Nastavení plovakove komory.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 13. srp 2020 21:10:31
Nastavení plovakove komory.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak mám nastavit hladinu plovákovky. Slyšel jsem že hladina benzínu má licovat s vrchem plováku.
Motor mi chytnu normálně ale třeba po minutě chcipl a po jízdě to samé (volnobezny šroubek na max.)
Dnes jsem ubral hladinu benzínu a už je to lepší, ale zkuste mi prosím poradit jak má být správně nastavení.
Předem děkuji za odpověď. Milan Kantorovský.
Motor mi chytnu normálně ale třeba po minutě chcipl a po jízdě to samé (volnobezny šroubek na max.)
Dnes jsem ubral hladinu benzínu a už je to lepší, ale zkuste mi prosím poradit jak má být správně nastavení.
Předem děkuji za odpověď. Milan Kantorovský.
Re: Nastavení plovakove komory.
Správné nastavení hladiny musí být takové, jakou používáte trysku,jaký máteMilan Kantorovský píše: ↑čtv 13. srp 2020 21:16:46 Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak mám nastavit hladinu plovákovky. Slyšel jsem že hladina benzínu má licovat s vrchem plováku.
Motor mi chytnu normálně ale třeba po minutě chcipl a po jízdě to samé (volnobezny šroubek na max.)
Dnes jsem ubral hladinu benzínu a už je to lepší, ale zkuste mi prosím poradit jak má být správně nastavení.
Předem děkuji za odpověď. Milan Kantorovský.
podtlak v motoru(těsnost).Od toho se odvíjí poloha jehly atd.To platí zda-li nemáte
špatně nastavený sytič atd.A tak znovu-všechno souvisí se vším.!
Z tohoto titulu je Váš dotaz nesmyslný.A to palivo z vrchem plováku, je zase
výmysl nějakého motoynteligenta.Uplná kravina.Plovák je od toho aby plaval.
TEDY POKUD NENÍ Z BETONU:
Re: Nastavení plovakove komory.
Milane, základní nastavení dvoutaktní motoru je, respektivě karburátoru, že v druhé drážce od shora je jistící segrovka.Šroubek bohatosti směsi je po zašroubování povolen o dvě a půl otáčky.Dále bowden v horní části karburátoru je uložen ve šroubku, který se dá vyšroubovat a tím se vymezuje vůle mezi bowdenem a šroubek, kde by měla být velmi malá vůle, aby se nezvedalo šoupě a nezvyšovaly se otáčky motoru.Po nastartování se šroubek bohatosti směsi velmi pomalu zašroubovává a pokud motor začíná zhášet, tak se opět velmi mírně pomalu vyšroubuje, chod motoru je pravidelný a to je to správné nastavení karburátoru.
Když se potom stane, že to střílí do karburátoru či do výfuku, tak se upraví zářez na jehle, atd.Opakuji, že skutečně vše souvisí se vším, a proto ze začátku je pohlídat svíčku, spotřebu, chod motoru a tím se vychytají, jak se říká mouchy a motor šlape jako hodinky.Hlavně do toho zbytečně nešťárat, protože pak už člověk neví co s tím má dělat.Na tomto webu to máte správně rozloženo a stačí najít to správné co potřebuji.Výrobce ví jakou svíčku ten motor potřebuje, jak to mazat apod.Např. výborně je popsano kolem svíček a to i obrazově.
Když se potom stane, že to střílí do karburátoru či do výfuku, tak se upraví zářez na jehle, atd.Opakuji, že skutečně vše souvisí se vším, a proto ze začátku je pohlídat svíčku, spotřebu, chod motoru a tím se vychytají, jak se říká mouchy a motor šlape jako hodinky.Hlavně do toho zbytečně nešťárat, protože pak už člověk neví co s tím má dělat.Na tomto webu to máte správně rozloženo a stačí najít to správné co potřebuji.Výrobce ví jakou svíčku ten motor potřebuje, jak to mazat apod.Např. výborně je popsano kolem svíček a to i obrazově.
Re: Nastavení plovakove komory.
