Rady a řešení technických problému
Re: Rady a řešení technických problému
podčtvercové motory jsou konstruovány jako vysokootáčkové ( myslím ty které jsou kontruovány a ne odlity a přeleštěny šmirglem ) tak s přetáčením by asi tak problem neměl být.
že by se sunway rozpadl je jisté ale asi kvuli klice.
že by se sunway rozpadl je jisté ale asi kvuli klice.
Re: Rady a řešení technických
Ano, to je pravda.Napsal jsem ale LECHCE podčtvercový.Tomu podle zvihu tedy
budou odpovída max použitelné otáčky,než se poškodí.Je to zcela jednoduchý
mechanický princip.Snižme tedy zdvih a zvyšme vrtání.To ale asi nepujde.
S dmychadlem mi ojnice vylezla skrz válec.Tor.
budou odpovída max použitelné otáčky,než se poškodí.Je to zcela jednoduchý
mechanický princip.Snižme tedy zdvih a zvyšme vrtání.To ale asi nepujde.
S dmychadlem mi ojnice vylezla skrz válec.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Tore jsi ďábel . Měl ten motor alespoň pořádný výkon a otáčky ? Na 200 km životnosti by to měl být závodní brutus Při kvalitě těch klikovek se tomu vůbec nedivím. Na tom mém prvním motoru bez úprav měla takové vibrace že jsem měl obavy aby mi nepraskl rám jak už jsem někde viděl obrázek - tuším že byl od j-z.
Re: Rady a řešení technických problému
Výkon to tedy opravdu mělo.Nedalo se stím jezdit aby to běželo pořád.Stisknul
jsi tlačítko, kompresorek naskočil a rázem Tě to vykoplo na jakýkoliv kopec.
Baterka byla dobíjena ze světelné civky.Dopadlo to jak píšu.Přetočený
motor a konec srandy.Jako pokus,DOBRÝ jinak jsem se moc nevzdaloval
od základny, abych to došlapal.To se mi vyplatilo.Tor.
jsi tlačítko, kompresorek naskočil a rázem Tě to vykoplo na jakýkoliv kopec.
Baterka byla dobíjena ze světelné civky.Dopadlo to jak píšu.Přetočený
motor a konec srandy.Jako pokus,DOBRÝ jinak jsem se moc nevzdaloval
od základny, abych to došlapal.To se mi vyplatilo.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Važte prosím slova
Pánové,
prosím, v rámci Vašich diskuzí, kroťte vášně, není přece nutné se urážet, vždyť jsme všichni na jednom kole;-)
prosím, v rámci Vašich diskuzí, kroťte vášně, není přece nutné se urážet, vždyť jsme všichni na jednom kole;-)
Re: Rady a řešení technických problému
ahojik kluci čim to muže byt když se rozjiždim všechno v pořadku chci tročku přidat jak přidam plyn rozjedeseto a pak to začne jako by se dusut motor
Re: Rady a řešení technických problému
Řekl bych že tam jde málo benzínu, začal bych karburátorem, skus ho vyčistit a hlavně filtr, nebo skus prvně jízdu bez filtru a uvydíš jestli je to tím.. Taky mě to dělalo a pomohlo mě vyčištění karbecu..
Re: Rady a řešení technických problému
zkus posunout jehlu o jednu drážku nahoru a taky se podívej jestli je čistej uzávěr na palivo
Re: Rady a řešení technických problému
tak že sem vypustil nadrž kouknu asito zazrany jak jetel vičistil jsem ho fouknu do kohoutku malo foukal vyčistil jsem ho ažeho dam spatky nestrhnu zavit samozřejmě žejo davam druhy ato sami už sem řikal žese nato vykašlu ale naštěsti sem měl třeti kohoutek tak nakonec semiho povedlo namontovat bez strhnuti zavitu nu aty dva kohoutky si spravim
Re: Rady a řešení technických problému
Je to špatně nastavenou směsí na zimu. A studený motor.
Když na motor kápneš kapku vody musí se vařit.Dvojtakty
jedou jen když jsou horké.To je v zimě problém.Zakrýt
žebra.
Když na motor kápneš kapku vody musí se vařit.Dvojtakty
jedou jen když jsou horké.To je v zimě problém.Zakrýt
žebra.
