Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Kde koupit, na co se zaměřit, jaký typ, ...

Moderátoři: j-z, Velkocus

Dom Estos
Příspěvky: 92
Registrován: úte 31. kvě 2016 6:18:51

Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Dom Estos »

Ahoj, uvažuji o pořízení tohoto motoru http://www.e-darky.eu/dvoutaktni-motory ... okolo.html . Jaké s ním máte zkušenosti ? Jak pracuje ? Budu rád za všechny rady. Děkuji Dom Estos


Uživatelský avatar
j-z
Administrátor
Příspěvky: 710
Registrován: ned 06. črc 2014 13:47:50
Fotky: http://www.motokolari.cz/app.php/gallery/album/4

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od j-z »

Měl jsem padesátku téže značky, s určitými problémy najel cca 7 tis. km. Je to prostě čína za pár šupů a tomu odpovídá i kvalita. Pokud se od toho nečekají zázraky, udělá spoustu muziky. Pokud se montuje a používá s rozumem, nebude to špatná volba.
P.S. Pokud nevážíš 100+, tak by měla stačit právě ta padesátka, ale záleží i na tom, co od toho kdo chce.


j-z (Jiří) | admin@motokolari.cz
Ne všemu rozumím, ale vždy rád poradím
Honza 170
Příspěvky: 8
Registrován: ned 11. pro 2016 2:50:11

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Honza 170 »

Ahoj všem, mám motor 48 na kterém mám najeto přez 15 000 km a žádný problém nebyl ani jednou. Před 3 měsíci jsem si koupil na druhého horáka 80 ku a běhá také skvěle. Tyto sady montuju na kola lidem kteří mají o toto zájem a pár lidí má najeto také přez 10 tis km a ani jednou nebyl žádný problém. Jde o to jak se kdo stará o údržbu a jak se k tomu chová. Někdo tu uváděl že válec vydrží max 500 km a je vyběhaný ( blbost) pokud míchá do benzínu ješte M2T olej a motor od nového nezabíhal a honil ho nadoraz studený tak je jasné že ho přidřel. 48 motor jsem po těch 15 tis km rozdělal a motoru nebylo vúbec nic, ani píst kroužkúm a ani nějak vyběhaný válec, pouze trošku vúle na klik ložiscích. Jediné co jsem po 3 tis km měnil tak simerynky, toť vše z oprav. Jinak oba motory jdou dobře i ty ostatní které jsem montoval na kola. Doporučuji poměr benz s olejem 1: 30 a opravdu super OLEJ k těmto motorúm je Valar Torsa 2T-SF : červené barvy. Skvěle tvoří olej film, dobře se spaluje, vůbec nekarbónuje, výfuk neni plnej nespáleného olej, motor s tímto olejem dobře táhne a vůbec nečudí. Honza 170.


Ondra Marek

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Ondra Marek »

Dobrý den,rád bych se zeptal kolik taková 48 ccm jede protože výrobce tvrdí že jede akorát 25 km/h ale myslím si že to pojede více, jakou máte zkušenost?


Honza 170
Příspěvky: 8
Registrován: ned 11. pro 2016 2:50:11

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Honza 170 »

Zdravim, motor 48 mam i 60 a 80. Provadim montaz sad na kola i opravy motoru s vyvazenim klik. Pokud je motor povedeny, tak pak 48 ka dokaze na horaku frcet az 55 km v hodine. Jinak motor kde je od vyroby hodne nevyvazena klika tak pak jede max cca 30 az 35 km v hodine. Proste neni motor jako motor. Jinak v perfektnim stavu vylazena 60 ka a 80 ka uhani az 70 km v hodine se standardni rozetou ze sady. Dulezity je take odtrh elektrod na svicce, mam otestovano u vsech motoru ze 0,5 mm, nebo 0,6 mm je hovadina. Tyto motory maji tyristorove zapalovani a proste s uvedenym odtrhem nemaji vykon takovi jako s mezerou 1,5 mm. S mezerou elektrod svicky 0,6 jedou ale proste kdyz nejsou v tahu tak jakoby pali prez jednou a jenom proste prdi, pouze pravidelne pali ve vetsim zatizeni v kopci a poznate to na zvuku motoru : proste chce to vychytat tyhle drobnosti a pak se budete divit co dokaze vystelovana 48. Vazim 85 kg a nema probroblem semnou uhanet 50 km v hodine. Pro pripadne dotazy uvadim svuj meil. jdolecek5@gmail.com . Mam otestovane motory Skyhawk a muzu rict ze i Skyhawk nema dokonale vyvazenou kliku, na poslednim motoru Skyhawk na kterem jsem kamaradoj vyvazoval kliku tak mela odchylku 12 gramu. Coz je totalni katastrofa, po ujeti cca 100 km zacal motor silene tlouct a zvonit, reklamace nema cenu z duvodu ze vam daji kliku zrovna tak nevyvazenou a vse se opakuje. Proste nebudu se tu vypisovat. Pokud nekdo ma zajem o techto motorech pokecat a vymenit si nazory ci s necim poradit tak pisnete na ve clanku uvedeny meil. Cus Honza.


