Walbro karburátor

Na co to jezdí, čím, jak a kde mazat.

Moderátoři: j-z, Velkocus

Odpovědět
Uživatelský avatar
master
Příspěvky: 27
Registrován: ned 08. črc 2018 14:49:03

Walbro karburátor

Příspěvek od master »

Nazdar hoši,

máte skušenost s karburátorem Walbro,nebo něčím podobným? Četl sem,že je to supr karburátor a dokonce díki dokonalejšímu nastavení dokáže mírně snížit spotřebu. Jaké jsou výhody/nevýhody? Případně co dělat aby sloužil spolehlivě? Odkud je vhodné napojit podtlak? Co jsem koukal nekteré typy mají exetrní vedení podtlaku,jiné zase přímo cez sání. Jaký ma vliv na chod motoru,zlepší se průbeh výkonu a celkové chování vlivem lepšího dávkování? Dva šroubky si myslím,že zvládnou nastavit ideální směs za každých podmínek. Dík za info :P


master 🔧🔨🔩
petr2M
Příspěvky: 117
Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/

Re: Walbro karburátor

Příspěvek od petr2M »

Walbro z nějaké motorové pily nebo něčeho podobného jsem koupil jako náhradní díl cca do 400kč a používám už 16000km. Mám ruský motor D6. V karburátoru není jezírko s benzínem , takže to v garáži nesmrdí. Jsou tam dva šrouby na nastavení, popis kterým šroubem točit najdeš na modelářských stránkách a sem tam to lidi dělají i pro mot. pilu. Musí se držet čistota, jinak se to ucpe, ale stačí normální filtr a občas ho vyměnit. Pokud se bordel dostane do karbce, stačí rozebrat a vyčistit sítko. Je to pak práce se špendlíčkem a lupou.
Mám ho bez gumové bubliny, takže se nedá nacucnout benzín, tak mi to teď občas jde trochu hůře nastartovat, Při rozebírání jsem našel zasekávající se mechanizmus benzinové jehly, tak budu vymýšlet, jak se tam přes tu odvzdušňovací dírku nějak rozumně mechanicky dostat ať s tím trochu pohnu. Pokud už tam benzín je( při jízdě) tak to jede na první šup.
Podtlak-přetlak beru z vylévacího šroubu na dně klikovky. Ale není to ideální , musím občas vylít olej co se do hadičky z klikovky tlačí.
Spotřeba nevím... neměl jsem jiný a dlouhodobou mám pod 1.5l/100, ale hodně šlapu.
Problém bude asi s připojením k motoru, tak můžeš mrknout jak to mám já. Jsou tam sice staré fotky, ale vložka je stejná. Postup výroby je na mém rajčeti - 002_moje_kolo , někde v profilu je celý odkaz. Teď tam mám třetí verzi vzduchového filtru, což budeš muset taky řešit...


Uživatelský avatar
master
Příspěvky: 27
Registrován: ned 08. črc 2018 14:49:03

Re: Walbro karburátor

Příspěvek od master »

petr2M píše: ned 06. bře 2022 19:33:40 Walbro z nějaké motorové pily nebo něčeho podobného jsem koupil jako náhradní díl cca do 400kč a používám už 16000km. Mám ruský motor D6. V karburátoru není jezírko s benzínem , takže to v garáži nesmrdí. Jsou tam dva šrouby na nastavení, popis kterým šroubem točit najdeš na modelářských stránkách a sem tam to lidi dělají i pro mot. pilu. Musí se držet čistota, jinak se to ucpe, ale stačí normální filtr a občas ho vyměnit. Pokud se bordel dostane do karbce, stačí rozebrat a vyčistit sítko. Je to pak práce se špendlíčkem a lupou.
Mám ho bez gumové bubliny, takže se nedá nacucnout benzín, tak mi to teď občas jde trochu hůře nastartovat, Při rozebírání jsem našel zasekávající se mechanizmus benzinové jehly, tak budu vymýšlet, jak se tam přes tu odvzdušňovací dírku nějak rozumně mechanicky dostat ať s tím trochu pohnu. Pokud už tam benzín je( při jízdě) tak to jede na první šup.
Podtlak-přetlak beru z vylévacího šroubu na dně klikovky. Ale není to ideální , musím občas vylít olej co se do hadičky z klikovky tlačí.
Spotřeba nevím... neměl jsem jiný a dlouhodobou mám pod 1.5l/100, ale hodně šlapu.
Problém bude asi s připojením k motoru, tak můžeš mrknout jak to mám já. Jsou tam sice staré fotky, ale vložka je stejná. Postup výroby je na mém rajčeti - 002_moje_kolo , někde v profilu je celý odkaz. Teď tam mám třetí verzi vzduchového filtru, což budeš muset taky řešit...
Supr odpověď👍 díki.


master 🔧🔨🔩
Odpovědět