Re: Rady a řešení technických problému
Tak aspoň tak.Sítko se tam nedává.Okamžitě se ucpe.
Vnitřek nádrže nemá povrchovou upravu.Rezne.Tor.
Vnitřek nádrže nemá povrchovou upravu.Rezne.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Tor: bylo ucpany sitko i kohoutek tak sem to pro foukl a už dobry
Re: Rady a řešení technických problému
ahoj kluci chci se zepta jaky rozdil je mezi 48ccm a 80 ccm nemyslim rychlosti myslim jak to poznam
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Rady a řešení technických problému
Aha... až teď jsem pochopil na co se ptáš...
Jak z venku poznám, jaký motor mám na kole. Znaky podle kterých se pozná jestli je to 50 nebo 80. Nebo označení typu...???
Já ti neporadím, mám Д-6.
Jak z venku poznám, jaký motor mám na kole. Znaky podle kterých se pozná jestli je to 50 nebo 80. Nebo označení typu...???
Já ti neporadím, mám Д-6.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Když jsem zadřel, zvažoval jsem 80-ku válec...
Na původní 48-ku by měla jít naroubovat snad jen 60-ka, z toho mi vychází, že 80-ka je trochu masivnější .
Ale policajt to podle mě nepozná
Na původní 48-ku by měla jít naroubovat snad jen 60-ka, z toho mi vychází, že 80-ka je trochu masivnější .
Ale policajt to podle mě nepozná
Re: Rady a řešení technických problému
koblizek: javim taky semi to už stalo žesemi překřižilo ale na jinym kole tak sem je pak dal jak maji byt
Re: Rady a řešení technických problému
Nazdar kluci - vybodovali mne a na motokole se Sunway 80 ccm jezdím do práce. Potřeboval bych radu, kdo z vás má na kole přední LED osvětlení zapojené na bílý drát od magneta. Nevím, zda jste tam přidávali nějakou diodu či nějakou vychytávku a jaké světlo použili aby to alespoň trochu svítilo, protože jezdím ve tmě a kdo v 45 km/h nevlítl do díry nebo nenajel na volně pohozený kámen na krajnici, tak ten neuvěří. Při zapojení klasické žárovky to svítí dle otáček a přijde mi, že na magneto to je už moc, protože při rozsvícení světla to hůř jede. Dík za radu...
Re: Rady a řešení technických problému
To je absolutní pitomost.Zase jeden z internetových blafů.
Na to potřebujete proudovou regulační tlumivku nebo
elektronický regulátor proudu.Obojí se nedá koupit.
Jenom udělat.Takže to asi nevyřešíte.Tor.
Na to potřebujete proudovou regulační tlumivku nebo
elektronický regulátor proudu.Obojí se nedá koupit.
Jenom udělat.Takže to asi nevyřešíte.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Udělej co jsem řek a ignoruj tohohle skeptika. Uvidíš že to bude fungovat.. Samozřejmě musíš použít LED!.
Re: Rady a řešení technických problému
Ty nevíš co se tam vůbec děje .Kdyby jsi tomu rozuměl
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Mám vzadu červenou ledku na alternátor v předním kole. Tuším podobný princip a funguje to už 3 roky. Taky bych nebyl takový skeptik.Tor158 píše:Ty nevíš co se tam vůbec děje .Kdyby jsi tomu rozuměl
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Alternátor je i dynamo a magneto.O tom to neni.Jde o regulaci
proudu do zátěže.To se dělá tlumivkou nebo el.regulátorem.
U Tebe je výhoda že to nepoháníš z magneta.Tak si to nerozhodíš.
Zkus si změřit napětí při jízdě.Když se bude měnit tak Ti to
nereguluje.Pokud nic nespálíš vyšším napětím tak o nic nejde.
Je to ale polobastl.Tor.
proudu do zátěže.To se dělá tlumivkou nebo el.regulátorem.
U Tebe je výhoda že to nepoháníš z magneta.Tak si to nerozhodíš.
Zkus si změřit napětí při jízdě.Když se bude měnit tak Ti to
nereguluje.Pokud nic nespálíš vyšším napětím tak o nic nejde.