Uživatelský avatar
Madhu
Příspěvky: 340
Registrován: pát 01. srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Madhu »

Výrobce netvrdí nic. Na webu www.e-darky.eu máš u motoru 48ccm napsáno Rychlost: 25 km / hod (v závislosti na způsobu montáže).
Jedná se o konstrukční rychlost kterou nesmíš překračovat pokud chceš být v souladu s VYHLÁŠKOU 341/2014 Sb. Ministerstva dopravy a spojů . . . Co píše Honza o rychlosti je pravda.

Honzíku Dolečku jak víš že ti dají motor s klikou zrovna tak nevyváženou a vše se opakuje? Když mi voláš tak mi mažeš med kolem huby abych ti zase něco poslal?
Prodal jsem těch motorů víc než jich máš doma i se sousedama v Rudolticích a v celém Pardubickém kraji.
Mám povětšinou spokojené zákazníky a problémy jak sis jistě sám všiml řeším. Na vyvážení kliky ses tak radikálně upnul zatím jenom ty :)
Madhu


bo-to
Příspěvky: 415
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od bo-to »

.....Pánové nevím co pořád řešíte musíte si uvědomit že tyto motory jsou jen pomocné a nechtějte po něm nemožné !!!! Já mám už e-darků třetí motor sky hawk ....a šlapou jako hodinky bez problémů...na jednom jsem nalítal 7500 km mohl i víc a to jsem je nešetřil denní vzdálenosti i 150 km po dobu pěti dnů se zátěží kterou bych na zádech nechtěl nosit ...kopce co vyjel klobouk dolů ....jen jednou sem vzal klikovku na soustruh a na stolici vyvážit ....stalo to za to !!! jel i 60 km ale proč to honit ....je to pro radost když chcete jezdit rychle kupte si pořádného skutra nebo japonce a je klid .......pochlubte se ale nekritizujte !!!! je to pro radost a ne na závody Měl jsem tu možnost vyzkoušet upravený který uháněl 78 km a máte vidět jak se choval rám a celkově celé kolo bylo to hubu !!!!!!!!!..........................BO-TO.............


Uživatelský avatar
Tor158
Příspěvky: 572
Registrován: pát 12. pro 2014 19:42:45

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Tor158 »

S tím zapalováním a svíčkama,to jsou uplný pitomosti.Ostatní radši nekomentuji.Tor.


Uživatelský avatar
Madhu
Příspěvky: 340
Registrován: pát 01. srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Madhu »

Tor158 píše: stř 06. pro 2017 18:06:01 S tím zapalováním a svíčkama,to jsou uplný pitomosti.Ostatní radši nekomentuji.Tor.
No přesně to jsem mu před chvílí ohledně svíček psal v SZ, že to píše jak dogma a ne pouze jako svojí osobní zkušenost. A že s ním určitě nebude každý souhlasit :D
Jinak Tomáši nezaznamenal jsem žádnou kritiku. Co se odbornosti týká tak má u mě Tor maximální respekt. Všechno co kdy vysvětloval také vždy logicky a vědecky podložil. Jeho občasný hrubší způsob podání neberu za důležitý . . .
Pro Honzu mrkni do "Elektroporadny".
Madhu


bo-to
Příspěvky: 415
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od bo-to »

