Nářadí na cestu
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob 02. kvě 2020 17:48:50
Nářadí na cestu
Dobrý den,
Mám čerstvě koupený a namontovaný svůj první moto kit. Ještě ale čekám na hub adapter s 36 T rozetou z aliexpressu, protoze standardní kitová se mi tam nevejde, tak nemůžu zatím jezdit. Místo toho dělám všechny možný úpravy co můžu a chci si teď sestavit do sumky set s nářadím a stahováky a vším, čím se bude dát případné poruchy opravit na cestě. Můžu se zeptat, kdo jezdíte delší dobu a máte zkušenosti, co bych neměl rozhodně vynechat? Díky
Mám čerstvě koupený a namontovaný svůj první moto kit. Ještě ale čekám na hub adapter s 36 T rozetou z aliexpressu, protoze standardní kitová se mi tam nevejde, tak nemůžu zatím jezdit. Místo toho dělám všechny možný úpravy co můžu a chci si teď sestavit do sumky set s nářadím a stahováky a vším, čím se bude dát případné poruchy opravit na cestě. Můžu se zeptat, kdo jezdíte delší dobu a máte zkušenosti, co bych neměl rozhodně vynechat? Díky
Re: Nářadí na cestu
no já ti řeknu že kámo co spolu jezdíme tak už bude brát sebou vzadu na páviku náhradní motor protože loni po ujetí 230km se zavařil motor ale ještě že to nebylo daleko od domova.Jezdíme velké dálky třeba jsme jely 462km takže potom je blbý když se to vysere někde tam.Vercajk vozíme sebou takže všechny velikosti klíčů co jsou obsažené na kole a třeba náhradní spojku na řetěz,spojkové lanko,kombinačky,šroubovák,
Re: Nářadí na cestu
Já vozím přesně to nářadí, kterým dělám pravidelnou údržbu. Vím, že tam mám všechno a nestane se, že "Očko nenasadíš..."
Jsou tam stranové klíče, svíčklíč, šroubovák, imbusy, kombinačky, nůž. Prostě to, čím dotáhnu všechno na kole. Původně to bylo nářadí ze Škodovky, Dál vozím náhradní svíčku, pár šroubů&matek&podložek (mám vlastní držák motoru a už jsem pár šroubů ztratil). Palivová hadička potěší, když se rozlomí odkalovač. Pak kus vázacího drátu, stahovací pásky a hadr. Z drobností ořezaný mezizubní kartáček na trysku karburátoru, náhradní ventilek. Pro jistotu mám ještě lahvičku oleje na jednu nádrž. Celé je to v brašně velikosti větší ledvinky.
Naštěstí jem nářadí moc nepotřeboval. Jen párkrát něco dotáhnout a jednou seřídit spojku. Najezdil jsem zatím 2500km.
Jsou tam stranové klíče, svíčklíč, šroubovák, imbusy, kombinačky, nůž. Prostě to, čím dotáhnu všechno na kole. Původně to bylo nářadí ze Škodovky, Dál vozím náhradní svíčku, pár šroubů&matek&podložek (mám vlastní držák motoru a už jsem pár šroubů ztratil). Palivová hadička potěší, když se rozlomí odkalovač. Pak kus vázacího drátu, stahovací pásky a hadr. Z drobností ořezaný mezizubní kartáček na trysku karburátoru, náhradní ventilek. Pro jistotu mám ještě lahvičku oleje na jednu nádrž. Celé je to v brašně velikosti větší ledvinky.
Naštěstí jem nářadí moc nepotřeboval. Jen párkrát něco dotáhnout a jednou seřídit spojku. Najezdil jsem zatím 2500km.
Re: Nářadí na cestu
Diky moc za odpovedi! Jdu dat tedy vse dohromady.. trochu se bojim toho, ze vzhledem k nulovym zkusenostem s dvoutaktnimi motory nepoznam po zvuku treba, kdyz tomu neco bude, a prijdu na to az kdyz se to fakt pokazi.. no, asi si tim musi kazdy projit se svym prvnim motorem a z chyb se ucit ne? tak dik jeste jednou a preju fajn vikend.
