Zdravím, na motokole jsem projezdil 6-7 nádrží bez závažnějšího problému. Nedávno jsem v diskusi viděl (asi radil petr2m?) na lepší starty dát svíčku brisk n17-19 dal jsem teda 19 a jezdil dál vpohodě.Další den nastartuji a první asi 2 minuty kdy je
motor studený jede jako za mlada ![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
, drží volnoběh , jde do otáček.. ,ale pak
motor ztratí tah a strašně kouří, volnoběh nedrží, jenom pod plným a i pod plným plynem jede o trošku víc než na volnoběh. čím to bude?
tady jsou věci, které jsem už dělal: prohlédl trysku,zkontroloval přívod paliva(i víčko nádrže),změnil svíčku, dal jehlu na vyšší zářez, očistil magneto od nečistot, zkontroloval plovákovou komoru a vyčistil celý karbec a filtr, dal nové těsnění pod hlavu válce, sundal fajfku a zkontroloval dráty ke svíčce a taky kontakty z magneta k cdi, kdybych si na něco ještě vzpomněl tak připíšu