Madhu píše: stř 06. pro 2017 19:45:26
Tor158 píše: stř 06. pro 2017 18:06:01 S tím zapalováním a svíčkama,to jsou uplný pitomosti.Ostatní radši nekomentuji.Tor.
No přesně to jsem mu před chvílí ohledně svíček psal v SZ, že to píše jak dogma a ne pouze jako svojí osobní zkušenost. A že s ním určitě nebude každý souhlasit :D
Jinak Tomáši nezaznamenal jsem žádnou kritiku. Co se odbornosti týká tak má u mě Tor maximální respekt. Všechno co kdy vysvětloval také vždy logicky a vědecky podložil. Jeho občasný hrubší způsob podání neberu za důležitý . . .
Pro Honzu mrkni do "Elektroporadny".
Madhu
Já jsem , ale proti TOROVI nic nepsal !!!! ............BO-TO


Uživatelský avatar
Madhu
Příspěvky: 340
Registrován: pát 01. srp 2014 13:37:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Madhu »

Oslovení bylo "Pánové" a pokračování "pochlubte se ale nekritizujte" ? :)
Myslel jsem že onikání již vymřelo?
Hele neřeš to už dál, nepatří to sem. Chlubit se ale nemá moc význam pokud chceš fungovat jako poradna.
Jinak je mi to fuk.
Pro Honzu mrkni do "Elektroporadny" . . .
Madhu


bo-to
Příspěvky: 415
Registrován: stř 22. dub 2015 12:11:54
Fotky: http://www.moto-kola.estranky.cz/
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od bo-to »

Madhu píše: čtv 07. pro 2017 7:47:25 Oslovení bylo "Pánové" a pokračování "pochlubte se ale nekritizujte" ? :)
Myslel jsem že onikání již vymřelo?
Hele neřeš to už dál, nepatří to sem. Chlubit se ale nemá moc význam pokud chceš fungovat jako poradna.
Jinak je mi to fuk.
Pro Honzu mrkni do "Elektroporadny" . . .
Madhu
..........není co dodat..............


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Dobry den jak je to tedy s tema svíčkami, mam mezeru 0,4mm pokud dam vice tak to proste nestartuje jenom to párkrát kopne do předu a slapu jak blázen. Už jsem 2x během 14dni snižoval mezeru. Nějak se mě to nezdá ze by spatná svíčka? N17C jaká je dobra svíčka na léto kdy jsou teploty kolem 30%? A na opak, když je teplota kolem 5 stupňů. V zimě to dobře chladí pěkně to jede, celkově motor je tichy menší vibrace atd proste pohodlná jízda. Dekuji za opověď, případně upřesním co a jak dekuji.


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca. píše: pon 02. pro 2019 20:02:40 Dobry den jak je to tedy s tema svíčkami, mam mezeru 0,4mm pokud dam vice tak to proste nestartuje jenom to párkrát kopne do předu a slapu jak blázen. Už jsem 2x během 14dni snižoval mezeru. Nějak se mě to nezdá ze by spatná svíčka? N17C jaká je dobra svíčka na léto kdy jsou teploty kolem 30%? A na opak, když je teplota kolem 5 stupňů. V zimě to dobře chladí pěkně to jede, celkově motor je tichy menší vibrace atd proste pohodlná jízda. Dekuji za opověď, případně upřesním co a jak dekuji.
Špatně nastavená směs!


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Cau diky za reakci, co tedy poradíš, dekuji


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca. píše: čtv 05. pro 2019 15:42:39 Cau diky za reakci, co tedy poradíš, dekuji
Přečíst Web/elektroporadnu a svíčky/.
Upravit směs a nastavení karburátoru.


