Rady a řešení technických problému

Diskuze nad technickými problémy

Moderátoři: j-z, Velkocus

petrn
Příspěvky: 19
Registrován: ned 05. říj 2014 13:32:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petrn »

podčtvercové motory jsou konstruovány jako vysokootáčkové ( myslím ty které jsou kontruovány a ne odlity a přeleštěny šmirglem ) tak s přetáčením by asi tak problem neměl být.
že by se sunway rozpadl je jisté ale asi kvuli klice.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických

Příspěvek od Tor158 »

Ano, to je pravda.Napsal jsem ale LECHCE podčtvercový.Tomu podle zvihu tedy
budou odpovída max použitelné otáčky,než se poškodí.Je to zcela jednoduchý
mechanický princip.Snižme tedy zdvih a zvyšme vrtání.To ale asi nepujde.
S dmychadlem mi ojnice vylezla skrz válec.Tor.


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

Tore jsi ďábel :-) . Měl ten motor alespoň pořádný výkon a otáčky ? Na 200 km životnosti by to měl být závodní brutus :-) Při kvalitě těch klikovek se tomu vůbec nedivím. Na tom mém prvním motoru bez úprav měla takové vibrace že jsem měl obavy aby mi nepraskl rám jak už jsem někde viděl obrázek - tuším že byl od j-z.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Výkon to tedy opravdu mělo.Nedalo se stím jezdit aby to běželo pořád.Stisknul
jsi tlačítko, kompresorek naskočil a rázem Tě to vykoplo na jakýkoliv kopec.
Baterka byla dobíjena ze světelné civky.Dopadlo to jak píšu.Přetočený
motor a konec srandy.Jako pokus,DOBRÝ jinak jsem se moc nevzdaloval
od základny, abych to došlapal.To se mi vyplatilo.Tor.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Važte prosím slova

Příspěvek od j-z »

Pánové,
prosím, v rámci Vašich diskuzí, kroťte vášně, není přece nutné se urážet, vždyť jsme všichni na jednom kole;-)


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

ahojik kluci čim to muže byt když se rozjiždim všechno v pořadku chci tročku přidat jak přidam plyn rozjedeseto a pak to začne jako by se dusut motor


Fox
Příspěvky: 24
Registrován: sob 10. led 2015 20:06:19

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Fox »

Řekl bych že tam jde málo benzínu, začal bych karburátorem, skus ho vyčistit a hlavně filtr, nebo skus prvně jízdu bez filtru a uvydíš jestli je to tím.. Taky mě to dělalo a pomohlo mě vyčištění karbecu..


Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

Fox: karbec sem čistil a pořad to děla


Miroslav
Příspěvky: 10
Registrován: pát 02. led 2015 13:25:01

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Miroslav »

zkus posunout jehlu o jednu drážku nahoru a taky se podívej jestli je čistej uzávěr na palivo


Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

tak že sem vypustil nadrž kouknu asito zazrany jak jetel vičistil jsem ho fouknu do kohoutku malo foukal vyčistil jsem ho ažeho dam spatky nestrhnu zavit samozřejmě žejo davam druhy ato sami už sem řikal žese nato vykašlu ale naštěsti sem měl třeti kohoutek tak nakonec semiho povedlo namontovat bez strhnuti zavitu nu aty dva kohoutky si spravim


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Je to špatně nastavenou směsí na zimu. A studený motor.
Když na motor kápneš kapku vody musí se vařit.Dvojtakty
jedou jen když jsou horké.To je v zimě problém.Zakrýt
žebra.


Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

motokolo už jezdi jak ma


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Tak aspoň tak.Sítko se tam nedává.Okamžitě se ucpe.
Vnitřek nádrže nemá povrchovou upravu.Rezne.Tor.


Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

Tor: bylo ucpany sitko i kohoutek tak sem to pro foukl a už dobry


Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

ahoj kluci chci se zepta jaky rozdil je mezi 48ccm a 80 ccm nemyslim rychlosti myslim jak to poznam


petr2M
Příspěvky: 117
Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od petr2M »

Aha... až teď jsem pochopil na co se ptáš...
Jak z venku poznám, jaký motor mám na kole. Znaky podle kterých se pozná jestli je to 50 nebo 80. Nebo označení typu...???
Já ti neporadím, mám Д-6.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z »

Když jsem zadřel, zvažoval jsem 80-ku válec...
Na původní 48-ku by měla jít naroubovat snad jen 60-ka, z toho mi vychází, že 80-ka je trochu masivnější ;).
Ale policajt to podle mě nepozná :-)


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Waltr
Příspěvky: 48
Registrován: pát 02. led 2015 17:06:09

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Waltr »

koblizek: javim taky semi to už stalo žesemi překřižilo ale na jinym kole tak sem je pak dal jak maji byt


Tomáš
Příspěvky: 2
Registrován: sob 24. led 2015 9:50:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tomáš »

Nazdar kluci - vybodovali mne a na motokole se Sunway 80 ccm jezdím do práce. Potřeboval bych radu, kdo z vás má na kole přední LED osvětlení zapojené na bílý drát od magneta. Nevím, zda jste tam přidávali nějakou diodu či nějakou vychytávku a jaké světlo použili aby to alespoň trochu svítilo, protože jezdím ve tmě a kdo v 45 km/h nevlítl do díry nebo nenajel na volně pohozený kámen na krajnici, tak ten neuvěří. Při zapojení klasické žárovky to svítí dle otáček a přijde mi, že na magneto to je už moc, protože při rozsvícení světla to hůř jede. Dík za radu...


Fox
Příspěvky: 24
Registrován: sob 10. led 2015 20:06:19

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Fox »

Já tam prasknul kondenzátor a mám klid


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

To je absolutní pitomost.Zase jeden z internetových blafů.
Na to potřebujete proudovou regulační tlumivku nebo
elektronický regulátor proudu.Obojí se nedá koupit.
Jenom udělat.Takže to asi nevyřešíte.Tor.


Fox
Příspěvky: 24
Registrován: sob 10. led 2015 20:06:19

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Fox »

:D Udělej co jsem řek a ignoruj tohohle skeptika. Uvidíš že to bude fungovat.. Samozřejmě musíš použít LED!.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Ty nevíš co se tam vůbec děje .Kdyby jsi tomu rozuměl
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z »

Tor158 píše:Ty nevíš co se tam vůbec děje .Kdyby jsi tomu rozuměl
tak se na to podíváš osciloskopem a nebudeš plácat elektrické
nesmysly.Žádnej kondenzátor nic nezreguluje.Jen víc zatíží
cívku a vše rozhodí.Prostě je to nesmysl,bastl a pokusblaf.
Viděl jsi někdy sériový stabilizátor??Asi neviděl.Tor.
Mám vzadu červenou ledku na alternátor v předním kole. Tuším podobný princip a funguje to už 3 roky. Taky bych nebyl takový skeptik. :D


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

:) Alternátor je i dynamo a magneto.O tom to neni.Jde o regulaci
proudu do zátěže.To se dělá tlumivkou nebo el.regulátorem.
U Tebe je výhoda že to nepoháníš z magneta.Tak si to nerozhodíš.
Zkus si změřit napětí při jízdě.Když se bude měnit tak Ti to
nereguluje.Pokud nic nespálíš vyšším napětím tak o nic nejde.
Je to ale polobastl.Tor.


Tomáš
Příspěvky: 2
Registrován: sob 24. led 2015 9:50:52

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tomáš »

No já jsem vyučený elektrikář a dodnes se autoelektrikou živím - jen jsem nechtěl dělat průkopníka - normálně bych tam udělal diodový můstek na usměrnění a prsknul tam diody co zvládnou napětí 10-30 V. Při volnoběhu svítit moc nemusím, protože nejedu - jen nevím jestli těch 10 V by tam bylo za jízdy a proto potřebuji radu od někoho, kdo takhle svítí nějakou dobu, magneto mu to dodnes přežilo a světla má tolik aby si nerozbil hubu - místy jedu opravdu okrskama, kde je tma jak v pytli. Prozatím jsem na kolo hodil led svítilnu na 2 AA baterie, ale dosvítí to tak akorát 3 metry před kolo a to je opravdu málo...


