Stránka 3 z 3

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Po 05. Ún 2018 22:18:22
od Tor158
Někde jsem to už psal ve fóru,ale asi to nebylo dobře pochopeno.
Ta nasávaná směs do klikovky je studená , chladí zespodu píst,
kliku včetně čepu a pojistek.Když to máte pohaté tak slyšíte jak
ten motor čvachtá a je relativně studený.Když je to relativně chudé tak práskavý zvuk
a vysoká teplota hlavy.(o pístu nemluvě).Kdo jede na doraz, tak ho to potrestá.
Následuje to co píše Madhu.Tor. ;)

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Út 06. Ún 2018 19:24:45
od Šmoček
Tak jsem je pouze nakonec jen ustřihnul.Jeden kamarád zas radil že je ten drátek lepší než ségrovka....

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Út 06. Ún 2018 19:35:18
od Šmoček
Tore ještě dotaz dal jsem jehlu úplně dolu a svíčka je krásně vypálená a motor neškube a tak má asi chudou směs že?ale když jsem měl jehlu o zoubek výš tak svíčka byla mokrá a usazoval se karbon moc motor netočil tak nevím co je správná volba.Po rozebrání motoru měl ale píst krásný olejový film...Zajíždím teprve cca 50 km.. mažu 1ku15 za studena klasika čoudí pak už ne..Ustříhnul jsem u pojistek pístního čepu ten zobák..

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Út 06. Ún 2018 20:05:11
od Tor158
Dej tam teplou svíčku Brisk N19.Jehlu zvedni, aby motor měl víc paliva.Máš to chudé
a pozor teplota leze nahoru.Tu vypálenou svíčku máš od vysoké teploty ve spalovacím
prostoru.Nejlepší na záběh je to trochu ulejt a dát nejteplejší svíčku.Mazat 1:20 mineral olej.Tor.

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Út 06. Ún 2018 20:14:52
od Šmoček
Děkuji moc za info Tore..Super ;) teda to je věc hodně dávno fichtl a tak a teď na starší kolena Sunway 80ku a prostě se učím jak začátečník...Jen prostě bych chtěl aby motor pokud možno dlouho vydržel ;)

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 10:13:19
od Madhu
Šmoček napsal:
Út 06. Ún 2018 19:24:45
Tak jsem je pouze nakonec jen ustřihnul.Jeden kamarád zas radil že je ten drátek lepší než ségrovka....
Ten zápich v pístu pro zajištění čepu je dělaný (soustružený) na drátěnou pojistku, ne na segrovku. To znamená že tvarově i rozměrově odpovídá drátěné pojistce. Není to o tom co je lepší . . .
Madhu

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 17:33:35
od Host
Se omlouvám že odbíhám od tématu..Tak jsem tam dal svíčku Brisk 15 NY a zvednul jsem jehlu na předposlední rysku.Motor táhne do kopce jak ďas.Ta Čínská svíčka origo asi nic moc.Omlouvám se jen ohledně mého dotazu na Tora..... Nevěděl jsem kam to mám dopsat.Velká omluva...

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 18:05:52
od Šmoček
Já jsem pako omlouvám se já to odeslal jako host:-(((

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 19:44:47
od Tor158
Ta N15 je studená pro dvojtakty.Pojede to ale bude to pořád zaolejované a budeš
to muset čistit.Tor.

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 20:05:16
od Šmoček
Takže automechanik asi neví no koukal na mě divně :-) tak prozatím N15YC 0,7 budu kontrolovat jak se bude motor zanášet.Každopádně jinou svíčku neměl tak uvidíme...

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 20:15:40
od Tor158
No to teda asi neví. :shock: Když dáš teplou mužeš jít ze směsí ještě nahoru a chladit
to.Už to tady bylo popsáno ;)

Re: Rýhy ve válci a na pístu

Odeslal: Stř 07. Ún 2018 20:27:22
od Šmoček
Každopádně dám na Tvou radu..A dále nebudu toto téma zbytečně zanášet svíčkama když je to o zadření;-)