Je to ale polobastl.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
No já jsem vyučený elektrikář a dodnes se autoelektrikou živím - jen jsem nechtěl dělat průkopníka - normálně bych tam udělal diodový můstek na usměrnění a prsknul tam diody co zvládnou napětí 10-30 V. Při volnoběhu svítit moc nemusím, protože nejedu - jen nevím jestli těch 10 V by tam bylo za jízdy a proto potřebuji radu od někoho, kdo takhle svítí nějakou dobu, magneto mu to dodnes přežilo a světla má tolik aby si nerozbil hubu - místy jedu opravdu okrskama, kde je tma jak v pytli. Prozatím jsem na kolo hodil led svítilnu na 2 AA baterie, ale dosvítí to tak akorát 3 metry před kolo a to je opravdu málo...
Re: Rady a řešení technických problému
Správně.Nejdřív usměrnit a vyfiltrovat.Potom napájet přes
el.regulátor.Nebo zapojit do série s lED/ tlumivku.Se zvyšujicím
kmitočtem se zvětšuje její reaktance a omezuje se proud
zátěže.Pokud to budeš brát z magneta rozhodíš si napětí
na zapalovací cívce a předstih.Tor.
el.regulátor.Nebo zapojit do série s lED/ tlumivku.Se zvyšujicím
kmitočtem se zvětšuje její reaktance a omezuje se proud
zátěže.Pokud to budeš brát z magneta rozhodíš si napětí
na zapalovací cívce a předstih.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Zdar hosi ja pouzivam toto zalezi kolik vam to dava max voltu chce to zmerit mam to na babette mam ledky
Re: Rady a řešení technických problému
Má to jednu chybu.Regulátor pracuje až od 5-7V.Vzhledem že
je spínaný tak nad 7v svítí a pod je mrtvý.Takže až uberete
plyn v noci, přestanete svítit a spadnete na hubu.Je to
pro 12 V elektriku a výkonnější magneto popřípadě náboj
v předním kole s vyšším napětím.Tor.
je spínaný tak nad 7v svítí a pod je mrtvý.Takže až uberete
plyn v noci, přestanete svítit a spadnete na hubu.Je to
pro 12 V elektriku a výkonnější magneto popřípadě náboj
v předním kole s vyšším napětím.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Mám ten náboj, spokojenost jen částečná - dost to žere halogenky , vzadu, kde je LED, to svítí bez chybičky.
Re: Rady a řešení technických problému
Regulator to byl navrh ja sem spokojen jinak jich je spousta na ruzne napeti nez něco bastlit doma je to zatím dobra věc na led svetla v pohode
Re: Rady a řešení technických problému
Asi tam neni ta regulace tak se ty vlákna přepalujou.Tor.j-z píše:Mám ten náboj, spokojenost jen částečná - dost to žere halogenky , vzadu, kde je LED, to svítí bez chybičky.
Re: Rady a řešení technických problému
Na tento motor je pouze origoš samo-domo proudový regulátor .jirka píše:Regulator to byl navrh ja sem spokojen jinak jich je spousta na ruzne napeti nez něco bastlit doma je to zatím dobra věc na led svetla v pohode
Re: Rady a řešení technických problému
Taky sem cet na starem foru ze si tam dal zdvojovac proudu z 6v na 12v taky reseni led svetla na motorku
Re: Rady a řešení technických problému
Na kole mám už druhý rok LED světlo určené pro běžné alternátorky na jízdní kola a zadní světlo osazené obyčejnou šestivoltovou žárovkou pro zadní světla kol. Dal jsem dozadu žárovku abych cívku trochu zatížil a omezil napětí. Svítím pořád i přes den a zatím se nic nestalo. Ani nevím, jestli to přední světlo má nějakou omezovací elektroniku. Musím se někdy podívat. To přední světlo jsem dlouho sháněl, protože prodejny kol jsou ovlivněny poptávkou po blikačkách a LED světla určená pro napájení alternátory nevedou.
Re: Rady a řešení technických problému
Tora potkala podivuhodná závada na motoru.Přidává si sám
bohatost směsi.Trvá to skoro celé léto.Sice to jede dobře(zatím)
svíčka je ale uplně černá, až ji zapalování prorazí.Nyní už po 150km.
