Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Při 1:16 ti bude zbytečně všede kapat olej. Zkus ze svíčky odšroubovat ( na tom konci, kam nasazuješ fajfku) koncovku, ať ti tam zůstane jen závit.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
já sem prví nádrž dal 1:15 druhů 1:20 třetí 1:25 a teďka dávám 1:30-1:33
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ok díky narazil jsem na dost velký problém řetěz který jde kolem pastorku jde úplně těsně kolem zadní stěny, když jsem zkoušel nasadit kryt tak to nejde, na tom krytu je takové vybraní že se stim počítá ale i tak mě to tam prostě nejde.
Další dotaz ohledně spojky i když ji rukou dotlačim na doraz tak je furt zapla, bez volnoběhu , motor mám úplně nový 80, není zapojena elektrika svíčka atd, to ale asi na to vliv nemá... Díky za každou radu
Další dotaz ohledně spojky i když ji rukou dotlačim na doraz tak je furt zapla, bez volnoběhu , motor mám úplně nový 80, není zapojena elektrika svíčka atd, to ale asi na to vliv nemá... Díky za každou radu
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ten deklík na řetaz sem obrusil flexu. S tu spojku pokud máš nový motor tak bych tipl že máš přilepené lamely k přitlačaku ve spojce,ten samý problém sem měl u obou dvou nových motorů ovládací páčka chodila až na doraz ale spojka byla furt seplá.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Musíš asi odšroubovat ze svíčky redukční matku.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
ok, dekuji sice to normální není, ale zkusím tam vyřezat ten otvor, doufám ze to nebude chytat i tak, protože se to skoro dotýká ten řetěz toho kraje.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
jj, díky to mé taky napadlo, jen nechápu proč na jednom motoru to pasuje a na druhem je úplně jiná Fajka.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Tak vše namontováno motor jede jak má, má otázka zní jak dlouho zvládne jet bez zastavení? Zvládne cca 20km v kuse při rychlosti cca 25kmh? Motor má najeto cca 20km, díky za rady nerad bych ho zadřel jehla je od výrobce tuším na středním zářezu poměr 1:20 svíčka černá mokrá n17.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Čau díky za reakci, jehlu jsem dal úplně na vrch, na první zářez od spodu, malí dotaz motor startuje cca na drc, bez sytiče, ale zaráží mě jedna věc, když se rozjezdu cca na 15kmh a pustím spojku s plným plynem totálně mě to nakopne, že mě to neshodi z kola, že se až zablokuje zadní kolo motor se roztočí a chytne, je tam asi velká komprese? Motor je 80. Měl jsem 50…ale až tak to nekopalohost píše: ↑úte 23. čer 2020 9:07:00 Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Učíte se rychle.Něco jste si od Trojvýfuka vzali a ověřili.Jinak postupy jsou relativněmolca píše: ↑úte 23. čer 2020 11:41:06Čau díky za reakci, jehlu jsem dal úplně na vrch, na první zářez od spodu, malí dotaz motor startuje cca na drc, bez sytiče, ale zaráží mě jedna věc, když se rozjezdu cca na 15kmh a pustím spojku s plným plynem totálně mě to nakopne, že mě to neshodi z kola, že se až zablokuje zadní kolo motor se roztočí a chytne, je tam asi velká komprese? Motor je 80. Měl jsem 50…ale až tak to nekopalohost píše: ↑úte 23. čer 2020 9:07:00 Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
správné.To nakopnutí je tou 80.Má to už celkem kompresi.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ok, děkuji, ptám se jen abych nic nepodelal,
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Nemohli byste napsat, kolik kilometrů vám vydrží pastorek na motoru, řetěz a zadní rozeta, a k tomu i typ.
Přemýšlím, jestli koupit hotovou, nebo koupit polotovat tam kde prodávají ložiska a odlehčit ji.
Předpokládám, že by byla kvalitnější a určitě by vůbec neházela.
Díky.
Přemýšlím, jestli koupit hotovou, nebo koupit polotovat tam kde prodávají ložiska a odlehčit ji.
Předpokládám, že by byla kvalitnější a určitě by vůbec neházela.
Díky.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Chcel by som sa opytat kupil som si motor na bicykel mam na nom malo najazdene a chcel by som sa vás opýtať (nejakych skusenych ako napr. trojvyfuka) Že či by niekto zrnul čo robit da sa povedat s novym motorom aby vydrzal čo najviac km hlavne o tom nastavenie toho karburatora. Dakujem za odpoved.
PS:Som začiatočník.
PS:Som začiatočník.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Dej svíčku N 17, jehlu na prostřední drážku. Po projetí musí mít svíčka cihlově červenou barvu. Pokud je do šeda, zvedni jehlu o jednu drážku. Stačí 1dcl oleje na 2 litry benzinu, po zajetí na 3 litry (1 : 30).jjinro píše: ↑pon 11. led 2021 13:08:59 Chcel by som sa opytat kupil som si motor na bicykel mam na nom malo najazdene a chcel by som sa vás opýtať (nejakych skusenych ako napr. trojvyfuka) Že či by niekto zrnul čo robit da sa povedat s novym motorom aby vydrzal čo najviac km hlavne o tom nastavenie toho karburatora. Dakujem za odpoved.
PS:Som začiatočník.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ďakujem za radu. Kus5 kolko si uz najazdil ?
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ja jsem koupil svicku do babety N19C a slape dobre prej je to na pomalejsi rozjezdy a to babeta ma protoze se taky slape.Kocomour píše: ↑úte 03. pro 2019 22:11:31Špatně nastavená směs!molca. píše: ↑pon 02. pro 2019 20:02:40 Dobry den jak je to tedy s tema svíčkami, mam mezeru 0,4mm pokud dam vice tak to proste nestartuje jenom to párkrát kopne do předu a slapu jak blázen. Už jsem 2x během 14dni snižoval mezeru. Nějak se mě to nezdá ze by spatná svíčka? N17C jaká je dobra svíčka na léto kdy jsou teploty kolem 30%? A na opak, když je teplota kolem 5 stupňů. V zimě to dobře chladí pěkně to jede, celkově motor je tichy menší vibrace atd proste pohodlná jízda. Dekuji za opověď, případně upřesním co a jak dekuji.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Ja by som sa zas chcel spýtať aké máte skúsenosti s týmto karbecom: https://e-darky.eu/dvoutaktni-motory-na ... owden.html
(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.
Ďakujem za odpovede
(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.
Ďakujem za odpovede
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Doporučuji tento karburator se sytičem.jjinro píše: ↑čtv 11. bře 2021 17:33:22 Ja by som sa zas chcel spýtať aké máte skúsenosti s týmto karbecom: https://e-darky.eu/dvoutaktni-motory-na ... owden.html
(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.
Ďakujem za odpovede
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
ja som sa pytal preto, že mám možnosť si henten kupit od kamosa ten link na edarky som daliba preto aby sa vedelo o čo sa jedná.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Este by som sa chcel podelit že ked som menil gufero na strane magneta a omylom som to magneto dal naopak tak sam to nemohol nastartovat, proste to neslo a ked som dal magneto naopak teda do povodneho stavu tak to ide v poriadku. To len tak že vyšie niekto písal že otočenie magneta nemá vplyv.
Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse
Za mě vypadá svíčka parádně každé na to řekne neco jinyho, ale na těchto 2T strojích je to ideál. I já mám takovou barvu na pionýrech a jawách