Přeměřit CDI multimetrem
Napsal: čtv 25. srp 2022 0:46:27
Ahoj, zdravím vás..
mám měsíc motokolo, ten co to vlastnil přede mnou to seřídil dost dobře. Nicméně když jsem dělal servis, skřípnul se mi kabel od svíčky mezi výfuk a rám, čehož jsem si nevšimnul... po 16km pěkně svižné jizdy to chcíplo a už nenastartovalo, kabel od svíčky byl roztavený... Asi se to zkratovalo z kabelu svíčky na kostru.. ale ani když jsem to uvolnil, nestartuje... Přeměřil jsem cívku u magneto a dává 329 Ohmů... ale hodnota u CDI se mi při doporučeném nastaveném multimetru na 20MegaOhmů zobrazuje v rozmezí 1600-1900... Údajně by to mělo dávat 6-8 Ohmů. Multimetrem měřím poprvé...
Znamená to že je CDI na výměnu? Nebo dělám něco špatně? Nebo kde byste očekávali závadu?
děkuji Pavel
mám měsíc motokolo, ten co to vlastnil přede mnou to seřídil dost dobře. Nicméně když jsem dělal servis, skřípnul se mi kabel od svíčky mezi výfuk a rám, čehož jsem si nevšimnul... po 16km pěkně svižné jizdy to chcíplo a už nenastartovalo, kabel od svíčky byl roztavený... Asi se to zkratovalo z kabelu svíčky na kostru.. ale ani když jsem to uvolnil, nestartuje... Přeměřil jsem cívku u magneto a dává 329 Ohmů... ale hodnota u CDI se mi při doporučeném nastaveném multimetru na 20MegaOhmů zobrazuje v rozmezí 1600-1900... Údajně by to mělo dávat 6-8 Ohmů. Multimetrem měřím poprvé...
Znamená to že je CDI na výměnu? Nebo dělám něco špatně? Nebo kde byste očekávali závadu?
děkuji Pavel