Nejde to ničím seřídit.Tak teď raďte.Co s tím??O ty směsi se
už napsalo a bylo to k ničemu.Kdo se s tím setkal.?Tor.
bohatost směsi.Trvá to skoro celé léto.Sice to jede dobře(zatím)
svíčka je ale uplně černá, až ji zapalování prorazí.Nyní už po 150km.
Nejde to ničím seřídit.Tak teď raďte.Co s tím??O ty směsi se
už napsalo a bylo to k ničemu.Kdo se s tím setkal.?Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Taky mě trápí černější svíčka. Používám N15C a trysku 56. To jsi zkoušel prokombinovat? Menší trysku momentálně nemám, zkusím teplejší svíci.
À propos - přehledně o svíčkách je napsáno např. zde: http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co- ... ruchy.html
À propos - přehledně o svíčkách je napsáno např. zde: http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co- ... ruchy.html
Re: Rady a řešení technických problému
Černa svíčka - bohatá směs . Podobně se mi to chovalo se zasraným filtrem (olej) málo vzduchu . Pokud je vše zkontrolováno a vyčištěno přesto barva svíčky je nadále černá nezbývá než přetryskovat . Ještě mě napadlo jestli se samovolně nezapíná uvolněná páčka sytiče.
Re: Rady a řešení technických problému
Filtry jsou dobré,vyčištěno,sytič správně,svíčka nejteplejší,ubráno na jehle,přesto si
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor
Re: Rady a řešení technických problému
Trochu záhada. Předpokládám tedy že jsi zkontroloval komplet karbec a všechno kolem směsi , nemůže být na vině to tvé zapalování ? Moc tomu nehovím , ale nemohou tam vznikat nějaké špičky nebo tak něco co tu svíčku nakonec odrovnají ? Kdysi jsem měl obdobný problém na motokrosové 250 bylo tam něco se zapalováním . Rovněž šel motor jak pila , ale odrovnávalo to jednu svíčku za druhou ( teplejší až nejteplejší všechno jedno) nakonec sem to vzdal a šla z baráku . Směsí to ale nebylo
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Nepíšeš nic o tryskách. Ty jsi zkoušel? Jakou máš rozetu, nepodtáčíš to?Tor158 píše:Filtry jsou dobré,vyčištěno,sytič správně,svíčka nejteplejší,ubráno na jehle,přesto si
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor
Re: Rady a řešení technických problému
Tryska je původní na kterou to nedělalo.Jelo to s ní normálně.Nic nebylo měněno.j-z píše:Nepíšeš nic o tryskách. Ty jsi zkoušel? Jakou máš rozetu, nepodtáčíš to?Tor158 píše:Filtry jsou dobré,vyčištěno,sytič správně,svíčka nejteplejší,ubráno na jehle,přesto si
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor
Je to nějaký problém motoru.
Re: Rady a řešení technických problému
Pokud má vše dobře seřízeno nastavení směsi by se samo od sebe měnit nemělo a pochybuji že by si tam Tor dal sám od sebe větší trysku a neupravil směs . Samozřejmě může použít menší trysku otázka je jestli to pomůže . Teoreticky to tak funguje černá svíčka - bohatá směs - málo vzduchu - upravit jehlu - když to nepomůže zmenšit trysku , ale když se mu to samovolně obohacuje je něco špatně . Co to netuším někde jsem už četl že na těch karbcích se povoluje páčka sytiče a tím by se vysvětlovalo obohacení směsi ale tohle Tor vylučuje , filtr má taky čistý , nastavení jehly se samo od sebe taky nezmění . trošku záhada.
Re: Rady a řešení technických problému
Vyhodil bych filtr úplně za 200 km se to na válci neprojeví pokud nejezdíš po prašných cestách a budeš mít jistotu že se to není ucpáváním filtru , ještě kdysi když jsem používal sadový karbec zvětšoval jsem odvrtáním otvory v krytu filtru aby tam šlo více vzduchu , ale být tebou Tore přeměřil bych to tvoje zapalování . Ta černá svíčka nemusí být automaticky černá od směsi i když logicky by být měla.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Rady a řešení technických problému
Nepřešel jsi na jiný olej? Zkus ještě snížit hladinu v plovákovce. Případně i tu rysku, stojí okolo 50 Kč/kus (neměřil jsem je, ale od oka mi přijde ve std. sadě (48ccm) těch 56, pokud máš "tuningovej", tak tam je větší).Tor158 píše: Tryska je původní na kterou to nedělalo.Jelo to s ní normálně.Nic nebylo měněno.