Re: Nářadí na cestu
Vzhledem k tomu že jsi zkušenějším poděkoval za snahu tak- Ti ještě chybíTM66ccMkI píše: ↑čtv 14. kvě 2020 23:48:04 Diky moc za odpovedi! Jdu dat tedy vse dohromady.. trochu se bojim toho, ze vzhledem k nulovym zkusenostem s dvoutaktnimi motory nepoznam po zvuku treba, kdyz tomu neco bude, a prijdu na to az kdyz se to fakt pokazi.. no, asi si tim musi kazdy projit se svym prvnim motorem a z chyb se ucit ne? tak dik jeste jednou a preju fajn vikend.
1)Průchozí miniaturní voltmetr na měření magneta a zapalování.
2)Zapalování
3)Klips na upevnění svíčky na válec pro kontrolu jiskry(takzvaná Třetí ruka)
4)Spojky na řetěz (a pár článků-pokud vozíš nýtovač)
5) Na delší trasy -stator zapalování.
Toť vše.
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob 02. kvě 2020 17:48:50
Re: Nářadí na cestu
Pár věcí z toho si teda budu muset vygooglit, ale jsem rád za nový znalosti a zkušenosti. Doporučil bys mi prosím nějaký obchod na tyhle součástky? Náhradní díly vím že koupím na E darky, už jsem si z tama koupil lepší těsnění a kvalitnější řetěz, ale nejsem si jistý jestli tam pořídím i to, co jsi mi Ty napsal. Díky moc za čas a ochotu.Trojvýfuk píše: ↑pát 15. kvě 2020 0:08:05Vzhledem k tomu že jsi zkušenějším poděkoval za snahu tak- Ti ještě chybíTM66ccMkI píše: ↑čtv 14. kvě 2020 23:48:04 Diky moc za odpovedi! Jdu dat tedy vse dohromady.. trochu se bojim toho, ze vzhledem k nulovym zkusenostem s dvoutaktnimi motory nepoznam po zvuku treba, kdyz tomu neco bude, a prijdu na to az kdyz se to fakt pokazi.. no, asi si tim musi kazdy projit se svym prvnim motorem a z chyb se ucit ne? tak dik jeste jednou a preju fajn vikend.
1)Průchozí miniaturní voltmetr na měření magneta a zapalování.
2)Zapalování
3)Klips na upevnění svíčky na válec pro kontrolu jiskry(takzvaná Třetí ruka)
4)Spojky na řetěz (a pár článků-pokud vozíš nýtovač)
5) Na delší trasy -stator zapalování.
Toť vše.
Re: Nářadí na cestu
Musíš si vyrobit.Všechno koupit nejde.Je to o zručnosti a schopnosti něcoTM66ccMk.I píše: ↑sob 16. kvě 2020 0:01:50Pár věcí z toho si teda budu muset vygooglit, ale jsem rád za nový znalosti a zkušenosti. Doporučil bys mi prosím nějaký obchod na tyhle součástky? Náhradní díly vím že koupím na E darky, už jsem si z tama koupil lepší těsnění a kvalitnější řetěz, ale nejsem si jistý jestli tam pořídím i to, co jsi mi Ty napsal. Díky moc za čas a ochotu.Trojvýfuk píše: ↑pát 15. kvě 2020 0:08:05Vzhledem k tomu že jsi zkušenějším poděkoval za snahu tak- Ti ještě chybíTM66ccMkI píše: ↑čtv 14. kvě 2020 23:48:04 Diky moc za odpovedi! Jdu dat tedy vse dohromady.. trochu se bojim toho, ze vzhledem k nulovym zkusenostem s dvoutaktnimi motory nepoznam po zvuku treba, kdyz tomu neco bude, a prijdu na to az kdyz se to fakt pokazi.. no, asi si tim musi kazdy projit se svym prvnim motorem a z chyb se ucit ne? tak dik jeste jednou a preju fajn vikend.
1)Průchozí miniaturní voltmetr na měření magneta a zapalování.