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Správně.Nejdřív usměrnit a vyfiltrovat.Potom napájet přes
el.regulátor.Nebo zapojit do série s lED/ tlumivku.Se zvyšujicím
kmitočtem se zvětšuje její reaktance a omezuje se proud
zátěže.Pokud to budeš brát z magneta rozhodíš si napětí
na zapalovací cívce a předstih.Tor.


jirka
Příspěvky: 82
Registrován: úte 22. črc 2014 8:38:06

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od jirka »

Modul-nastavitelneho-zdroje-STEP-DOWN-STEP-UP-1-2-37V-1-5A-3A-univerzalni-pouziti-pridavne-nastaveni-proudoveho-omezeni-plynule-konvertuje-nahoru-i-dolu-_a2.jpg
Modul-nastavitelneho-zdroje-STEP-DOWN-STEP-UP-1-2-37V-1-5A-3A-univerzalni-pouziti-pridavne-nastaveni-proudoveho-omezeni-plynule-konvertuje-nahoru-i-dolu-_a2.jpg (21.21 KiB) Zobrazeno 13837 x
Zdar hosi ja pouzivam toto zalezi kolik vam to dava max voltu chce to zmerit mam to na babette mam ledky


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Má to jednu chybu.Regulátor pracuje až od 5-7V.Vzhledem že
je spínaný tak nad 7v svítí a pod je mrtvý.Takže až uberete
plyn v noci, přestanete svítit a spadnete na hubu.Je to
pro 12 V elektriku a výkonnější magneto popřípadě náboj
v předním kole s vyšším napětím.Tor.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z »

Mám ten náboj, spokojenost jen částečná - dost to žere halogenky :-), vzadu, kde je LED, to svítí bez chybičky.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
jirka
Příspěvky: 82
Registrován: úte 22. črc 2014 8:38:06

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od jirka »

Regulator to byl navrh ja sem spokojen jinak jich je spousta na ruzne napeti nez něco bastlit doma je to zatím dobra věc na led svetla v pohode


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

j-z píše:Mám ten náboj, spokojenost jen částečná - dost to žere halogenky :-), vzadu, kde je LED, to svítí bez chybičky.
Asi tam neni ta regulace tak se ty vlákna přepalujou.Tor. :)


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

jirka píše:Regulator to byl navrh ja sem spokojen jinak jich je spousta na ruzne napeti nez něco bastlit doma je to zatím dobra věc na led svetla v pohode
Na tento motor je pouze origoš samo-domo proudový regulátor .


jirka
Příspěvky: 82
Registrován: úte 22. črc 2014 8:38:06

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od jirka »

Taky sem cet na starem foru ze si tam dal zdvojovac proudu z 6v na 12v taky reseni led svetla na motorku


PLV

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od PLV »

Na kole mám už druhý rok LED světlo určené pro běžné alternátorky na jízdní kola a zadní světlo osazené obyčejnou šestivoltovou žárovkou pro zadní světla kol. Dal jsem dozadu žárovku abych cívku trochu zatížil a omezil napětí. Svítím pořád i přes den a zatím se nic nestalo. Ani nevím, jestli to přední světlo má nějakou omezovací elektroniku. Musím se někdy podívat. To přední světlo jsem dlouho sháněl, protože prodejny kol jsou ovlivněny poptávkou po blikačkách a LED světla určená pro napájení alternátory nevedou. :D