Je to nějaký problém motoru.
Re: Rady a řešení technických problému
Neni to tryskou ani jehlou ani olejem.Záhada nad záhady.Nějak se to točí kolem přípravy
směsi .Něco se tam děje,ale nevim co.Zatím.Budu dumat nad motorem.Prohlédnu
to znovu .Karburátor je starý typ.Tor.
směsi .Něco se tam děje,ale nevim co.Zatím.Budu dumat nad motorem.Prohlédnu
to znovu .Karburátor je starý typ.Tor.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a řešení technických problému
Ahoj Motokolaři !
Chtěl bych poradit .....zajíždím nový motor 70ccm sky hawk .....po hodině jízdy při přidání plynu se začne dusit a strácí výkon ....má to nový karbec a nevím kde se co šteluje ...poraďte mi prosím co to muže dělat ... minulý motor 80 ccm jsem najezdil 8270km a nebyl s nim vůbec problém jen výměna spojky !!!!!!!!!! můžete mi napsat i na BO-TO@seznam.cz .......
Chtěl bych poradit .....zajíždím nový motor 70ccm sky hawk .....po hodině jízdy při přidání plynu se začne dusit a strácí výkon ....má to nový karbec a nevím kde se co šteluje ...poraďte mi prosím co to muže dělat ... minulý motor 80 ccm jsem najezdil 8270km a nebyl s nim vůbec problém jen výměna spojky !!!!!!!!!! můžete mi napsat i na BO-TO@seznam.cz .......
Re: Rady a řešení technických problému
jestli máš vše v pořádku ohledně karburátoru a směsi tak zkoušel jsi výfuk? každy obsah ho má trochu jiný a bývá kit tímto výfukem i přibrzděný osobně jsem zkoušel i testoval,další věc co je důležitá tak kolínko karburátoru musí být dostatečně od izolované tepelně od válce jinak se bude měnit směs vařením paliva v karburátoru takzv.vzduchové polštáře osobně zkoušel jsem i seřizoval a dodělal mezi valec a karburátor izolační podložku víšky 5mm kuprexitTor158 píše:Neni to tryskou ani jehlou ani olejem.Záhada nad záhady.Nějak se to točí kolem přípravy
směsi .Něco se tam děje,ale nevim co.Zatím.Budu dumat nad motorem.Prohlédnu
to znovu .Karburátor je starý typ.Tor.
Re: Rady a řešení technických problému
Ahoj. Co se týká nastavování karburátoru sky hawka popros uživatele Madhu aby ti poslal manuál nastavení toho karbce už ho zasílal tady někomu kdo toho sky hawka nemohl nastartovat. Co se týká toho že se ti to začíná dusit těch příčin může být povícero. Jak píše Martin může se to přehřívat , můžeš mít zasraný vzduchový filtr olejem - při zajíždění nic neobvyklého , může ti jít málo benzínu do karbce (ucpává se palivový ventil nádrže) atd. Základ je mít správně seřízenou palivovou směs pak se hledá závada přeci jenom snáze.bo-to píše:Ahoj Motokolaři !
Chtěl bych poradit .....zajíždím nový motor 70ccm sky hawk .....po hodině jízdy při přidání plynu se začne dusit a strácí výkon ....má to nový karbec a nevím kde se co šteluje ...poraďte mi prosím co to muže dělat ... minulý motor 80 ccm jsem najezdil 8270km a nebyl s nim vůbec problém jen výměna spojky !!!!!!!!!! můžete mi napsat i na BO-TO@seznam.cz .......
Re: Rady a řešení technických problému
Torova závada je v karburátoru.Dal identický a je po problému.Zapalování
to nemohlo být.Dává asi 4x vyšší napětí než sadové, takže se to prorazilo
o něco dříve.Takže se bude zkoumat co to způsobuje.Tor.
to nemohlo být.Dává asi 4x vyšší napětí než sadové, takže se to prorazilo
o něco dříve.Takže se bude zkoumat co to způsobuje.Tor.