Rady a řešení technických problému
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
nastartuji a chvíli jede .... zastavím a už nenastartuje .... vyčistím svíčku (je celá mokrá) nasadím a zase to chytne !!!! asi jde hodně směsi ...jak ji mám omezit !!!!! poraďte ...
Re: Rady a řešení technických problému
Množství směsi změníš pouze přetryskováním ( dát menší trysku) Na jehle karbce se seřizuje bohatost směsi.bo-to píše:nastartuji a chvíli jede .... zastavím a už nenastartuje .... vyčistím svíčku (je celá mokrá) nasadím a zase to chytne !!!! asi jde hodně směsi ...jak ji mám omezit !!!!! poraďte ...
Jsi si jistý že tvůj problém nespočívá v cívce ? viewtopic.php?f=15&t=61
Nejdříve si to zkontroluj pak to řeš dál. Pokud jsi nedělal nic s tryskami asi není důvod měnit za menší .
Re: Rady a řešení technických problému
Pokud příjdeš na to co to způsobovalo dej vědět , docela by mě zajímalo v čem ta zrada je.Tor158 píše:Torova závada je v karburátoru.Dal identický a je po problému.Zapalování
to nemohlo být.Dává asi 4x vyšší napětí než sadové, takže se to prorazilo
o něco dříve.Takže se bude zkoumat co to způsobuje.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Pokud máš ještě ten starý motor, vem z něho karburátor a testuj.bo-to píše:nastartuji a chvíli jede .... zastavím a už nenastartuje .... vyčistím svíčku (je celá mokrá) nasadím a zase to chytne !!!! asi jde hodně směsi ...jak ji mám omezit !!!!! poraďte ...
Možná ti netěsní ventil plováku, doporučuji jednoduchý test - vyndat z motoru (stačí při zapojené hadičce/lanku), vyšroubovat spodek plovákovky, pustit benzín a pokusně přivírat ventil plovákovky. Mělo by to těsnit. Možná postačí jen změnit hladinu, třeba je moc vysoká.
Re: Rady a řešení technických problému
Takže závada odhalena.Teklo mi do plováku microtrhlinkou v horní částiTor158 píše:Torova závada je v karburátoru.Dal identický a je po problému.Zapalování
to nemohlo být.Dává asi 4x vyšší napětí než sadové, takže se to prorazilo
o něco dříve.Takže se bude zkoumat co to způsobuje.Tor.
palivo.Na první pohled v plováku nic nebylo.Až po prosvícení silnou lampou
a pod lupou bylo vidět, že jsou tam stopy paliva.Plovák je ze dvou částí
a slepen.(svařen??).Neni tedy jedno jak ho tam dáte.Měl by být spojením
nahoře, navlečen na difuzní trubku.Byl dobře, ale horem tam vnikalo při šplouchání
v komoře palivo.Po odstavení se palivo v komoře částečně odpařilo a to i
s plováku.Dal jsem ho na noc do paliva,zatížil a ejhle!!Byl z 1/5 naplněn.
Takže se zvedala hladiná v komoře a krmilo to směs.Prostě neprasknul uplně
a nevyvalilo mi to obsah nádrže ven.To by se šlo najisto.Blízko tedy byl J-Z.Tor.
- Přílohy
-
- Plovák – kopie.jpg (42.11 KiB) Zobrazeno 15778 x
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
JSEM UŽ NA PRÁŠKY MAM NOVÝ MOTOR A ŠPATNĚ MI STARTUJE .....LIDOVĚ ŘEČENO UCHLASTAM HO ....MUSÍM VYNDAT SVÍČKU VYSUŠIT JÍ A OČISTIT A PAK CHYTNE ..... JE TAM NOVY KARBEC A NEVÍM CO S TÍM ...PORADÍ MĚ NĚKDO ???? JINAK JAK CHYTNE TAK JEDE JAKO ČERT .......................
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
......TAK STARTUJE UŽ DOBŘE ALE JEDEN PROBLEM MÁ !!! PŘIJEDU ZASTAVÍM A MOTOR DOSTANE OBROVSTE OTAČKY A MUSÍM HO VYPNOUT MOTOR SKW HAWK 70CCM A NOVÝ KARBEC CO S TÍM ....MYSLÍM ŽE TEN NOVY KARBEC STOJI ZA H......!!!!!!!!!!