2)Zapalování
3)Klips na upevnění svíčky na válec pro kontrolu jiskry(takzvaná Třetí ruka)
4)Spojky na řetěz (a pár článků-pokud vozíš nýtovač)
5) Na delší trasy -stator zapalování.
Toť vše.
vymyslet a realizovat.Jinak si musíš koupit motorku.
Re: Nářadí na cestu
Těžko.To jsou jen okopírované věci od Tora.
No ale místo toho abys mu doplnil věci na cestu tak mu doporučíš
celej motor. Ty si ho necháš seřídit a jenom namontuješ.
Taky je to řešení.Když se Tí to podělá tak čekáš na servis nebo
pro to dojedeš autem.Všechno už známe.Motorář nejsi.
-
- Příspěvky: 117
- Registrován: stř 26. lis 2014 11:41:40
- Fotky: http://petr2m.rajce.idnes.cz/
Re: Nářadí na cestu
Dnes jsem při výměně duše s úspěchem použil tenké kožené rukavice. Vozím i jednorázové tenké gumové. Pak nemám problém sáhnout při rozebírání kola na řetěz a naolejované okolí.
Re: Nářadí na cestu
Ano správně.Je vidět že máš najeto.Na to jsem zapomněl.Vozím jednorázovky.
Už se hodněkrát vyplatily.
Re: Nářadí na cestu
tak pane trojvýfuk já to psal jako extrém to je čistě věc kámoše co jezdí s dvoutaktem, já dvoutakt nepoužívám já jezdím se čtyřtaktama a problémy co se tu na stránkách píšou tak jsem zatím řešit nemusel (s Hondou GX35 jsem najezdil 17500km a motor stále šlape jak hodinky) jinak používám China kopie Hondy 50.
Problém u dvoutaktu je jízda v horku že by člověk lekl což byl případ kámoše.
Problém u dvoutaktu je jízda v horku že by člověk lekl což byl případ kámoše.
Re: Nářadí na cestu
To já vím!Ty hondy jsou celkem spolehlivé a vydrží.Je to jenom otázka názoru.wip píše: ↑ned 17. kvě 2020 7:59:07 tak pane trojvýfuk já to psal jako extrém to je čistě věc kámoše co jezdí s dvoutaktem, já dvoutakt nepoužívám já jezdím se čtyřtaktama a problémy co se tu na stránkách píšou tak jsem zatím řešit nemusel (s Hondou GX35 jsem najezdil 17500km a motor stále šlape jak hodinky) jinak používám China kopie Hondy 50.
Problém u dvoutaktu je jízda v horku že by člověk lekl což byl případ kámoše.
A jak jsem napsal :když si to necháte seřídit a nechcete se zatěžovat dvojtaktem-tak jo)
Ty Vaše ujeté Km v kuse se mi zdají trochu(na můj vkus)nadnesené.Kór na čtyřtaktu.
Ten kdo jezdí, tak toho má po 130km celkem dost(a to mluvím o dvojtaktu.)
Chybí Vám tam jedna doba.Tak nevím jak do kopce.Nemá to moc kroutící moment.
Jezdil jsem na tom.!!Je to dýchavičné.
No a ohledně toho dvojtaktu a teploty-s tím bych radikálně nesouhlasil.
Záleží na tom jak to máte seřízené!!Mužete přichlazovat, ale hlavně seřídit
na letní období.Nikdy se mi nic nestalo a to bylo 35 stupňů.
Re: Nářadí na cestu
Kilometry jsou za den co jsme jely , jasně že byla sem tam přestávka.Já s tím jezděním žádný problém nemám jezdím i na šlapacím kole třeba z Chomutova přes Klínovec do Lokte a to je třeba 120km a to je masakr.
