Kdo je motokolař a kdo není
Napsal: sob 14. črc 2018 21:55:49
Kdo je Motokolař a Kdo není .
Motokolař je člověk, pro kterého je cesta cílem. Zajímají ho technické podmínky , vybavení svého motokola,stavba a jízda svého stroje. Prostě sebevzdělání a rozvoj svých schopností.Samotná jízda je pak pomyslná třešnička na dortu. Takový člověk je zpravidla schopen rozumět (alespoň na základní úrovni) proč a jak. Zajímá ho experimentování, výzvou je překonávání překážek a je jedno, jestli jde o jízdu, nebo konstrukci stroje. Pokud takový člověk často jezdi , je to na základě již získaných zkušeností. Čím hlouběji rozumí všem aspektům svého hobby, či sportu, tím ho to víc baví,a ke svému alespoň z části vyrobenému stroji má pozitivni vztah. Učí se také trpělivosti, bez které nelze dosáhnout výraznějsích úspěchů.Zároveň se učí od starších kolegů
a faktických závěrů z tohoto fóra.Dovede po nabití zkušeností
rozlišit dobré a špatné řešení a na základě svého sebevzdělání
dotáhne svůj stroj k nasposté spolehlivosti a dokonalosti.!
Motokolař není ten, pro kterého je Motokolo pouze prostředek k jízdě k cíli-takřka zadarmo. Nezajímá ho, jak motokolo funguje, nepotřebuje vědět proč a jak. Jeho zajímá jenom koupit si hotový stroj od A do Z a pak ho provozovat. Když něco nevi, tak si nevyhledá řešeni a následně ho prostuduje .Proč? Protože ho sebevzděláni nezajímá. Nechá si poradit hotové řešeni od jiných, případně si ho hotové koupí. Dnes se dá koupit všechno, hlubši vědomosti k provozování svého stroje opravdu nepotřebuje. Svoje
nedostatky nahrazuje Webovými odkazy a frikulínskou FB debatou. Absolutně nerespektuje , jakákoliv technická a faktická funkční řešení z praxe.Jeho debata má příznaky virtuální a neproveditelné
vize.Většinou, jak se objeví, tak taky zmizí v propadlišti motokalařských dějin.
Signifikantni na tom je,že takový člověk se často pojevuje velmi
arogantně a nadřazeně, zvlášt když mu někdo starší a zkušenější chce s něčim poradit.Proč?. Protože Prázdny hrnec nejvic duni.!!
Tor158
Motokolař je člověk, pro kterého je cesta cílem. Zajímají ho technické podmínky , vybavení svého motokola,stavba a jízda svého stroje. Prostě sebevzdělání a rozvoj svých schopností.Samotná jízda je pak pomyslná třešnička na dortu. Takový člověk je zpravidla schopen rozumět (alespoň na základní úrovni) proč a jak. Zajímá ho experimentování, výzvou je překonávání překážek a je jedno, jestli jde o jízdu, nebo konstrukci stroje. Pokud takový člověk často jezdi , je to na základě již získaných zkušeností. Čím hlouběji rozumí všem aspektům svého hobby, či sportu, tím ho to víc baví,a ke svému alespoň z části vyrobenému stroji má pozitivni vztah. Učí se také trpělivosti, bez které nelze dosáhnout výraznějsích úspěchů.Zároveň se učí od starších kolegů
a faktických závěrů z tohoto fóra.Dovede po nabití zkušeností
rozlišit dobré a špatné řešení a na základě svého sebevzdělání
dotáhne svůj stroj k nasposté spolehlivosti a dokonalosti.!
Motokolař není ten, pro kterého je Motokolo pouze prostředek k jízdě k cíli-takřka zadarmo. Nezajímá ho, jak motokolo funguje, nepotřebuje vědět proč a jak. Jeho zajímá jenom koupit si hotový stroj od A do Z a pak ho provozovat. Když něco nevi, tak si nevyhledá řešeni a následně ho prostuduje .Proč? Protože ho sebevzděláni nezajímá. Nechá si poradit hotové řešeni od jiných, případně si ho hotové koupí. Dnes se dá koupit všechno, hlubši vědomosti k provozování svého stroje opravdu nepotřebuje. Svoje
nedostatky nahrazuje Webovými odkazy a frikulínskou FB debatou. Absolutně nerespektuje , jakákoliv technická a faktická funkční řešení z praxe.Jeho debata má příznaky virtuální a neproveditelné
vize.Většinou, jak se objeví, tak taky zmizí v propadlišti motokalařských dějin.
Signifikantni na tom je,že takový člověk se často pojevuje velmi
arogantně a nadřazeně, zvlášt když mu někdo starší a zkušenější chce s něčim poradit.Proč?. Protože Prázdny hrnec nejvic duni.!!
Tor158