Re: Rady a řešení technických problému
Nemáš někde skřípnutý lanko? Nebo bude problém někde kolem šoupátka, popř jehly.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
POŘÁD STEJNÝ PROBLÉM STARÝ DOBŘE FUNKČNÍ KARBEC ,,,TROCHU TO ZABUBLÁ A ZASE NIC UCHLASTÁ SE TO A JE KONEC ..............JSEM UŽ NA PRÁŠKY ..........
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
dotaz .....prosím co se stane když se zvýší a nebo sníží komprese !!!! dal jsem pod hlavu 2mm těsnění podle vyrobce a moc netáhne .............................poradí mi někdo ???
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Myslím, že je úplně zbytné dávat tutéž otázku ve stejném čase na 3 různá místa v rámci jednoho webu. Šance se tím neztrojnásobí.bo-to píše:dotaz .....prosím co se stane když se zvýší a nebo sníží komprese !!!! dal jsem pod hlavu 2mm těsnění podle vyrobce a moc netáhne .............................poradí mi někdo ???
Principy komprese jsou snad známy, doporučuji pročíst alespoň wiki.
Instalací toho klingeritu (s větší, než původní desetinovou šířkou) jsem došel k podobnému závěru, že to trošku méně táhne. Konstruktér motoru s tímto podle mě nepočítal. Řešení jsou různá - od prosté kapitulace po zbroušení hlavy / válce. Pokud bych to chtěl řešit, šel bych cestou nějakého hliníkového těsnění + srovnat dosedací plochy.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
Pánové mam dotaz mám skihawk potřebuji valec hlavu píst atd........ a koukam že že by šlo předělat na 80ccm rozměry válce souhlasí -----má někdo zkušenosti s přehozením ??? nemohu sehnat ND na motor
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Rady a řešení technických problému
ahoj všem,
Jelikož i já jsem bez ŘP, rozhodl jsem se tedy postavit motokolo... práce mi zabrala asi týden včetně stavby kola samotnéhop (fotky časem)... použil jsem sadu sunway 80 včetně kitu pro využití přehazovačky... když pominu všechny překážky které jsem musel překonat abych to do sebe vůbec seskládal, jsem stále u jednoho nevyřešeného problému... střed ozubených talířů na pravém pedálu (volnoběžka) opravdu neskutečně háže... hlavně tedy při šlapání... jedná se o nezanedbatelnou výchylku... při jízdě na motor ani tak ne ale při tom šlapání je to fakt hodně mazec.... jinak jsem velmi spokojený, kolo vypadá skvěle a jízdní vlastnosti jsou super, to využití přehazovačky z toho dělá opravdu použitelný stroj.. nemůžu soudit přímý náhon neboď jsem jej nezkoušel ale už při úvahách se mi to prostě moc nejevilo... nechci aby si někdo myslel že si tu hraju na bůh ví co.. já nechtěl kolo, chtěl jsem spíše motorku na které se dá bez ŘP jezdit... vaše stroje vypadají taky dost dobře.. prosím, uvítám každou radu popřípadě návrh elegantního řešení...