Na motokole třeba sem tam jedu na otočku z Chomutova do České Kamenice nebo z Chomutova přes Loket do Bečova nad Teplou není pro mě žádný problém.Jsem tohoto pohonu fanda a to mám motorku,čtyřkolku.Jinak k tomu čtyřtaktu, tak nic jiného nechci kupuji z USA toto s tímto převodem síly na zadní kolo a to funguje suprově ne jako ta evropská šmejda (China -Evropa, China -USA kurevskej rozdíl): https://www.ebay.com/itm/4-Stroke-49CC- ... k#shpCntId to už musí být velký kopec abych musel přišlápnout a to mám 115kg + bagáž a nářadí.jinak se podívej tady na webu na naše výlety : https://www.motokolari.cz/viewtopic.php?f=9&t=411
Na motokole třeba sem tam jedu na otočku z Chomutova do České Kamenice nebo z Chomutova přes Loket do Bečova nad Teplou není pro mě žádný problém.Jsem tohoto pohonu fanda a to mám motorku,čtyřkolku.Jinak k tomu čtyřtaktu, tak nic jiného nechci kupuji z USA toto s tímto převodem síly na zadní kolo a to funguje suprově ne jako ta evropská šmejda (China -Evropa, China -USA kurevskej rozdíl): https://www.ebay.com/itm/4-Stroke-49CC- ... k#shpCntId to už musí být velký kopec abych musel přišlápnout a to mám 115kg + bagáž a nářadí.jinak se podívej tady na webu na naše výlety : https://www.motokolari.cz/viewtopic.php?f=9&t=411
Re: Nářadí na cestu
Bylo tím myšleno ty štreky za jeden den okolo 400km.To si nedovedu představit.wip píše: ↑ned 17. kvě 2020 20:09:43 Kilometry jsou za den co jsme jely , jasně že byla sem tam přestávka.Já s tím jezděním žádný problém nemám jezdím i na šlapacím kole třeba z Chomutova přes Klínovec do Lokte a to je třeba 120km a to je masakr.
Na motokole třeba sem tam jedu na otočku z Chomutova do České Kamenice nebo z Chomutova přes Loket do Bečova nad Teplou není pro mě žádný problém.Jsem tohoto pohonu fanda a to mám motorku,čtyřkolku.Jinak k tomu čtyřtaktu, tak nic jiného nechci kupuji z USA toto s tímto převodem síly na zadní kolo a to funguje suprově ne jako ta evropská šmejda (China -Evropa, China -USA kurevskej rozdíl): https://www.ebay.com/itm/4-Stroke-49CC- ... k#shpCntId to už musí být velký kopec abych musel přišlápnout a to mám 115kg + bagáž a nářadí.jinak se podívej tady na webu na naše výlety : https://www.motokolari.cz/viewtopic.php?f=9&t=411
To bylo asi trochu vytrženo z kontextu.Klínovec a nahoru Jáchymovem,Abertamy -dobře znám.
Jel jsem tam několikrát na Klínovec.Nebylo to s motorem tak hrozné.Horší byla Krupka-nahoru
na Komárku.To šlo do tuhého.Odměna byla malovaná restaurace.Ani nevim, zda -li je to tam
ještě v provozu.
P.S
Mimochodem ty čtyřtakty z USA se vyrábějí v Číně nebo na Tchaj wanu.V USA nic
nevyrábějí.Jenom obchodují.Možná to bude jiná kvalita.Bůh ví.
ještě v provozu.
Re: Nářadí na cestu
Já se bavím o převodu síly na zadní kolo v USA se prodávají super přes ozubený řemen a v Evropě s řetízkem jak na krk ten se hned vytáhne a je hotovo ,nebavím se o motoru ten je ten samý co v Evropě.Nikde nepíšu že jsme jely 400km za den, ale nejvíce jsem jel 240km.V Evropě se to prodává s tímto převodem https://www.ctyrkolky-atv.cz/nahradni-d ... pIQAvD_BwE (titěrný řetízek) a v USA s tímto https://www.ebay.com/itm/BGF-BELT-Trans ... Swj-5eHhTL ( super ozubený řemen)
Re: Nářadí na cestu
Byla tady diskuze(dříve) kde jste se tak vyjádřil.(dalo by se to dohledat).Nebo towip píše: ↑ned 17. kvě 2020 21:56:29 Já se bavím o převodu síly na zadní kolo v USA se prodávají super přes ozubený řemen a v Evropě s řetízkem jak na krk ten se hned vytáhne a je hotovo ,nebavím se o motoru ten je ten samý co v Evropě.Nikde nepíšu že jsme jely 400km za den, ale nejvíce jsem jel 240km.V Evropě se to prodává s tímto převodem https://www.ctyrkolky-atv.cz/nahradni-d ... pIQAvD_BwE (titěrný řetízek) a v USA s tímto https://www.ebay.com/itm/BGF-BELT-Trans ... Swj-5eHhTL ( super ozubený řemen)
bylo napsáno tendečně tak-aby z toho byly ty km za den.