Ještě jsem zapomněl napsat k hladině v plovákové komoře.Když s ní nic nebudeš dělat a uděláš základní nastavení, tak potom poznáš, že to např.moc žere, tak je nabílední, že máš vysokou hladinu a otrošku ji snížíš a nebo můžeš dát první vrchní zářez.Je skutečně trochu obtížné teď dávat radu, když nevím jak vypadá svíčka, co udělal motor po základním nastavení, jaký je jeho chod.Vždy je potřeba udělat základní nastavení, které je dané od výrobce, případně podle návodu k motoru.Pak můžeš postupovat dál.Pokud chceš seřídit motor nikdy nedělej jen jednu věc, ale vše co k tomu patří, jinak to nemá cenu.
Re: Nastavení plovakove komory.
1)Na sadovém karburátoru žádný šroubek bohatosti směsi není.Jenom volnoběžný.Jožka píše: ↑úte 18. srp 2020 12:27:20 Milane, základní nastavení dvoutaktní motoru je, respektivě karburátoru, že v druhé drážce od shora je jistící segrovka.Šroubek bohatosti směsi je po zašroubování povolen o dvě a půl otáčky.Dále bowden v horní části karburátoru je uložen ve šroubku, který se dá vyšroubovat a tím se vymezuje vůle mezi bowdenem a šroubek, kde by měla být velmi malá vůle, aby se nezvedalo šoupě a nezvyšovaly se otáčky motoru.Po nastartování se šroubek bohatosti směsi velmi pomalu zašroubovává a pokud motor začíná zhášet, tak se opět velmi mírně pomalu vyšroubuje, chod motoru je pravidelný a to je to správné nastavení karburátoru.
Když se potom stane, že to střílí do karburátoru či do výfuku, tak se upraví zářez na jehle, atd.Opakuji, že skutečně vše souvisí se vším, a proto ze začátku je pohlídat svíčku, spotřebu, chod motoru a tím se vychytají, jak se říká mouchy a motor šlape jako hodinky.Hlavně do toho zbytečně nešťárat, protože pak už člověk neví co s tím má dělat.Na tomto webu to máte správně rozloženo a stačí najít to správné co potřebuji.Výrobce ví jakou svíčku ten motor potřebuje, jak to mazat apod.Např. výborně je popsano kolem svíček a to i obrazově.
Není tam totiž obchozí vzduchový kanál.!
2)Výrobce nic nedoporučuje a napere tam jehly a trysky jak ho to napadne.(Že by to
mohlo být tak nějak.)
3)Na svíčku od výrobce to nejede popřípadě nestartuje,Je nevhodná
pro BA-95.Takže bez uprav je to k ničemu a není co kontrolovat.
Jinak si musíte si koupit na Alibabě Čínský benzín.Když neseřídíte-tak zadřete.
4)Prodejci je to ukradené, protože potřebuje prodat a nehodlá se zabývat
blbcema kteří nechápou elementární principy motoru..Paradoxně se učí z Webu.
5)Motor je systém/Udělej si sám nebo máš smůlu/Odpovídá tomu cena.!
Re: Nastavení plovakove komory.
To máš nově koupený motor ? Musím se přiznat, že jsem ještě nikdy neviděl karburátor bez šroubku bohatosti směsi.Můžeš jej vyfotit a poslat mailem, docela by mě to zajímalo.Udělej to z různých stran.Můžeš dát i pohled na motor. Když jsi koupil nový motor, napiš kdy jsi jej koupil, kde. Pak by nebyl problém věc reklamovat, poradím jak.
Re: Nastavení plovakove komory.
No to je normální žes to neviděl.Totiž to je zvyk těch kteří mají motorku.PokudJožka píše: ↑úte 18. srp 2020 19:25:09 To máš nově koupený motor ? Musím se přiznat, že jsem ještě nikdy neviděl karburátor bez šroubku bohatosti směsi.Můžeš jej vyfotit a poslat mailem, docela by mě to zajímalo.Udělej to z různých stran.Můžeš dát i pohled na motor. Když jsi koupil nový motor, napiš kdy jsi jej koupil, kde. Pak by nebyl problém věc reklamovat, poradím jak.
jsi to nekoupil takzvaně s :Tuningovým karburátorem: Tak tam nic není.Jenom šroub
volnoběhu.Nic víc.Foto Ti tady někdo nahraje.Nahrajte mu někdo obyčejný karburátor
sadový.Bůh ví co mu prodali. a co tam má.Já se s tím nechci patlat.Už to tady bylo focené několikrát.Já používam původní sadové karburátory 12let staré.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv 13. srp 2020 21:10:31
Re: Nastavení plovakove komory.