jinak upozornění pro ty co o tomto kitu uvažují, je to neskutečnej zmetek... nestačí to prostě jen namontovat, první problém je hlavně tento, pravá klika obsahuje volnoběžku a dva talíře, jeden větší jeden menší.. ovšem oba mají stejné zuby DD což je naprostá debilita neboť přece cyklořetěz je o dost jemnější než ten pro náhon od motoru, což tedy znamenalo jeden talíř vyměnit za ten z kola, samozřejmě jiná rozteč děr, nutno vystředit atd.... dodávaná středová hřídel pro šlapky (je trochu delší) je do ložisek ve standartním středu taky nepoužitelná, má větší průměr... naštěstí mám motor relativně vysoko takže jsem mohl nechat hřídel svoji a nikde mi nic nezavazí... a pak už jen menší překážka, je tam nutno pár ploch vybrousit, vypilovat atd.. aby si to sedlo... prostě číňani... myslím si že ty kolečka taky nic moc nevydrží... jediný dobrý se mi zdají ty ložiska co drží samotnou osu ozubených kol za rámem... díky moc, Lukáš
jo a ještě jeden dotaz, zajímalo by mě ruční startování, může někdo prosím popsat zkušenosti? kde drží a jak funguje? je třeba něco upravit a jak to je s kvalitou co se týče zpracování? díky
Jelikož i já jsem bez ŘP, rozhodl jsem se tedy postavit motokolo... práce mi zabrala asi týden včetně stavby kola samotnéhop (fotky časem)... použil jsem sadu sunway 80 včetně kitu pro využití přehazovačky... když pominu všechny překážky které jsem musel překonat abych to do sebe vůbec seskládal, jsem stále u jednoho nevyřešeného problému... střed ozubených talířů na pravém pedálu (volnoběžka) opravdu neskutečně háže... hlavně tedy při šlapání... jedná se o nezanedbatelnou výchylku... při jízdě na motor ani tak ne ale při tom šlapání je to fakt hodně mazec.... jinak jsem velmi spokojený, kolo vypadá skvěle a jízdní vlastnosti jsou super, to využití přehazovačky z toho dělá opravdu použitelný stroj.. nemůžu soudit přímý náhon neboď jsem jej nezkoušel ale už při úvahách se mi to prostě moc nejevilo... nechci aby si někdo myslel že si tu hraju na bůh ví co.. já nechtěl kolo, chtěl jsem spíše motorku na které se dá bez ŘP jezdit... vaše stroje vypadají taky dost dobře.. prosím, uvítám každou radu popřípadě návrh elegantního řešení...
jinak upozornění pro ty co o tomto kitu uvažují, je to neskutečnej zmetek... nestačí to prostě jen namontovat, první problém je hlavně tento, pravá klika obsahuje volnoběžku a dva talíře, jeden větší jeden menší.. ovšem oba mají stejné zuby DD což je naprostá debilita neboť přece cyklořetěz je o dost jemnější než ten pro náhon od motoru, což tedy znamenalo jeden talíř vyměnit za ten z kola, samozřejmě jiná rozteč děr, nutno vystředit atd.... dodávaná středová hřídel pro šlapky (je trochu delší) je do ložisek ve standartním středu taky nepoužitelná, má větší průměr... naštěstí mám motor relativně vysoko takže jsem mohl nechat hřídel svoji a nikde mi nic nezavazí... a pak už jen menší překážka, je tam nutno pár ploch vybrousit, vypilovat atd.. aby si to sedlo... prostě číňani... myslím si že ty kolečka taky nic moc nevydrží... jediný dobrý se mi zdají ty ložiska co drží samotnou osu ozubených kol za rámem... díky moc, Lukáš
jo a ještě jeden dotaz, zajímalo by mě ruční startování, může někdo prosím popsat zkušenosti? kde drží a jak funguje? je třeba něco upravit a jak to je s kvalitou co se týče zpracování? díky
Re: Rady a řešení technických problému
Já to řazení vyřešil zadním kolem s třístupňovým torpédem z německýho kola pro důchodce. Oproti tobě sice nemám volnoběžku, ale zase brzdím protišlapem a tudíž mi odpadá starost se zadní brzdou (dvě páčky na jednom řídítku a nebo obě brzdy na jedné páčce). Sice můj stroj není žádný krasavec, protože je stavěnej z dílů za pár kaček z kovošrotu, ale na řešení se můžeš podívat na : http://olin77.rajce.idnes.cz/Motokolo_6 ... _NDR_1975/
Jinak jedno startovadlo mám na prodej, protože jsem ho stejně nepoužíval a trochu mi vadilo při šlapání.
viewtopic.php?f=11&t=98
Jinak jedno startovadlo mám na prodej, protože jsem ho stejně nepoužíval a trochu mi vadilo při šlapání.