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Tora potkala podivuhodná závada na motoru.Přidává si sám
bohatost směsi.Trvá to skoro celé léto.Sice to jede dobře(zatím)
svíčka je ale uplně černá, až ji zapalování prorazí.Nyní už po 150km.
Nejde to ničím seřídit.Tak teď raďte.Co s tím??O ty směsi se
už napsalo a bylo to k ničemu.Kdo se s tím setkal.?Tor. ;)


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z »

Taky mě trápí černější svíčka. Používám N15C a trysku 56. To jsi zkoušel prokombinovat? Menší trysku momentálně nemám, zkusím teplejší svíci.
À propos - přehledně o svíčkách je napsáno např. zde: http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co- ... ruchy.html


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

Černa svíčka - bohatá směs . Podobně se mi to chovalo se zasraným filtrem (olej) málo vzduchu . Pokud je vše zkontrolováno a vyčištěno přesto barva svíčky je nadále černá nezbývá než přetryskovat . Ještě mě napadlo jestli se samovolně nezapíná uvolněná páčka sytiče.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Filtry jsou dobré,vyčištěno,sytič správně,svíčka nejteplejší,ubráno na jehle,přesto si
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor :(


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

Trochu záhada. Předpokládám tedy že jsi zkontroloval komplet karbec a všechno kolem směsi , nemůže být na vině to tvé zapalování ? Moc tomu nehovím , ale nemohou tam vznikat nějaké špičky nebo tak něco co tu svíčku nakonec odrovnají ? Kdysi jsem měl obdobný problém na motokrosové 250 bylo tam něco se zapalováním . Rovněž šel motor jak pila , ale odrovnávalo to jednu svíčku za druhou ( teplejší až nejteplejší všechno jedno) nakonec sem to vzdal a šla z baráku . Směsí to ale nebylo


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z »

Tor158 píše:Filtry jsou dobré,vyčištěno,sytič správně,svíčka nejteplejší,ubráno na jehle,přesto si
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor :(
Nepíšeš nic o tryskách. Ty jsi zkoušel? Jakou máš rozetu, nepodtáčíš to?


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

j-z píše:
Tor158 píše:Filtry jsou dobré,vyčištěno,sytič správně,svíčka nejteplejší,ubráno na jehle,přesto si
to pořád přidává směs,velice pomalu ale jak píšu po 150km,konec.Startuje to ok, jede to,
ale potom bum svíčka uplně černá. Začalo to dělat na začátku léta.Někdy je to dobré i
200km.Potom bum.Motor, ale běží jak hodiny.Žádné chrlání ,vysoký výkon,ostrý zvuk.
Jenom měním pořád svíčky.Ten motor běžel normálně na nastavení jehel a trysek.
Tím to asi nebude.Tak babo raď.Tor :(
Nepíšeš nic o tryskách. Ty jsi zkoušel? Jakou máš rozetu, nepodtáčíš to?
Tryska je původní na kterou to nedělalo.Jelo to s ní normálně.Nic nebylo měněno.
Je to nějaký problém motoru. :(


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

Pokud má vše dobře seřízeno nastavení směsi by se samo od sebe měnit nemělo a pochybuji že by si tam Tor dal sám od sebe větší trysku a neupravil směs . Samozřejmě může použít menší trysku otázka je jestli to pomůže . Teoreticky to tak funguje černá svíčka - bohatá směs - málo vzduchu - upravit jehlu - když to nepomůže zmenšit trysku , ale když se mu to samovolně obohacuje je něco špatně . Co to netuším někde jsem už četl že na těch karbcích se povoluje páčka sytiče a tím by se vysvětlovalo obohacení směsi ale tohle Tor vylučuje , filtr má taky čistý , nastavení jehly se samo od sebe taky nezmění . trošku záhada.


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

Vyhodil bych filtr úplně za 200 km se to na válci neprojeví pokud nejezdíš po prašných cestách a budeš mít jistotu že se to není ucpáváním filtru , ještě kdysi když jsem používal sadový karbec zvětšoval jsem odvrtáním otvory v krytu filtru aby tam šlo více vzduchu , ale být tebou Tore přeměřil bych to tvoje zapalování . Ta černá svíčka nemusí být automaticky černá od směsi i když logicky by být měla.


