Fotografie, tuning
Re: Fotografie, tuning
tor158. ja svimu stroju duvěřuji žebyto zvladl akorad co bilo vždycky poruchou tak civka v motoru jinak ted momentalně bez zavad
Re: Fotografie, tuning
tak co kluci jak travite letošni zimu ja ju travim v dilně a leštim svuj strojek do parady už se těšim až to bude mit finalni vzhled
Re: Fotografie, tuning
Ahoj, nemám, karburátor je z motorové pily a pracuje na 100% v každé polozemirek píše:Nemáš ten karburátor příliš z kopce ?
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Fotografie, tuning
Dovolil bych si poznamenat ,že ten úchyt dole nemá v Této konfiguraciBrdynek píše:a je dokonáno
žádný význam.Celé se to bude kroutit na tom oblouku banana výfuku.
Dole se to bude ohýbat .Motor to stejně bude rvát řetěz ven vlevo.
Napínák je vyloženě nebezpečnej.Nemá dorazy a jednou se přetočí dopředu,
protože kladka tlačí nahoru a dopředu .(až se Ti povolí řetěz a napínák)Upadneš.
Kladka musí tlačit nahoru a k rozetě.(bylo již zde někým prezentováno,
zcela dobře a zkušeně.)Nesedl bych na to.Tor.
Re: Fotografie, tuning
Přestavba mého motokola na 4T 49ccm Sunway s Variátorem.
Odzkoušeno a je to síla že musím udělat silnější základnu motoru a dát tam silnější řetěz.Táhne to z místa ale lepší je to trochu postrčit protože jak jsem psal musím tam dát silnější řetěz tedka tam mám řetěz na kolo Čz ale natahuje se. No a konečně to zvládne i kopec bez šlapání co jsem před tím musel což je prostě super.Ještě musím přidělat brzdový třmen a rozetku na šlapání a bude hotovo.
Odzkoušeno a je to síla že musím udělat silnější základnu motoru a dát tam silnější řetěz.Táhne to z místa ale lepší je to trochu postrčit protože jak jsem psal musím tam dát silnější řetěz tedka tam mám řetěz na kolo Čz ale natahuje se. No a konečně to zvládne i kopec bez šlapání co jsem před tím musel což je prostě super.Ještě musím přidělat brzdový třmen a rozetku na šlapání a bude hotovo.
Naposledy upravil 2 dne wip; celkem upraveno 0x.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
Pěkné.
Zde jen poznámka pro všechny - současné nastavení max. velikosti obrázků je 1200 x 1200 px. Za plně postačující lze považovat rozměr o šíři cca 600 px (o moc víc se v náhledu stejně nezobrazí).
Zde jen poznámka pro všechny - současné nastavení max. velikosti obrázků je 1200 x 1200 px. Za plně postačující lze považovat rozměr o šíři cca 600 px (o moc víc se v náhledu stejně nezobrazí).
Re: Fotografie, tuning
je to stavěné ještě když jsem tam měl čínskou převodovku což šlapání bylo na pravo a tam byl kryt na řetěz proto je to tak vysoko ,ted je motor opačně a šlapaní taky takže ten kryt už je k ničemu ale zase to nemužu dát níž protože by byl problém se šlapáním.
Re: Fotografie, tuning
Výfukové potrubí je z jakoby z husího krku k tomuto určenému ale stejně jsem to zrušil a předělal protože jsem se několikrát spálil.Zítra jsem dám fotky jak jsem odlehčil a zpevnil základnu motoru a předělal výfukové potrubí.
Re: Fotografie, tuning
Zdravím! Rozšířil jsem řady motokolařů, tady fotečka mého letitého cross Authora Zenit s motorem SkyHawk.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 13. kvě 2015 22:33:44
Re: Fotografie, tuning
Priatelia pochvalim sa aj ja .... toto je moja diplomova praca .... motorka ma dlzku cca 2,8 metra... vaha asi 40 kg + jazdec .... no som zvedavy kolko vydrzi spojka vcera som ho nastartoval prvy krat .... ale snad ako ukazka postaci
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
Brutál! Dal bych elegantnejší nádrž, např. svařenec do jinak prázdného rámu.nicksloter2 píše:Priatelia pochvalim sa aj ja .... toto je moja diplomova praca .... motorka ma dlzku cca 2,8 metra... vaha asi 40 kg + jazdec .... no som zvedavy kolko vydrzi spojka vcera som ho nastartoval prvy krat .... ale snad ako ukazka postaci
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 13. kvě 2015 22:33:44
Re: Fotografie, tuning
Brutál! Dal bych elegantnejší nádrž, např. svařenec do jinak prázdného rámu.[/quote]
Pravda je vela co este vylepsovat ) ale vzhladom na financny stav a casovy hlavne je to takto
Pravda je vela co este vylepsovat ) ale vzhladom na financny stav a casovy hlavne je to takto
Re: Fotografie, tuning
No ja teda nevim.Pořád jsou tendence z toho udělat Kočkomotorpsa.Je to přece kolo.Normálnínicksloter2 píše:Priatelia pochvalim sa aj ja .... toto je moja diplomova praca .... motorka ma dlzku cca 2,8 metra... vaha asi 40 kg + jazdec .... no som zvedavy kolko vydrzi spojka vcera som ho nastartoval prvy krat .... ale snad ako ukazka postaci
kolo.Motorkolo!!!.Lepší než kolo.Ale kolo!!A ještě diplomová práce s výrazným porušením legislativy.