viewtopic.php?f=11&t=98
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 02. pro 2015 12:45:40
- Fotky: http://luky91.rajce.idnes.cz/motokolo/
Re: Rady a řešení technických problému
Ahoj oline
Diky za reakci.. ja mam spojku vyresenou nadherne elegantne.. zachoval jsem packu pro presmykovac mackam tedy sojku levym palcem. Diky volnobezce ji pouzivas jen pri rozjezdu a zastaveni z kopce atd vubec... a lze i zaaretovat... vypada to prirozene a skvele funguje. Ten system razeni je v podstate vymyslen krasne a jednoduse jen to zpracovani je katastrofa... uz mam reseni koupim kliky na trial kolo ty maji zavit pro volnobezku a jsou perfektne vyrobeny... no a ozubene talire si necham pote zhotovit dle potreby... volnobezka se asi brzo rozsype tak pouziji taky z trialu... ano je to invest asi 3000 ale za ten komfort to proste stoji.. motor ma minimalni otacky, spotreba nulova... na rozjezd a ani do prudkeho kopce neni vubec potreba slaapat proste jen podradim.. kopit si tu predlohu je k nicemu, vedet to driv vyrobil bych ji celou a mnohem lepe...
Startovadlo beru. Napis zde prosim kam presne se sroubuje ten protikus. On je jako jen stazen matkou na klikovce k magnetu? Jak je zajisten? Jak to funguje? Lze tim snadno startovat? Dela to nejake zvuky navic?? Diky
Diky za reakci.. ja mam spojku vyresenou nadherne elegantne.. zachoval jsem packu pro presmykovac mackam tedy sojku levym palcem. Diky volnobezce ji pouzivas jen pri rozjezdu a zastaveni z kopce atd vubec... a lze i zaaretovat... vypada to prirozene a skvele funguje. Ten system razeni je v podstate vymyslen krasne a jednoduse jen to zpracovani je katastrofa... uz mam reseni koupim kliky na trial kolo ty maji zavit pro volnobezku a jsou perfektne vyrobeny... no a ozubene talire si necham pote zhotovit dle potreby... volnobezka se asi brzo rozsype tak pouziji taky z trialu... ano je to invest asi 3000 ale za ten komfort to proste stoji.. motor ma minimalni otacky, spotreba nulova... na rozjezd a ani do prudkeho kopce neni vubec potreba slaapat proste jen podradim.. kopit si tu predlohu je k nicemu, vedet to driv vyrobil bych ji celou a mnohem lepe...
Startovadlo beru. Napis zde prosim kam presne se sroubuje ten protikus. On je jako jen stazen matkou na klikovce k magnetu? Jak je zajisten? Jak to funguje? Lze tim snadno startovat? Dela to nejake zvuky navic?? Diky
Re: Rady a řešení technických problému
Mám otázku ohľadom voľnobežky na zadne koleso. Dá sa namontovať voľnobežka aj nejakým iným spôsobom ako na náboj, na ktorom je závit z obidvoch strán? t.j. na jednej strane je kazeta (na závit) a na druhej volnobežka (tiež na závit). Je aj iné riešenie, alebo len náboj so závitmi z oboch strán?
vdaka za odpoved.
vdaka za odpoved.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Udelat lze cokoliv, ale vzdycky bude treba hledat takovy naboj, ktery ma na obou stranach zavit nebo kazetu. Nebo aspon material na jejich vyrobu.matom píše:Mám otázku ohľadom voľnobežky na zadne koleso. Dá sa namontovať voľnobežka aj nejakým iným spôsobom ako na náboj, na ktorom je závit z obidvoch strán? t.j. na jednej strane je kazeta (na závit) a na druhej volnobežka (tiež na závit). Je aj iné riešenie, alebo len náboj so závitmi z oboch strán?
vdaka za odpoved.
Re: Rady a řešení technických problému
ako konkrétne to máte vy vyriešené, kazeta je na náboji pôvodná a voľnobežka na závit?
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Presne tak. Koupeno u Ptáčka.matom píše:ako konkrétne to máte vy vyriešené, kazeta je na náboji pôvodná a voľnobežka na závit?
http://motokolo.net/
Divné zvuky ?
Zdar uz se to tu parkrat resilo, ale vicemene bez odpovedi. Bych neotravoval kdybych si mel kde poslechnout jine kolo nebo fichtla. Takhle jsem docela v koncich jestli je to normalni nebo se v tom valci fakt deji nejake nepristojnosti.
