Rada ohľadom kúpy motokola

Kde koupit, na co se zaměřit, jaký typ, ...

Moderátoři: j-z, Velkocus

RBMK
Příspěvky: 48
Registrován: Po 11. Zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ohľadom kúpy motokola

Příspěvek od RBMK » Čt 14. Črv 2018 10:01:45

U techto motorů je nutné po koupi vzít přímou brusku a zpasovat veškeré kanály aby neměly hrany. Hlavně sání a výfuk, odvážnější můžou jít i mezi bloky a válec na přefuky a směrovat přefuky na válci i zahloubením náběhů na pístu. Ten motor má pak daleko větší sílu i maximální otáčky.

Originál hadičku vyhodit, průhledná z autodílů je daleko lepší. A orig. filtr teče, koupit jinej.



Avátar uživatele
Tor158
Příspěvky: 500
Registrován: Pá 12. Pro 2014 19:42:45

Re: Rada ohľadom kúpy motokola

Příspěvek od Tor158 » Čt 14. Črv 2018 12:04:33

Hele RBMK.Vyměň slovo nutné za slova - kdo chce. To bych považoval zase
za Tendeční názor.Pojede to každému i když ty úpravy neudělá.Stačí jenom
dobře seřídit.Je to stejné jako bych tvrdil, že to pojede jenom s CDI od Tora.
Pojede to i bez něj.Sice hůř, ale pojede.Takže netřeba lidi strašit.S tou hadičkou
a filtrem je to správně.Tor. ;)



RBMK
Příspěvky: 48
Registrován: Po 11. Zář 2017 13:49:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada ohľadom kúpy motokola

Příspěvek od RBMK » Čt 14. Črv 2018 14:15:22

Tak je jasné, že neznalý bude spokojen. Já ale mám 120kg tak jsem prostě byl nucen hledat cesty k dosažení maximální síly, otáček i pružnosti motoru a postupně si dělám svůj systém úprav a objevuju tajemství těchto motorů. CDI od Tora neznám, rád bych sestavil ale našel jsem jen schéma Jaguara. Cívky mám, jen poshánět součástky (resistory a kondíky). Zajímavý vliv má délka sání - Americké Z-sání, co vede až k sedlové svislé rámové trubce, posune momentovou křivku cca o 10km/h dolů a maximální otáčky taky. Zajímalo by mě, jak by se chovalo Y-sání s dvěma karbecama, jeden u válce pro maximálku a jeden daleko, u sedlové trubky pro sílu v nízkých otáčkách, případně ještě přepínací klapku mezi nima. A mám objednaný dlouhý šroubovací výfuk z edarků a budu dělat "torque pipe" rezonanční. A potkal jsem maníka s karbcem z pionýra. Jelo mu to jak mě, do kopce i po rovině, ale já vážim 120 kilo a on 80, ale zase nemá spasovaný kanály. A dobré seřízení je někdy skoro nad moje síly. Jeden motor jede normálně od rozbalení, po úpravě točí nesmysl, druhý vyšplhá kolmou skálu ale max 35km/h a třetí je něco mezi, ale vyžadoval úplně nesmyslně nízkou hladinu v karbci a jehlu na nejchudší polohu, aby se choval normálně a jel i točil. Každý motor se chová absolutně odlišně, takže to chce koupit minimálně pytel různých válců, sání, karbců, výfuků a udělat si motor na míru a zbytek prodat šplhačům nebo rychlobláznům, podle charakteru válce. Mít víc peněz, tak na ebay koupim tu ruskou klapku do sání, to vypadá slibně.



Tomáš-Vestec
Příspěvky: 15
Registrován: Po 20. Lis 2017 10:28:19

Re: Rada ohľadom kúpy motokola

Příspěvek od Tomáš-Vestec » Čt 14. Črv 2018 15:46:37

Co je CDI od Tora?



Tomáš-Vestec
Příspěvky: 15
Registrován: Po 20. Lis 2017 10:28:19

Re: Rada ohľadom kúpy motokola

Příspěvek od Tomáš-Vestec » Pá 15. Črv 2018 19:50:53

Ahoj Tore, děláš úpravy, jaké jsou ceny za zapalování a karburátor?



Odpovědět