroub se zlomil. Opravdu jsem to nepochopil protože jsem dotahoval s citem. A ještě k té svíčce vytéká mi olej kolem svíčky a i kolem vyfuku. Když koukám kolik můžete vy asi mažu zbytečně moc 1:16 podle návodu.
brkos píše: ↑pát 27. črc 2018 21:15:53 Ahoj mám podobný problém. Najeto 1700 km. Od začatku nespokojen s tahem do kopce a s poklesem výkonu při zátěži. Různe experimenty a testy zap. výčky od brisk stříbrné 11(u ní to mimochodem jezdilo asi nejlíp) až 15,17,19. Oddělaní koncovky z výfuku. Výměna všech šroubů co jsou s toho čínského bláta. Dvakrát měněné těsnění na hlavě, válec, výfuk, příruba karbecu. Až po poslední experiment přetěsnění opět hlava, válec, výfuk červeným tmelem na motory. Konečně motor měl pravidelný tah jak do kopce tak na rovince velké zlepšení. Bohužel po 25 km se udělala trhlina v karteru motoru jak je závit od jednoho šroubu od válce. Kde začala profukovat a odtékat palivová směs z palivových kanalků. Provizorní oprava odmaštění vybroušení a zalepení opět červeným tmelem na motor. A teď k te svíčce motor jede i s výkonem (prasklina prosakuje jen miniaturní kapičky skoro nic.) jen zas po asi 5-10 km zdechne odšroubuji svíčku a je celá mokrá ale uplně čistá jen mírně do hněda. Mažu 1:40 až 33 záleží jak to trefím. Jehlu mám nastavenou na chudou směs první zářez od vrchu a plovák je přesně podle výrobce 21 mim od vaničky. Nějaké návrhy. Mazaním mi to moc nepříjde před tím jsem poctivě mazal těch 1:16 a 20 a nědělalo to.
Fotokoláž posledniho přetěsnění.
IMG_5997.JPGIMG_5998.JPGIMG_5999.JPGIMG_6000.JPGIMG_6002.JPGIMG_6003.JPGIMG_6004.JPGIMG_6007.JPGIMG_6008.JPG