Kdo ma naladene usi tak prosim o vyjadreni at muzu v klidu spat. Valec se mi sundavat moc nechce, ale nebude-li zbyti......
https://drive.google.com/file/d/0B7FJYb ... sp=sharing
Kdo ma naladene usi tak prosim o vyjadreni at muzu v klidu spat. Valec se mi sundavat moc nechce, ale nebude-li zbyti......
https://drive.google.com/file/d/0B7FJYb ... sp=sharing
Re: Rady a řešení technických problému
Veškeré napínáky na řetěz jsou ukotveny pouze za spodní trubku rámu kola. Dovede si někdo představit co se stane pokud napínák dostane pořádnou škubu od motoru? Nebo se uvolní šrouby? Lidově spadne do drátu a zablokuje kolo. Tato představa mne vždy děsila obzvláště při škubání řetězem, při cukání motoru.(rozjezdy studený motor) Problém je ten, že je řetěz moc dlouhý. Po ujetí prvních 200Km jsem to nevydržel a sestrojil napínák, který je uchycený ve dvou bodech. Spodní a horní rám kola. Dal jsem tam pružinu a pojistku aby i při prasknutí pružiny napínák spadl max. jenom o 5mm. Je jasné že to doma na koleně asi nesestrojíte. Ale při troše šikovnosti se dá zvládnout i v nějaké domácí dílně. Pro představu přikládám foto. Další foto naleznete v galerii pod označením trutnovák .
Zatím to je ve zkušebním provozu, ale funguje skvěle. trutnovák
Re: Rady a řešení technických problému
Tak dneska se začalo dít něco zvláštního. Motor najednou jel plynule bez cukání, ale zdá se mi že má takovej "bručivej" zvuk, ne jako klasickej 2takt. Zítra shodím hlavu a mrknu na píst a válec, aby to nebylo přidřený. A nebo si to postupně sedá ( zajíždím ).
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: úte 31. led 2017 21:29:38
Re: Rady a řešení technických problému
trutnovák píše: ↑sob 08. dub 2017 18:11:15Veškeré napínáky na řetěz jsou ukotveny pouze za spodní trubku rámu kola. Dovede si někdo představit co se stane pokud napínák dostane pořádnou škubu od motoru? Nebo se uvolní šrouby? Lidově spadne do drátu a zablokuje kolo. Tato představa mne vždy děsila obzvláště při škubání řetězem, při cukání motoru.(rozjezdy studený motor) Problém je ten, že je řetěz moc dlouhý. Po ujetí prvních 200Km jsem to nevydržel a sestrojil napínák, který je uchycený ve dvou bodech. Spodní a horní rám kola. Dal jsem tam pružinu a pojistku aby i při prasknutí pružiny napínák spadl max. jenom o 5mm. Je jasné že to doma na koleně asi nesestrojíte. Ale při troše šikovnosti se dá zvládnout i v nějaké domácí dílně. Pro představu přikládám foto. Další foto naleznete v galerii pod označením trutnovák .
Zatím to je ve zkušebním provozu, ale funguje skvěle. trutnovák
DSC01779.JPG
[/quote
AHOJ.Jinak pekna prace zkusim taky neco podobneho vyrobit.a ten stojan taky vypada. slusne.
Re: Rady a řešení technických problému
Ahoj, mohu poprosit o nějakém rozumném nastavení karburátoru na Sunway 80 ccm ? Při jízdě ve vyšších otáčkách motor vynechává a prská. Nebo koupit jiný ? Díky
Re: Rady a řešení technických problému
Ahoj, rád bych se zeptal na názor zda je zvuk při jízdě normální, je to takové pravidelné klepání, na volnoběh vše OK.
https://youtu.be/ZmFqBqwkX2I
https://youtu.be/ZmFqBqwkX2I
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv 20. dub 2017 9:15:25
Re: Rady a řešení technických problému
Zdravym zhruba po 100km mi piska (vrže)male ouebene kolecko na řetěz mazal jsem to hned při montaži mam strach aby se nepřidřelo jak to poznam ?diky za radu
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: úte 31. led 2017 21:29:38
Re: Rady a řešení technických problému
taky mam najeto cca 100 km take mi zacalo piskat a na volnobeh kdyz dam ruku na spojku tak se to trochu zklidni taky jsem mazal na zacatku ozubene kola vazelinkou...
jinak jsem posunul jehlu o jednu rysku nahoru k lanku a cca uz to jelo lepe uz se tolik nedusilo..a neprskalo ...
jinak jsem posunul jehlu o jednu rysku nahoru k lanku a cca uz to jelo lepe uz se tolik nedusilo..a neprskalo ...