Díky za všechny odpovědi, ubral jsem hladinu v plovákovce a motor paráda. Je asi tak rok a půl starý a má najeto cca 2 700 km.
Už byl jednou reklamován, protože byl stržený šteft válce. Občas se ale stane, že když vjedu do díry tak si motor střelí do sání, ale po chvilce zase jede.
Svíčka je NGK, protože původní nehází jiskru.
Už byl jednou reklamován, protože byl stržený šteft válce. Občas se ale stane, že když vjedu do díry tak si motor střelí do sání, ale po chvilce zase jede.
Svíčka je NGK, protože původní nehází jiskru.
Re: Nastavení plovakove komory.
Ten mosazný šroubek proti tobě je šroubek bohatosti směsi.Pozor na ten filtr benzínu.Já osobně jsem jej vyhodil, protože časem dochází k rozmočení papíru, který je uvnitř a ten sajrajt pak zanáší trysky.U kohoutu od benzínu je jeden jemný a to bohatě stačí.Ani u žádné motorky jsem jiný neměl.
Re: Nastavení plovakove komory.
No.Tak ten červený šroubek na starých karburátorech není.Takže je to jenom inovaceJožka píše: ↑úte 18. srp 2020 21:20:08 Ten mosazný šroubek proti tobě je šroubek bohatosti směsi.Pozor na ten filtr benzínu.Já osobně jsem jej vyhodil, protože časem dochází k rozmočení papíru, který je uvnitř a ten sajrajt pak zanáší trysky.U kohoutu od benzínu je jeden jemný a to bohatě stačí.Ani u žádné motorky jsem jiný neměl.
starého typu.Vzhledem k jeho poloze ,se ale dá pochybovat o jeho funkci.Podívejte se kam ústí
a zdali ovládá obtokový kanál v karburátoru.Jestli tam nějaký vůbec obtokový kanál teda je.!
Re: Nastavení plovakove komory.
Když na něj máčkneš,tak zvýšiši hladinu v plovákové komoře, ruční sytič.
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: stř 10. dub 2019 21:07:02
Re: Nastavení plovakove komory.
ten šroubek s pružinou, ne ten červený nýtek na přeplavování, pouze nadzvedává šoupátko, při staženém plynu, kdy je šoupě dole a je tam minimální prostor pro vzduch. Šroubek jej zespodu nadzvedává (šoupě) a zvětšuje průchod vzduchu při nezatíženém motoru Nejde tedy o seřizování bohatosti, ale o zvyšování a snižování volnoběhu. V tomto karburátoru dělá pevně nastavenou bohatost zářez na jehle a její zanoření do trysky... Jediné v karburátoru. Ideální řešení, je výroba redukce a montáž karburátoru typu Walbro z motorových pil a jiné havěti, s odpovídajícím průměrem sacího potrubí motoru. Jednou pro vždy seřídíš a jezdíš..Tam už tryska bohatosti se samostatným obtokem opravdu je...
Re: Nastavení plovakove komory.
Zdravim, rad bych se zeptal, mam motor po go a mam jeden problem, motor takzvane tarokuje. kdyz se rozjizdim spatne chyta, musim uplne ubrat plyn jinak se to dusí, chvilku cuka poskakuje az se trochu ohreje teprve muzu poradne pridat plynu a motor se pekne rozjede a jede, ale pokud neni motor v zatezi treba rovinka mirne ubrani plynu tak tarokuje, nepravidelny chod, do kopce to nedela, diky za radu, cim by to tak mohlo byt diky
Re: Nastavení plovakove komory.
Podívej se na hladinu benzínu v plovákové komoře, motor tarokuje když je moc benzínu. Taky na kterém zářezu máš jehlu.
Re: Nastavení plovakove komory.
Diky za odpověď, ta hladina se ubírá tím ohnutím plíšku? Nahoru nebo dolu, ho mam přihnout?
Re: Nastavení plovakove komory.
Nahoru se hladina sníží a dolů se zvýší.Jehlu dej na druhý zářez od shora, to je základní nastavení a z toho vycházej.