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 727
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od j-z »

Tor158 píše: Tryska je původní na kterou to nedělalo.Jelo to s ní normálně.Nic nebylo měněno.
Je to nějaký problém motoru. :(
Nepřešel jsi na jiný olej? Zkus ještě snížit hladinu v plovákovce. Případně i tu rysku, stojí okolo 50 Kč/kus (neměřil jsem je, ale od oka mi přijde ve std. sadě (48ccm) těch 56, pokud máš "tuningovej", tak tam je větší).


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Neni to tryskou ani jehlou ani olejem.Záhada nad záhady.Nějak se to točí kolem přípravy
směsi .Něco se tam děje,ale nevim co.Zatím.Budu dumat nad motorem.Prohlédnu
to znovu .Karburátor je starý typ.Tor.


bo-to
Příspěvky: 489
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od bo-to »

Ahoj Motokolaři !
Chtěl bych poradit .....zajíždím nový motor 70ccm sky hawk .....po hodině jízdy při přidání plynu se začne dusit a strácí výkon ....má to nový karbec a nevím kde se co šteluje ...poraďte mi prosím co to muže dělat ... minulý motor 80 ccm jsem najezdil 8270km a nebyl s nim vůbec problém jen výměna spojky !!!!!!!!!! můžete mi napsat i na BO-TO@seznam.cz .......


Martin
Příspěvky: 70
Registrován: stř 09. črc 2014 17:00:33

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Martin »

Tor158 píše:Neni to tryskou ani jehlou ani olejem.Záhada nad záhady.Nějak se to točí kolem přípravy
směsi .Něco se tam děje,ale nevim co.Zatím.Budu dumat nad motorem.Prohlédnu
to znovu .Karburátor je starý typ.Tor.
jestli máš vše v pořádku ohledně karburátoru a směsi tak zkoušel jsi výfuk? každy obsah ho má trochu jiný a bývá kit tímto výfukem i přibrzděný osobně jsem zkoušel i testoval,další věc co je důležitá tak kolínko karburátoru musí být dostatečně od izolované tepelně od válce jinak se bude měnit směs vařením paliva v karburátoru takzv.vzduchové polštáře osobně zkoušel jsem i seřizoval a dodělal mezi valec a karburátor izolační podložku víšky 5mm kuprexit


koblizek
Příspěvky: 103
Registrován: čtv 10. črc 2014 14:16:17

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od koblizek »

bo-to píše:Ahoj Motokolaři !
Chtěl bych poradit .....zajíždím nový motor 70ccm sky hawk .....po hodině jízdy při přidání plynu se začne dusit a strácí výkon ....má to nový karbec a nevím kde se co šteluje ...poraďte mi prosím co to muže dělat ... minulý motor 80 ccm jsem najezdil 8270km a nebyl s nim vůbec problém jen výměna spojky !!!!!!!!!! můžete mi napsat i na BO-TO@seznam.cz .......
Ahoj. Co se týká nastavování karburátoru sky hawka popros uživatele Madhu aby ti poslal manuál nastavení toho karbce už ho zasílal tady někomu kdo toho sky hawka nemohl nastartovat. Co se týká toho že se ti to začíná dusit těch příčin může být povícero. Jak píše Martin může se to přehřívat , můžeš mít zasraný vzduchový filtr olejem - při zajíždění nic neobvyklého , může ti jít málo benzínu do karbce (ucpává se palivový ventil nádrže) atd. Základ je mít správně seřízenou palivovou směs pak se hledá závada přeci jenom snáze.


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 571
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Rady a řešení technických problému

Příspěvek od Tor158 »

Torova závada je v karburátoru.Dal identický a je po problému.Zapalování
to nemohlo být.Dává asi 4x vyšší napětí než sadové, takže se to prorazilo
o něco dříve.Takže se bude zkoumat co to způsobuje.Tor. :)


Odpovědět