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv 20. dub 2017 9:15:25
Re: Rady a řešení technických problému
Kolik km se pocita na zaběhnuti motoru jezdim po rovince cca 10km do prace a 10 spatky
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Tak ta syrovost pomine tak po 100, záběh počítám tak do 300, motor je ale v plné síle tak po 1500 km.Petrvaluch píše: ↑čtv 18. kvě 2017 19:25:09 Kolik km se pocita na zaběhnuti motoru jezdim po rovince cca 10km do prace a 10 spatky
Můj názor.
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv 20. dub 2017 9:15:25
Re: Rady a řešení technických problému
Dik nechci nic uspechat jen jsem dal jehlu v karburatoru na posledni zarez vadito
Re: Rady a řešení technických problému
Cawte všetci. Motobicykel mám už dlho. Asi 6 rokov. Je to čína 60cc. Aspoň si myslím. Prosím poraďte mám jeden veľký problém. A to ze po prejdeni pár km musím neustále nasťahovať vymačkavanie spojky. T. J. že časom mi prestane spojka fungovať a po zatiahnuti spojky lanko síce pootočí zvyslou hriadeĺkou ale ten tŕň už neodtlačí spojku. Tŕň sa mi zapiera do takej vodorovnej osky a ta zatlaca o malú guličku. Časom sa ta oska obrúsi a musím vyrobiť novú. Nemá byť ta gulička medzi zvyslou oskou a vodorovnou?
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
viewtopic.php?f=7&t=30milan209 píše: ↑ned 18. čer 2017 16:55:05 Cawte všetci. Motobicykel mám už dlho. Asi 6 rokov. Je to čína 60cc. Aspoň si myslím. Prosím poraďte mám jeden veľký problém. A to ze po prejdeni pár km musím neustále nasťahovať vymačkavanie spojky. T. J. že časom mi prestane spojka fungovať a po zatiahnuti spojky lanko síce pootočí zvyslou hriadeĺkou ale ten tŕň už neodtlačí spojku. Tŕň sa mi zapiera do takej vodorovnej osky a ta zatlaca o malú guličku. Časom sa ta oska obrúsi a musím vyrobiť novú. Nemá byť ta gulička medzi zvyslou oskou a vodorovnou?
Re: Rady a řešení technických problému
Ďakujem za link na krásnu animaciu. Presne som si myslel že tak to funguje. Akurát nechápem prečo sa mi ta vodorovna oska vždy obrúsi na strane guličky.
Navyše dnes sa mi podarilo tu guličku stratiť. OMG.
Nemôžte mi niekto dať priemer tej guličky a dĺžku a priemer tej osky. Uvažujem že ju vyrobiť z nejakej tvrdenej ocele. Prípadne kúpim nejaký tvrdší vrták toho priemeru a odpilim zo stopky.
Príkladom foto ako mi oska vyzerá.
Navyše dnes sa mi podarilo tu guličku stratiť. OMG.
Nemôžte mi niekto dať priemer tej guličky a dĺžku a priemer tej osky. Uvažujem že ju vyrobiť z nejakej tvrdenej ocele. Prípadne kúpim nejaký tvrdší vrták toho priemeru a odpilim zo stopky.
Príkladom foto ako mi oska vyzerá.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Ta kulička stojí pár korun (http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... ojky-.html), přesný průměr podle mě není tak zásadní (odpovídá cca té tyčce - search.php?keywords=kuli%C4%8Dka). Důležité je promazání.