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Tohle jsem všechno přečetl i ty svíčky. Problém je ten ze bud to jede a zere nebo, když jsem dnes snížil jehlu úplně dolu na poslední zářez, jelo tak nějak trhane v nižších otáčkách se to dusilo, nedržel ani volnoběh, podle mé chudá směs, bud to rvalo nebo to chciplo. Pokud jehlu vrátím zpět tak to jede normál i volnoběh tak nějak po zahřátí drzí, ale zere to skoro 3litry na sto, co což jako fakt normální není, karburátor od známého, kterému to bralo cca 1,8l, právě pro to se ptám, díky za připadnou další odpověď


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca. píše: pát 06. pro 2019 14:35:46 Tohle jsem všechno přečetl i ty svíčky. Problém je ten ze bud to jede a zere nebo, když jsem dnes snížil jehlu úplně dolu na poslední zářez, jelo tak nějak trhane v nižších otáčkách se to dusilo, nedržel ani volnoběh, podle mé chudá směs, bud to rvalo nebo to chciplo. Pokud jehlu vrátím zpět tak to jede normál i volnoběh tak nějak po zahřátí drzí, ale zere to skoro 3litry na sto, co což jako fakt normální není, karburátor od známého, kterému to bralo cca 1,8l, právě pro to se ptám, díky za připadnou další odpověď
Není zřejmé, co je to za kubatůru.


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Aha jo sorry Zapoměl jsem napsat, že je to 50, najeto cca 1500km, žere to takhle od začátku, s tímhle karburátorem o něco méně 2,7 cca.


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca. píše: sob 07. pro 2019 3:09:59 Aha jo sorry Zapoměl jsem napsat, že je to 50, najeto cca 1500km, žere to takhle od začátku, s tímhle karburátorem o něco méně 2,7 cca.
To je uplně normální.Závisí na bohatosti směsi.Prodejce udává 1,8 l.
To je v laboratorních podmínkách,větrem v zádech a plném start/stop
režimu.Ničeho se nedopouští a je to jako zázračné dálkové dojezdy
elektrokol.80 si veme i 4l.Záleží na tom jak jedeš.Jak říkal Tor.
Ochuzovat směs se nevyplácí.Ti kdo se o to snaží,tak to zadřou!!


molca
Příspěvky: 37
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Ok, nejak se s tim dokazu smířit, ještě k te svicce vlete se to dost prehriva,ten motor je dobré tam dat tu 15 svicku a v zime tam nechat třeba tu 19, jezdim cca porovince na jeden zatah cca 20km rad bych si s tim vyjel i nekam dále ale nerad bych aby v tom horku nekde klekl, diky.


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 15:22:46 Ok, nejak se s tim dokazu smířit, ještě k te svicce vlete se to dost prehriva,ten motor je dobré tam dat tu 15 svicku a v zime tam nechat třeba tu 19, jezdim cca porovince na jeden zatah cca 20km rad bych si s tim vyjel i nekam dále ale nerad bych aby v tom horku nekde klekl, diky.
V zimě N19 a v létě N17.To platí při dobře nastavené směsi.Svíčka musí být ne cihlová ale
trochu načernalá ale naprosto suchá a nezaolejovaná.Mazat 1:40 mineral.
N15 tam vůbec nepatří.Je příliš studená.


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

Ok, děkuji moc ještě se zeptám, kolik má být tedy spravna mezera, mezi těmi elektrodami?


molca.

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca. »

molca. píše: sob 07. pro 2019 19:17:45 Ok, děkuji moc ještě se zeptám, kolik má být tedy spravna mezera, mezi těmi elektrodami?
Olej používám repsol ten mě byl doporučen s edarku může být i těch 1:40?


molca
Příspěvky: 37
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 19:29:37 Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.


molca
Příspěvky: 37
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Kocomour píše: sob 07. pro 2019 19:52:34
molca píše: sob 07. pro 2019 19:29:37 Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.
Ok díky a ty elektrody jaká mezera je správná?


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 20:26:53
Kocomour píše: sob 07. pro 2019 19:52:34
molca píše: sob 07. pro 2019 19:29:37 Ještě upřesním že je syntetický, ty píšeš minerální díky za upřesnění
Přečti si rubriku Oleje a mazání.Hlavně tu poslední část.
Lít tam syntetický olej je nesmysl.Dobrý olej je Castrol 2T nebo
Castrol garden.Červený.
Ok díky a ty elektrody jaká mezera je správná?
Nastavená od výrobce.Souvisí s konstrukcí svíčky a je neměnná.
Jinak to nefunguje dobře.


molca
Příspěvky: 37
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Nepamatuješ se náhodou kolik to je?