Ti zkušení motokolaři vědí, že to je nesmysl.Mladí tomu věří.
240 km je na hranici opravdu možností ,ale dá se to připustit.
Ohledně těch převodovek a dalších komponentů.
Vše je z také z Činy a Tchaj Wanu.V USA se nic takového nevyrábí.
Vy to nepoznáte,ale existuje určitá metoda jak to zjistit.
Re: Nářadí na cestu
Mě je jasné že to moc lidí nezná, kdo by kupoval v USA když to vyjde draho já toto neřeším já si prostě raději připlatím ,namontuji a jedu, nehodlám se v něčem hrabat jak to děláte s těma dvoutaktama. Tady nikdo neříká že se to vyrábí v USA já říkám jen že se tam prodává jiná lepší China motorová sestava než v Evropě.Už to dělám dost let abych poznal rozdíl v kvalitě systému a hlavně hodně jezdím .Ty kilometry jedu třeba na dvou denním nebo tří denním výletu ale jak už jsem psal nejvíce za den jsem jel 240km. Já za to nemůžu že jezdíte kolem komína,já to mám jako dobrodružství zda dojedu a vrátím se domu.zatím jsem vždy dojel jen jednou jsem šlapal z Bíliny když se posral ten převod co se prodává v Evropě jak jsem psal.Tak asi tak.Jo a o tom Klínovci tak to jsem jel na horalu bez motoru tak jen tím dávám najevo že nemám problém jet s motorem hafo km s motorem pohodička.
Re: Nářadí na cestu
Tak někoho baví se hrabat v dvoutaktech.No a někdo si to koupí.S dvojtaktemwip píše: ↑pon 18. kvě 2020 16:52:07 Mě je jasné že to moc lidí nezná, kdo by kupoval v USA když to vyjde draho já toto neřeším já si prostě raději připlatím ,namontuji a jedu, nehodlám se v něčem hrabat jak to děláte s těma dvoutaktama. Tady nikdo neříká že se to vyrábí v USA já říkám jen že se tam prodává jiná lepší China motorová sestava než v Evropě.Už to dělám dost let abych poznal rozdíl v kvalitě systému a hlavně hodně jezdím .Ty kilometry jedu třeba na dvou denním nebo tří denním výletu ale jak už jsem psal nejvíce za den jsem jel 240km. Já za to nemůžu že jezdíte kolem komína,já to mám jako dobrodružství zda dojedu a vrátím se domu.zatím jsem vždy dojel jen jednou jsem šlapal z Bíliny když se posral ten převod co se prodává v Evropě jak jsem psal.Tak asi tak.Jo a o tom Klínovci tak to jsem jel na horalu bez motoru tak jen tím dávám najevo že nemám problém jet s motorem hafo km s motorem pohodička.
se dá dojet stejně daleko jako ze čtyřtaktem a ne okolo komína.!
Pravý motokolař si poradí s kolem i motorem.Ale budiž,je to každého věc-
jak s tím naloží.Aspoň si přiznáte že si z motorem neporadíte,zato jiní
(většinou zhrzelí motorkáři)mají šém na všechno.Viz tento web a nesmyslné
rady .(hlavně ohledně motoru)
No,a až budete starší tak uvidíte jak budete děkovat motoru za ten Klínovec
Re: Nářadí na cestu
Tak Klínovec jsem jel i s motorem a pohodička.A až budu starší tak to je kolik 60.70,80 let atd. Je mi 50 tak nevím od kolika je starší.
Re: Nářadí na cestu
60 a více.To nejhorší mate teprve před sebou.Zatim je Hej.
Takže máte na Klínovec ještě 10 let(Tedy možná- bez motoru).