Re: Rady a řešení technických problému
Ahoj, mám problém, který mě už po několika hodinách laborování a štelování utvrzuje v tom, že dám kolo pryč... Za prvé, původní plášť má nějaký určitý rozměr ( 29x2,10x50) a já koupil totožný jen s 53 na konci a řetěz mi drhne o plášť, ať napínám či povoluju. V servise mě poslali okamžitě pryč že ráfek rovnat nebudou ( pravda trochu hází ). Má někdo tucha v čem je problém ? Děkuji
Re: Rady a řešení technických problému
To značení je dost divné. Dva rozměry v palcích a třetí v mm? S tím jsem se nesetkal. Jinak by poslední číslo mělo značit výšku nikoli šířku pláště.
Re: Rady a řešení technických problému
Dobrý den motokolaři, z pocitu, že odstraním jeden z největších problémů svého motokola jsem zakoupil následující napinak s pružinou.
http://www.ctyrkolky-atv.cz/22887-thick ... uzinou.jpg
Problém je ten, že po jeho instalaci se začal řetěz zhruba při každém druhém startu za studena zamotavat pod krytem pastorek, čímž se tam zasekl a šel ven pouze po odebrání krytu a vyhození šroubovákem.
Myslíte že je to problém s napinakem, nebo je to mnou?
http://www.ctyrkolky-atv.cz/22887-thick ... uzinou.jpg
Problém je ten, že po jeho instalaci se začal řetěz zhruba při každém druhém startu za studena zamotavat pod krytem pastorek, čímž se tam zasekl a šel ven pouze po odebrání krytu a vyhození šroubovákem.
Myslíte že je to problém s napinakem, nebo je to mnou?
Re: Rady a řešení technických problému
Je to jenom Tebou,protože kdyby jsi četl pořádně Fórum tak se dozvíš,OkurRo píše: ↑čtv 21. zář 2017 19:35:46 Dobrý den motokolaři, z pocitu, že odstraním jeden z největších problémů svého motokola jsem zakoupil následující napinak s pružinou.
http://www.ctyrkolky-atv.cz/22887-thick ... uzinou.jpg
Problém je ten, že po jeho instalaci se začal řetěz zhruba při každém druhém startu za studena zamotavat pod krytem pastorek, čímž se tam zasekl a šel ven pouze po odebrání krytu a vyhození šroubovákem.
Myslíte že je to problém s napinakem, nebo je to mnou?
že ten napínák je nebezpečný.Pořád se ptáte dokola a dokola.Už jsem
o tom psal do blba.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Omlouvám se, ale tento web je rozsáhlý a ani potom co ho denně projíždím aspoň pár minut sem na žádný takový příspěvek nenarazil. V jaké rubrice si o tom psal? Vyřešil to někdo aspoň částečně?
Re: Rady a řešení technických problému
Zopakuji to tedy.Pokud ten napínák nemá dorazy, které mu umožňují
malý kyv.(Tak 5mm max)Riskuješ vždy vypadnutí řetězu a zničení motoru.
Díra do Karteru.Proč??.Při studeném startu se řetěz napne dole a stlačí napínák
Nahoře se povolí(Pootočením rozety)Když se to pootočí přes
kompresi,tak to nahoře škubne a řetěz vylétne.Je to nebezpečné a na
upadnutí.Takže nepoužívat!! Nebo napínák s dorazy a odpružen jen silentbloky.Tor.
malý kyv.(Tak 5mm max)Riskuješ vždy vypadnutí řetězu a zničení motoru.
Díra do Karteru.Proč??.Při studeném startu se řetěz napne dole a stlačí napínák
Nahoře se povolí(Pootočením rozety)Když se to pootočí přes
kompresi,tak to nahoře škubne a řetěz vylétne.Je to nebezpečné a na
upadnutí.Takže nepoužívat!! Nebo napínák s dorazy a odpružen jen silentbloky.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Já udělal tak dlouhý řetěž, aby nebylo potřeba ho tím napínákem tak moc ohýbat. Mám pevný napínák se čtyřma šroubama a řetěz na něm jen tak lehce leží. Když bych použil pružinový napínák, tak s dlouhou pákou a silnou pružinou. dal by se použít i nějaký tlumič,nebo vyrobit: pár desek na sobě, mezitím vazelína, desky střídavě uchycené na rámu a na napínáku.
Re: Rady a řešení technických problému
Z takového napínáku Vám řetěz nespadne.Je to ale trochu práce.
Nespadl 7 sezón.Tor.
Nespadl 7 sezón.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4