Kocomour

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kocomour »

molca píše: sob 07. pro 2019 21:49:40 Nepamatuješ se náhodou kolik to je?
Si to najdi na Webu v katalogu.Každá svíčka to muže mít jinak.


molca
Příspěvky: 37
Registrován: ned 28. dub 2019 21:51:24

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od molca »

Ok díky a ať ti to jezdí 😆


m2d
Příspěvky: 12
Registrován: ned 14. črc 2019 13:48:17

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od m2d »

Ad motor Fire Horse 80
Celkově motorům nerozumím, jen dolévám benzín občas mažu a utahuju
Kolo tedy motor mi nastrojili kamarádi úpravy okolo též jen jsem si časem vyměnil nádrž a opravil stojan.
Když vše smontovali Pavel to projel a se slovy jeď
začala éra mého motokola
Že tomu opravdu nerozumím zjistil Petr když mi asi po 300 km povídá proč tam máš sytič? No asi mysleli že si ho dám zpět
Ale ke kolu za 4 měsíce jsem najezdil 1000km svíčku neřeším tedy vzdálenost mám tam českou, taky český řetěz; po několika peripetiích se podařilo vychytat i držák rolny, rozetu mám 54 zubů hlavně proto že jezdím i v lese pocestách necestách tedy pomalu a s klasickou by to nešlo
Ajezdíme i Zahořanské údolí přes brody a i delší silniční trasy kde 54 rozeta asi 60-70 nedá ale i tak je to pro pobavení a radost z jízdy. Jezdím i sám zatím mě kolo nikde nezradilo, mazal jsem dle rad pánů z eudárky
Dodržoval poměr mazal olejem Husqvarna 2t červeným no po radě Madhua jsem přešel na Repsol Moto 2t nemá žádnou přísadu barviva stále 1:30
Karburátor původní motor jede dobře i po dlouhé nečinnosti teď jsem byl na chatě a zkusil šlápnout napočtvrté naskočil sedl jsem a 500 metrů popojel necuká jede po čtvrtletní pauze! Benzín natural občas máznu kuličku pod tyčkou spojky a řetěz
Jsem s tímto motorem spokojen zatím...
Medvjed


Medvjet
Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Karburator a startovadlo

Příspěvek od Kus5 »

IMG_20200331_092027.jpg
Doporučuju tento karburator
https://www.ctyrkolky-atv.cz/nahradni-d ... esults=134

Má sytič a volnoběžnou trysku. Dále to chce orginál startovadlo, ale musí se upravit šlapací klika. Ve startovadle ja ocelové lanko, které se hned přeždíme. Nahhradil jsem ho origoš šňůrou. Pak praskne vracecí péro a na to mám vychytávku viz příloha.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Startovadlo

Příspěvek od Kus5 »



Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Úpravy karbec, startovadlo

Příspěvek od Kus5 »

Takle to mám. Páka je železo kvůli svařování.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Páka

Příspěvek od Kus5 »

Páka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Motor nešel nastartovat

Příspěvek od Kus5 »

Nešel mi nastartovat motor po návratu z projížďky. Svíčka byla mokrá, házela jiskru. Prohazoval jsem karburatory a stále nic. Nakonec jsem ze zoufalství vyměnil svíčku a bylo opraveno. Mezitím jsem taky úplně rozebral ten vytuněný karbec, všechno profoukl. K nastavení tam jsou 2 šroubky, jeden zvedá šoupě - volnoběh, druhý je na bohatost směsi. Musí se úpně zašroubovat a pak povolit asi o 2 otáčky. Po ohřátí motoru pootáčením na 1 nebo 2 stranu se motor zrychlí a má lehký chod. Jinak se tam nic nenastavuje jen občas profouknout hadičku od injektoru.
Tenhle stojánek je super pro našlapávání šlapkama.
Příklad:
https://www.cyklosvec.cz/stojan-stredov ... n49923.php