HM.!!.Tor.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
Proti gustu žádný dišputát.Tor158 píše:No ja teda nevim.Pořád jsou tendence z toho udělat Kočkomotorpsa.Je to přece kolo.Normálnínicksloter2 píše:Priatelia pochvalim sa aj ja .... toto je moja diplomova praca .... motorka ma dlzku cca 2,8 metra... vaha asi 40 kg + jazdec .... no som zvedavy kolko vydrzi spojka vcera som ho nastartoval prvy krat .... ale snad ako ukazka postaci
kolo.Motorkolo!!!.Lepší než kolo.Ale kolo!!A ještě diplomová práce s výrazným porušením legislativy.
HM.!!.Tor.
Mě by spíš zajímalo, na co konkrétně je ta diplomka? Na technologii svařování, dynamický výpočet, design, za snahu?
Na těch našich vibrátorech na tom není moc dobře rám, těch 40 kg snad bylo investováno účelně.
Re: Fotografie, tuning
No,to by mne taky zajímalo.j-z píše:Proti gustu žádný dišputát.Tor158 píše:No ja teda nevim.Pořád jsou tendence z toho udělat Kočkomotorpsa.Je to přece kolo.Normálnínicksloter2 píše:Priatelia pochvalim sa aj ja .... toto je moja diplomova praca .... motorka ma dlzku cca 2,8 metra... vaha asi 40 kg + jazdec .... no som zvedavy kolko vydrzi spojka vcera som ho nastartoval prvy krat .... ale snad ako ukazka postaci
kolo.Motorkolo!!!.Lepší než kolo.Ale kolo!!A ještě diplomová práce s výrazným porušením legislativy.
HM.!!.Tor.
Mě by spíš zajímalo, na co konkrétně je ta diplomka? Na technologii svařování, dynamický výpočet, design, za snahu?
Na těch našich vibrátorech na tom není moc dobře rám, těch 40 kg snad bylo investováno účelně.
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotografie, tuning
A toto je můj ,,,, MEDÁK,,,, .......NAJETO 4 257 km .... SPOTŘEBA 2,4 L/100 km....JEDINÁ ZÁVADA výměna cívky magneta ..............asi jsem sehnal opravdu vydařený kousek .....
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
Zkus tento starší, ale snad stále funkční, postup:PLV píše:Jé! Jaksi sem neumím dát fotku z počítače.
viewtopic.php?f=5&t=8&p=24&hilit=fotku#p24
Re: Fotografie, tuning
Stavba zabrala jeden den. Nejvíce času zabrala úprava rámu, který byl původně z dámského horského kola. Úpravy spočívaly v převaření horní tyče rámu, převaření krčku hlavového složení pro usazení vidlice a odřezání držáků zadní brzdy a držáku přehazovačky. Přehazovačku a zadní brzdu nahradilo zadní kolo s třístupňovým torpédem Sachs. Dále jsem musel zvětšit středovou díru v rozetě, aby šla napasovat na torpédo.Toto zadní kolo jsem použil z důvodu snížení počtu páček, protože mi přijde dosti nebezpečné mít na jedné ruce spojku a brzdu zároveň. Jedna páčka na obě brzdy mi též nepřijde jako nejlepší řešení.
Co vy na to? Popřípadě co by jste dopoporučili poupravit, nebo vylepšit?
Co vy na to? Popřípadě co by jste dopoporučili poupravit, nebo vylepšit?
Re: Fotografie, tuning
Pekne motokolo - paci sa mi. Snad vyfuk by si mal uchytit este k ramu - tak sa to tu doporucuje
aby sa ti vibraciami nevykyval....
aby sa ti vibraciami nevykyval....
Re: Fotografie, tuning
Aktuální stav:
Podotýkám, že absolutně vše krom motorové sady pochází za pár korun z kovošrotu.
Podotýkám, že absolutně vše krom motorové sady pochází za pár korun z kovošrotu.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 13. kvě 2015 22:33:44
Re: Fotografie, tuning
Proti gustu žádný dišputát.
Mě by spíš zajímalo, na co konkrétně je ta diplomka? Na technologii svařování, dynamický výpočet, design, za snahu?
Na těch našich vibrátorech na tom není moc dobře rám, těch 40 kg snad bylo investováno účelně.[/quote]
chlapciii navrh dizajn modelovanie vypocet zatazenia , zvarenie rucne, zostavenie,,,, ozivenie chcel by som videl tie vasediplomovky z jednej takej ceskej sm opisal bakalarku a ledva som presiel ... dovidenia
Mě by spíš zajímalo, na co konkrétně je ta diplomka? Na technologii svařování, dynamický výpočet, design, za snahu?
