Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Kde koupit, na co se zaměřit, jaký typ, ...

Moderátoři: j-z, Velkocus

Lad22
Příspěvky: 6
Registrován: stř 29. dub 2020 21:47:57

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Lad22 »

Při 1:16 ti bude zbytečně všede kapat olej. Zkus ze svíčky odšroubovat ( na tom konci, kam nasazuješ fajfku) koncovku, ať ti tam zůstane jen závit.


Oxmilian
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 08. srp 2019 23:01:25

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Oxmilian »

já sem prví nádrž dal 1:15 druhů 1:20 třetí 1:25 a teďka dávám 1:30-1:33


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Ok díky narazil jsem na dost velký problém řetěz který jde kolem pastorku jde úplně těsně kolem zadní stěny, když jsem zkoušel nasadit kryt tak to nejde, na tom krytu je takové vybraní že se stim počítá ale i tak mě to tam prostě nejde.
Další dotaz ohledně spojky i když ji rukou dotlačim na doraz tak je furt zapla, bez volnoběhu , motor mám úplně nový 80, není zapojena elektrika svíčka atd, to ale asi na to vliv nemá... Díky za každou radu


Oxmilian
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 08. srp 2019 23:01:25

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Oxmilian »

Ten deklík na řetaz sem obrusil flexu. S tu spojku pokud máš nový motor tak bych tipl že máš přilepené lamely k přitlačaku ve spojce,ten samý problém sem měl u obou dvou nových motorů ovládací páčka chodila až na doraz ale spojka byla furt seplá.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Musíš asi odšroubovat ze svíčky redukční matku.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Oxmilian píše: sob 20. čer 2020 7:34:34 Ten deklík na řetaz sem obrusil flexu. S tu spojku pokud máš nový motor tak bych tipl že máš přilepené lamely k přitlačaku ve spojce,ten samý problém sem měl u obou dvou nových motorů ovládací páčka chodila až na doraz ale spojka byla furt seplá.
ok, dekuji sice to normální není, ale zkusím tam vyřezat ten otvor, doufám ze to nebude chytat i tak, protože se to skoro dotýká ten řetěz toho kraje.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Kus5 píše: sob 20. čer 2020 14:48:22 Musíš asi odšroubovat ze svíčky redukční matku.
jj, díky to mé taky napadlo, jen nechápu proč na jednom motoru to pasuje a na druhem je úplně jiná Fajka.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Tak vše namontováno motor jede jak má, má otázka zní jak dlouho zvládne jet bez zastavení? Zvládne cca 20km v kuse při rychlosti cca 25kmh? Motor má najeto cca 20km, díky za rady nerad bych ho zadřel jehla je od výrobce tuším na středním zářezu poměr 1:20 svíčka černá mokrá n17.


host

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od host »

Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

host píše: úte 23. čer 2020 9:07:00 Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
Čau díky za reakci, jehlu jsem dal úplně na vrch, na první zářez od spodu, malí dotaz motor startuje cca na drc, bez sytiče, ale zaráží mě jedna věc, když se rozjezdu cca na 15kmh a pustím spojku s plným plynem totálně mě to nakopne, že mě to neshodi z kola, že se až zablokuje zadní kolo motor se roztočí a chytne, je tam asi velká komprese? Motor je 80. Měl jsem 50…ale až tak to nekopalo 😆


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

molca píše: úte 23. čer 2020 11:41:06
host píše: úte 23. čer 2020 9:07:00 Na začiatku sa neboj mat segrovku na ihle uplne spodnom zareze - ten motor je úplne nový nikasil vo valci sa troška potrebuje opotrebovat a bude tam vznikat velká teplota pri trení - preto treba zmes bohatú na benzín lebo ten benzín je "studený" a bude to chladiť. vzduch to proste neuchladí a zadrie sa to, preto benzín. Olej je druhá vec, zo začiatku ok - 1:20 ale po čase stačí menej. důležitý je ten benzín. Motor pak kludne zajede na jeden zátah i 100km. Ale chce to pochopit ako to funguje a potom sa to nezadrie. Potom je ešte jedna možnost záderu - ked človek ide do kopca a je lenivý šlapat tak proste tie tlaky v pístním čepu časom vytlačia tú poistku -tá sa vytlačí do valca a zadreš. chce to počúvat tie zvuky čo to robí a aj pocitove že - tvl už to nevládze tak tomu nebudu nakladat plnej knedlík ale pustím spojku trocha nech sa to ochladí směsí a bud tomu pomužu nebo ho vypnu a vytlačím.
Čau díky za reakci, jehlu jsem dal úplně na vrch, na první zářez od spodu, malí dotaz motor startuje cca na drc, bez sytiče, ale zaráží mě jedna věc, když se rozjezdu cca na 15kmh a pustím spojku s plným plynem totálně mě to nakopne, že mě to neshodi z kola, že se až zablokuje zadní kolo motor se roztočí a chytne, je tam asi velká komprese? Motor je 80. Měl jsem 50…ale až tak to nekopalo 😆
Učíte se rychle.Něco jste si od Trojvýfuka vzali a ověřili.Jinak postupy jsou relativně
správné.To nakopnutí je tou 80.Má to už celkem kompresi.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Ok, děkuji, ptám se jen abych nic nepodelal,