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Startuje to na sytič, za chvíli drží stabilně vonoběh = spokojenost. Není třeba ani startovadlo. Se stojánkem normální našlápnutí. S původním karbecem jsem musel pořád nastavovat šoupě a buď to šlo do toček nebo to chcípalo.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Ještě poznamenávám, že při našlapávání na stojánku to chce na přehazce kola nastavit líný převod tj. nejmenší tác a největši kolečko vzadu. Pak to jde lehce.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Po výjezdu z domova mi to zdechlo. Hned jsem koupil novou svíčku, chytlo to a konec. Z výfuku kapal benzin. Rozebral jsem vytuněný karbec a v něm ležela vyšroubovaná hlavní tryska do které se zasouvá jehla šoupátka plynu. To mne nenapadlo při poslední rozborce karbecu ji dotáhnout. Tak jsem ji teď ku*va dotáh. Teď to jede jak brus.


wip
Příspěvky: 189
Registrován: ned 25. led 2015 10:01:03

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od wip »

čus já říkám všem kdo s námi jede se projet aby vždy prošly svůj stroj a vše dotáhly vibrace jsou vibrace.Loni ke konci roku jel kolega za dědou cca 40km a nedotáhl a co se nestalo upadla mu šlapka jak tu šlapku přejel tak se to šmejklo a osma kola byla na světě takže dotahovat dotahovat a dotahovat a tak je to se vším nejenom se šlapkou (šlapka jako šlapka ne šlapka jako šlapka)


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Tak mi to nedalo a laboruju s původním karbcem. Tam je problém nastavit volnoběh, který je při nastavení šroubkem nestabilní. Tak mne napadlo vyvrtat do šoupěte plynu dole směrem k motoru dírku asi prům 1,2.
Když se nastavuje volnoběh stavěcím šroubkem, zvedá se celé šoupě a vzniká škvíra, která se mění podle vyvrácení šoupěte a tak lítá volnoběh úplně nahodile. Takhle je jednoznačně definovaný jako tryskou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Až to někdo zkusí, napište. Chytá hned, hned se udrží v chodu a nemusím vůbec štelovat šroubkem. Ten je na max povolený.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Když si namontujete vytuněný karbec, doporučuji pojistit samořezkou přes hrdlo do sacího hrdla pro původní karbec. Ten nový má plastovou redukci na původní průměr hrdla a při otřesech karbec spadne i při totálním utažení.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Takže spokojenost motokola s vytuněným karburatorem. Vadí mně rachot ozubených převodů v motoru. Poradí někdo jakou vazelínou namazat (grafitová, A00,?) aby se snížil hluk.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Takže: Našlápnu se sytičem naporvé, volnoběh drží, vytuněný karbec pojištěný samořezkou proti spadnutí z hrdla drží. Stojánek super, zadní kolo je při našlápnutí na stojánku nad zemí. Pouštím spojku, přidávám plyn a jedu kopec nekopec bez šlápnutí. Spokojenost, ještě vhodnou vazelínou odhlučním rachot ozubených převodů.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Zdánlivá blbost, promazejte lanko od spojky z obou konců. Pak jde ovládání spojky krásně lehko.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Na mazání ozubených kol a řetězů se mi osvědčil např. tento olej:

https://www.zbozi.cz/vyrobek/olej-na-re ... ane-400ml/

Na zubech vytvří povlak, sníží se hlučnost.


Kus5
Příspěvky: 192
Registrován: sob 12. kvě 2018 15:12:56

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Kus5 »

Takhle vypadá správně vypálená svíčka Brisk N15C super 1330. Správná bohatost směsi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Trojvýfuk

Re: Kvalita, zpracování a zkušenosti s motory Fire Horse

Příspěvek od Trojvýfuk »

Kus5 píše: pon 01. čer 2020 8:09:16 Takhle vypadá správně vypálená svíčka Brisk N15C super 1330. Správná bohatost směsi.
No to je uplný nesmysl!!!Základní neznalost vztahů mezi bohatostí směsi,
tepelnou hodnotou svíčky,teplotou ve spalovacím prostoru.Pokud je to
dvojtakt tak je jednoznačně chudé Dříve nebo později to zadře vlivem teploty motoru.
Bylo to tady již popsáno jak na to.!!


Odpovědět