Na těch našich vibrátorech na tom není moc dobře rám, těch 40 kg snad bylo investováno účelně.[/quote]
chlapciii navrh dizajn modelovanie vypocet zatazenia , zvarenie rucne, zostavenie,,,, ozivenie chcel by som videl tie vasediplomovky z jednej takej ceskej sm opisal bakalarku a ledva som presiel ... dovidenia
Re: Fotografie, tuning
Tak tohle potkávám velice často na Teplicku.
Dle majitele to údajně jezdí 65 km/hod a spotřebou se vejde do jednoho litru.
Taky to má spoustu vychytávek, jako blinkry, USB (na dobíjení tel), GPS.....
Ptal jsem se, jak drží odstředivá spojka u toho 4t a prej absolutně bez problémů, což se mi při těch porcích co vídám že tahá za sebou, nechce ani věřit.
Dle majitele to údajně jezdí 65 km/hod a spotřebou se vejde do jednoho litru.
Taky to má spoustu vychytávek, jako blinkry, USB (na dobíjení tel), GPS.....
Ptal jsem se, jak drží odstředivá spojka u toho 4t a prej absolutně bez problémů, což se mi při těch porcích co vídám že tahá za sebou, nechce ani věřit.
Re: Fotografie, tuning
Jo ten plechovej vozejk seděl jak přibytej. Už ho ale nemám, je prodanej. Teď jsem dotáh ze šrotu podobnej, akotát, že má trubkovej rám a jako korbu vsazenej plastovej kalfas. Pak se mi ještě doma válí crozer bez plachet, ale ten asi taky půjde z baráku.
Re: Fotografie, tuning
Zdar hoši. Dlouho jsem tady nebyl. Rozjel jsem několik jiných věcí, ale hodlám to napravit. Zatím ať vás v dnešních dnech hřeje i něco jiného u srdce .
Pravdaže, že je to vtip ! Nikdy nechlastej když řídíš
Pravdaže, že je to vtip ! Nikdy nechlastej když řídíš
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 06. dub 2016 9:54:12
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotografie, tuning
Co se stane když dáte dohromady koloběžku a minibajk ??, vcelku zajímavý stroj ....to se podařilo kamarádovi ,,KUTIL,, z Havířova (MOTOKOLA) ODKAZ na foto a video zde...........................................http://bo-to.rajce.idnes.cz/motokolobez ... obezka.jpg
Re: Fotografie, tuning
Martin píše:snad už to foto nějak dám
Zdravíčko chtěl bych se zeptat na to vaše řazení,vy stě si to vyráběl sám a nebo stě to někde kupoval dost se mi to líbí a chtěl bych to nějak realizovat. Diky
-
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
- Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotografie, tuning
,,,,,,Tak zdravím všechny motokoláře ....generálka motoru proběhla dobře , za týden najel 500km a bez žádných problémů ....,,Přede jako kotě,, ..!!!! viz..foto ....
,,,,,tak všem přeji šťastnou jízdu bez žádných problémů ,,,,!!!!
,,,,,tak všem přeji šťastnou jízdu bez žádných problémů ,,,,!!!!
Re: Fotografie, tuning
Přátelé motokolaři,
také jsem tunil a vyrobil trikolo. Posílám pár obrázků.
http://zdenyd.rajce.idnes.cz/Moje_trikolo/
také jsem tunil a vyrobil trikolo. Posílám pár obrázků.
http://zdenyd.rajce.idnes.cz/Moje_trikolo/
úprava kanálků
Tak je konečně odzkoušeno, motor minimálně vibruje a dostává se mnohem lépe do otáček, palivo se mi nevrací v takové míře zpět do karburátoru a maximální rychlost se zvedla o 10 km/h
Naposledy upravil 1 dne Brdynek; celkem upraveno 0x.
- j-z
- Administrátor
- Příspěvky: 727
- Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
- Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4
Re: Fotografie, tuning
Velmi zajímavé, není to můj šálek kávy, ale přesto je to super. Dotazy:Oderic79 píše:Ahoj všichni.
Smysl zvedlé nádrže? Možná by bylo lepší sehnat jinou (Stadion).
Co řeší ty krytky na žebrech?
Dík.
Re: Fotografie, tuning
j-z píše:Velmi zajímavé, není to můj šálek kávy, ale přesto je to super. Dotazy:Oderic79 píše:Ahoj všichni.
Smysl zvedlé nádrže? Možná by bylo lepší sehnat jinou (Stadion).
Co řeší ty krytky na žebrech?
Dík.
Díky. Stále je to ve fázi vývoje. Nádrž je zvednutá jednak kvůli širokému rámu a jednak kvůli maximálnímu množství paliva, které můžu dát do nádrže. Plánuji jinou. Na žebrech je pasivní chlazení. Při vysokých letních teplotách se mě to do kopečka přehřívalo a ztrácel výkon. Jinak budu rád za každou připomínku.