Zdd
Příspěvky: 33
Registrován: pát 03. črc 2020 23:52:00

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Zdd »

Nemohli byste napsat, kolik kilometrů vám vydrží pastorek na motoru, řetěz a zadní rozeta, a k tomu i typ.
Přemýšlím, jestli koupit hotovou, nebo koupit polotovat tam kde prodávají ložiska a odlehčit ji.
Předpokládám, že by byla kvalitnější a určitě by vůbec neházela.
Díky.


jjinro
Příspěvky: 42
Registrován: pon 11. led 2021 12:59:06

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od jjinro »

Chcel by som sa opytat kupil som si motor na bicykel mam na nom malo najazdene a chcel by som sa vás opýtať (nejakych skusenych ako napr. trojvyfuka) Že či by niekto zrnul čo robit da sa povedat s novym motorom aby vydrzal čo najviac km hlavne o tom nastavenie toho karburatora. Dakujem za odpoved.

PS:Som začiatočník.


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

jjinro píše: pon 11. led 2021 13:08:59 Chcel by som sa opytat kupil som si motor na bicykel mam na nom malo najazdene a chcel by som sa vás opýtať (nejakych skusenych ako napr. trojvyfuka) Že či by niekto zrnul čo robit da sa povedat s novym motorom aby vydrzal čo najviac km hlavne o tom nastavenie toho karburatora. Dakujem za odpoved.

PS:Som začiatočník.
Dej svíčku N 17, jehlu na prostřední drážku. Po projetí musí mít svíčka cihlově červenou barvu. Pokud je do šeda, zvedni jehlu o jednu drážku. Stačí 1dcl oleje na 2 litry benzinu, po zajetí na 3 litry (1 : 30).


jjinro
Příspěvky: 42
Registrován: pon 11. led 2021 12:59:06

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od jjinro »

Ďakujem za radu. Kus5 kolko si uz najazdil ?


Meduna
Příspěvky: 3
Registrován: stř 03. bře 2021 6:23:14

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Meduna »

Kocomour píše: úte 03. pro 2019 22:11:31
molca. píše: pon 02. pro 2019 20:02:40 Dobry den jak je to tedy s tema svíčkami, mam mezeru 0,4mm pokud dam vice tak to proste nestartuje jenom to párkrát kopne do předu a slapu jak blázen. Už jsem 2x během 14dni snižoval mezeru. Nějak se mě to nezdá ze by spatná svíčka? N17C jaká je dobra svíčka na léto kdy jsou teploty kolem 30%? A na opak, když je teplota kolem 5 stupňů. V zimě to dobře chladí pěkně to jede, celkově motor je tichy menší vibrace atd proste pohodlná jízda. Dekuji za opověď, případně upřesním co a jak dekuji.
Špatně nastavená směs!
Ja jsem koupil svicku do babety N19C a slape dobre prej je to na pomalejsi rozjezdy a to babeta ma protoze se taky slape.


molca
Příspěvky: 50
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Otázka pro trojvyfuka, jak mu mám odpovědět?

https://ibb.co/rFS1JYd


jjinro
Příspěvky: 42
Registrován: pon 11. led 2021 12:59:06

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od jjinro »

Ja by som sa zas chcel spýtať aké máte skúsenosti s týmto karbecom: https://e-darky.eu/dvoutaktni-motory-na ... owden.html

(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.

Ďakujem za odpovede


Kus5
Příspěvky: 271
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

jjinro píše: čtv 11. bře 2021 17:33:22 Ja by som sa zas chcel spýtať aké máte skúsenosti s týmto karbecom: https://e-darky.eu/dvoutaktni-motory-na ... owden.html

(radíte tu že ihlu treba dat vyšie na tomto motore, ale na tomto karbeci sa zevraj ihla vysie nadá dať proste je napevno aké stým mate skúsenosti lebo nechcem si to kúpiť aby som zadrel. Ešte som počul že je velmi náchylny na všetky netesnosti motora.

Ďakujem za odpovede
Doporučuji tento karburator se sytičem.
sportovni-karburator-special-pro-motokolo-.jpg


jjinro
Příspěvky: 42
Registrován: pon 11. led 2021 12:59:06

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od jjinro »

ja som sa pytal preto, že mám možnosť si henten kupit od kamosa ten link na edarky som daliba preto aby sa vedelo o čo sa jedná.


jjinro
Příspěvky: 42
Registrován: pon 11. led 2021 12:59:06

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od jjinro »

Este by som sa chcel podelit že ked som menil gufero na strane magneta a omylom som to magneto dal naopak tak sam to nemohol nastartovat, proste to neslo a ked som dal magneto naopak teda do povodneho stavu tak to ide v poriadku. To len tak že vyšie niekto písal že otočenie magneta nemá vplyv.


Lukdec
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 20. led 2022 22:01:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Lukdec »

Kus5 píše: pon 01. čer 2020 8:09:16 Takhle vypadá správně vypálená svíčka Brisk N15C super 1330. Správná bohatost směsi.
Za mě vypadá svíčka parádně ;) každé na to řekne neco jinyho, ale na těchto 2T strojích je to ideál. I já mám takovou barvu na pionýrech a jawách ;)


Odpovědět